Written by AbangNara | October 6th, 2009

ozlyn mengandung

2 hari berturut-turut kami dapat berita pasal artis-artis mengandung. Alhamdulillah. Bertambah umat manusia kat bumi nie. Kali nie isteri si Johan Raja Lawak pulak, Ozlyn pulak yang dah berisi. Tahniah buat Johan dan Ozlyn. Pantas sungguh membuat anak.

Nampaknya tahun nie artis-artis Malaysia sibuk bertunang, berkahwin dan beranak. Bercerai pun ramai jugak. Tambah meriahlah dunia hiburan tanah air. Harap-harap banyak lagi berita baik yang akan kita dengar lepas nie. Asyik-asyik gosip liar jer. Tak elok dan tak sedap didengar jugak kan?

Sekali lagi tahniah buat Johan dan Ozlyn. Jangan kerja kuat-kuat sangat. Bahaya untuk kandungan.

239 responses to (TAHNIAH)Ozlyn Pulak Sudah Mengandung

  1. ungu says:

    tahniah..semoga menjadi ibu bapa yg baik..

    0
    0
  2. aries_april says:

    tahniah la bt ozlyn wati….

    0
    0
  3. aries_april says:

    mn korang ni smua…?
    xkan kat umah sblah g kot?
    aries kan dh pnggl tdi mai lpak sni…..

    0
    0
  4. klo dpt twins ag bes…..
    sorg muka johan…
    sorg ag muka mak johan…….
    hihihihi……..

    0
    0
  5. puteriaquarius81 says:

    hmmm tahniah …

    0
    0
  6. apple_green says:

    bila kak nara nak letak pic lan MUH bertunang

    0
    0
  7. LaLuNa says:

    waaa…sesape meh la kawen ngan aku..teringin wehhh nak mengandung nak ade anak..yan halal yer..baru berkat…!!!!

    0
    0
  8. aries_april says:

    skit btul la prut ni………………
    argh…………..

    0
    0
  9. hantupensil says:

    mak aih..cepatnya mengandung..
    terer tol johan nih..
    hahahah

    0
    0
  10. ammey says:

    tahniah2..

    0
    0
  11. kira-kira says:

    salam……..
    samat tengah hari sume………
    :-)

    0
    0
  12. auroradiana says:

    awai giler mngandung….yeke awal?

    ape2 pun tahnniah!

    0
    0
  13. aries_april says:

    pk lah ulll…

    xtahan dh ni…
    blah dlu….
    nk trmntah pn ada…
    bkn pa…
    krang keyboard ni mndi mntah aries lak..

    pa pn…
    brgsip lah smbl ingt kan aries…
    hihihihihih

    bye.

    0
    0
  14. EclipsE says:

    i’m back… :-)

    0
    0
  15. Delimasaraa says:

    tahniahhhhhhhhhhhhhhh………..

    nanti saraa mengandung, kak nara buatlah satu page untuk saraa yerk

    0
    0
  16. kira-kira says:

    biarlah bulan bicara sendiri………
    huhuh…
    :-)

    0
    0
  17. apple_green says:

    sape tau kak sue gi ane???
    lame da dia kuar kat BN.
    kemane eh???

    0
    0
  18. Delimasaraa says:

    laluna, aku nak gi miting kat kuantan minggu depan…ko dok sana ker???

    0
    0
  19. EclipsE says:

    i’m back…huhu

    0
    0
  20. violet says:

    weh
    bunting
    huhu

    0
    0
  21. Delimasaraa says:

    laluna,

    cuba ko cari pasal KENAPA KITA TERSALAH BERTEMU JODOH…….

    aku rasa itu lagi betul..kekadang aku rasa lelaki ni tak tau apa yg diorg nak…

    0
    0
  22. kira-kira says:

    esok raya..heheheh

    0
    0
  23. yula says:

    tahniah2
    dapat bby..lg

    0
    0
  24. EclipsE says:

    Waktu gempa sama dgn ayat & surah dlm Quran…masyaAllah

    Bismillah
    Allahummasolli’alamuhammad wa’alaalimuhammad

    Salamun ‘alaikum

    “Gempa di Padang jam 17.16, gempa susulan 17.58, esoknya gempa di Jambi jam 8.52. Coba lihat Al-Qur’an!” demikian bunyi pesan singkat yang beredar. Siapa pun yang membuka Al-Qur’an dengan tuntunan pesan singkat tersebut akan merasa kecil di hadapan Allah Swt. Demikian ayatayat Allah Swt tersebut:

    17.16 (QS. Al Israa’ ayat 16): “Dan jika Kami hendak membinasakan suatu negeri, maka Kami perintahkan kepada orang-orang yang hidup mewah di negeri itu (supaya mentaati Allah) tetapi mereka melakukan kedurhakaan dalam negeri itu, maka sudah sepantasnya berlaku terhadapnya perkataan (ketentuan Kami), kemudian Kami hancurkan negeri itu sehancur-hancurnya.”

    17.58 (QS. Al Israa’ ayat 58): ” Tak ada suatu negeri pun (yang durhaka penduduknya), melainkan Kami membinasakannya sebelum hari kiamat atau Kami azab (penduduknya) dengan azab yang sangat keras. Yang demikian itu telah tertulis di dalam kitab (Lauh Mahfuz).”

    8.52 (QS. Al Anfaal: 52): (Keadaan mereka) serupa dengan keadaan Fir’aun dan pengikut-pengikutnya serta orang-orang sebelumnya. Mereka mengingkari ayat-ayat Allah, maka Allah menyiksa mereka disebabkan disebabkan dosa-dosanya. Sesungguhnya Allah Maha Kuat lagi Amat Keras siksaan-Nya.”
    Tiga ayat Allah Swt di atas, yang ditunjukkan tepat dalam waktu kejadian tiga gempa kemarin di Sumatera, berbicara mengenai azab Allah berupa kehancuran dan kematian, dan kaitannya dengan hidup bermewah-mewah dan kedurhakaan, dan juga dengan keadaan Fir’aun dan pengikut-pengikutnya.

    0
    0
  25. Delimasaraa says:

    huk huk huk……alahai batuk plakkk…pesal ni???

    0
    0
  26. LaLuNa says:

    vioelt ngan harmione aku pon ade fb gak..meh la add aku

    0
    0
  27. Delimasaraa says:

    ………………..

    0
    0
  28. kira-kira says:

    ehm de org x??

    0
    0
  29. kira-kira says:

    korg sume…meh kte g tgk gmbo bang nara yg ala2 playbiy..heheh..jom2..

    0
    0
  30. pening says:

    Moge dpt anak yg soleh/solehah..tahniahhhh….

    0
    0
  31. pingkypanthers says:

    tahniah….

    0
    0
  32. nurulfaryha says:

    congratulation…moge dapat anak yang comel dan dimurahkan rezeki :)

    0
    0
  33. wan2911 says:

    Alhamdulillah, moga dimurahkan rezeki mereka :)

    0
    0