Written by Bella | August 11th, 2016

Tahniah kami ucapkan kepada pelakon Raja Farah Raja Aziz yang telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki seberat 3.16kg pada jam 3.55 pagi semalam. Raja Farah melahirkan cahaya mata sulungnya itu secara normal.

Berita gembira tersebut diumumkan oleh Raja Farah sendiri menerusi akaun Instagram miliknya.

Assalamualaikum semua, syukur Alhamdulillah kami nak umumkan secara rasmi.

Farah dah selamat melahirkan bayi lelaki seberat 3.16kg, jam 3:35 pagi, bertarikh 10 Ogos 2016 secara normal. Syukur kehadrat Allah SWT diatas anugerah ini.Terima kasih untuk semua doa-doa dan  kata-kata sokongan dari semua kawan-kawan dan peminat-peminat . I love you all.

Alhamdullillah segala proses bersalin berjalan dengan lancar buat Raja Farah dan bayi juga berada didalam keadaan sihat. Semoga dengan kehadiran cahaya mata ini dapat menyerikan lagi rumah tangga Raja Farah dan suami dan membuatkan kasih sayang antara mereka sekeluarga bertambah.

Sumber Berita : Instagram Raja Farah

17 responses to (TAHNIAH) Raja Farah Dan Suami Selamat Timang Cahaya Mata Lelaki

  1. Anonymous says:

    Sendu la gosip ni..jom sambung zzz

    0

    0
  2. Anonymous says:

    Malasnya nk buat breakfast kt laki…

    0

    0
    • biru says:

      jadahnya pe kaitan d sini?

      ko dh mmg dasar pemalas.. so, kena bgtau org ek ko pemalas mcm ni?

      0

      0
  3. cik piNgu says:

    bminat nak tahu, yg hangsunag mulutnya kate dia xle peknan dulu tuh, ape reaksinya????

    0

    0
  4. Pekerja Gomen says:

    bila la aku nk naik gaji. rimas lah kerja ni.

    0

    0
  5. Anonymous says:

    tahniahhh..gambar pakai baju coklat tu muka berisi tapi lawa..so pasni biar berisi sikit

    0

    0
  6. melati says:

    Cara2 nk hilangkan kutu..ada petua tak?

    0

    0
    • biru says:

      kepala ko penuh kutu eh?? sian… dh la mulut puaka, ade kutu plk tu..

      soooo pity!

      sesuwei la kutu atas kepala ngan mulut longkak ko melati

      #belajarmerangkakdarisekarang

      0

      0
  7. Lorat says:

    Toyota Che Ta dah jumpe belom?????

    0

    0
  8. nurse off says:

    suhaimi saad dah sarapan laksa tak pagi ni?

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Bkn semua salah perempuan klu kawin bthn2 xde ank.. hakikatnya bile ada jodoh n kawin lg x smpai sthn dh prgnt…

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Alhamdulilah….

    0

    0
  11. fatimah busung says:

    so terbukti ex-husbnd dia la yang mandul ye. berudu gred C. jangan nak salahkan raja farrah. sekian.

    0

    0