Written by Bella | March 27th, 2017

Beberapa kali memberitahu beliau mahu menamatkan zaman janda pada tahun ini, Nora Danish dan Nedim Nazri akhirnya bakal bergelar suami dan isteri pada 30 Mac ini selepas beberapa tahun menyulam cinta.

Difahamkan majlis pernikahan mereka akan diadakan secara tertutup di Kuala Lumpur dan hanya dihadiri oleh ahli keluarga dan rakan terdekat kedua-dua belah pihak dengan memilih tema tradisional untuk majlis tersebut.

Buat masa ini Nora enggan mengeluarkan sebarang kenyataan dan akan menjawab segala pertanyaan selepas majlis pernikahannya berlangsung.

Selepas majlis itu selesai, saya akan kongsi semuanya. Tapi majlis ini adalah untuk ahli keluarga dan rakan sahaja.

Tahniah kami ucapkan kepada Nora dan Nedim, akhirnya pasangan sensasi ini bakal ke jinjang pelamin. Semoga segala perancangan mereka berjalan dengan lancar.

Sumber Berita : Utusan Online

39 responses to (TAHNIAH) Nora Danish Dan Nedim Nazri Nikah 30 Mac Ini

  1. Sajat says:

    Emm whatever la nora nedimmm.
    Baca tips skincare ramona zam zam alakazam kat facebook dia lagi ada kaedahnya dari dok bace gosip deme nihhh…….

    12

    0
    • minah latoya vazz mulot longkang says:

      kawin jgak dua org ni. daripada duk ke hulu, ke hilir sama2 baik kawin. fasha sundal mesti tgah jealous sbb dia janda lagi.

      5

      23
      • Malu Dgn Melayu says:

        Knp msti gune pekataan sundal?
        Aku fhm la kdg2 sstgh org benci retis tapi jaga la sikit ayat tu..
        Tak pyh la nk gune pktaan sundal bagai, imagine ko ade anak pmpuan org pggil dia mcm tu ko suke ke?
        Cth komen si “sajat” kat ats ni aku nmpk gak die x suke nora tpi komen dia tak la teruk naw, die pun ckp psl retis lain fb ramona zamzam la apa la tapi takde pon smpai klua ayat yg tak spatutnya.
        Lupikirlasendiri..

        41

        0
        • DivaAAVazzz says:

          sundal sbb rampas laki orang. sundal sbb pakaian mcm pelacur. sundal sbb main sblm kawin. ade faham. haha

          1

          32
        • kingkong says:

          beb. kat sini byk mulut puaka. ko enter a puaka zone at your own risk. aku dh kne hari tu. mmg aku x ampun kan org yg main ketik sebrg

          1

          0
        • minah jambu suka sahara yaakop says:

          betol …kenape mesti nak cakap sundal ngan fasha ??? fasha ni sundal ke ?? ke orang yg cakap tu dia yg sebenar nye sundal ???? ape yg fasha sundalkn selama dia idup ?? cecite sikit leh ? dia sundal ngan bakal laki nora ke ? or dia sundal ngan jejai ke ? cakap jangan sembarangan la !! kate orang biar sundal p…….i jangan sundal mulot ok !!

          18

          0
        • saya says:

          saya stju, sapela kite ni nk kate org mcm2…tgk dri kite ni dlu dh ckup smpurna ke amalan kite, kalau sempurna rasenye xde nk mngate org mcm2…muhasabah dri la, mne thu suatu hri nnti org yg awk duk kate sundal tu lg mulia di sisi Allah berbanding awk..

          13

          0
        • Kadang2 aku pun tak faham.. orang tak kahwin kata sundal, orang nak kahwin kata sundal. Doakan yang baik2, malaikat pun akan doa yang baik2 untuk kita

          kita pun tak tahu pengakhiran kita macamana..

          0

          0
      • minah jambu shameless says:

        mesti meroyan si fasha menyudal tu. sebab tu dia reka cerita tgah kenal hati budi seseorang. xnak bagi nora menang jgak

        1

        11
        • minah jambu suka sahara yaakop says:

          nora yg nak kawin kenape fasha yg nak meroyan pulak ??? cite sikit leh ? menang ape nye ? fasha tu jambu tingi banyak lagi jantan yg nak ngan dia …cuma nak atau tknak ajeee…

          12

          0
      • Miss Unibes says:

        Tahniah Nora Danish &Bung Mokhtar ooppsss Nedim lah! Nedim ni muka mcm Bung Mokhtar lagi2 kalau Nedim senyum. Harap2 Nedim tak senyum nikah nanti. Takut2 org ingat ND nikah ngan Bung Mokhtar.

        21

        0
        • aaakulahhh says:

          kurang2 bung mokhtar tu hodoh pn nampak la JANTAN jugak mukanya…
          tp Nedim muke kuda ni…dah la hodoh…perasan lak tu..kulit ala2 pompuan tp bajet gangster..

          tp penakut pasang bodyguard bagai…
          makhluk anak org kaya korup camni mmg sesuai kene langgar lori taik jek..
          dua2 mati time akad nikah..puih..bapak dia pn kene langgar skali elok

          11

          1
        • Anonymous says:

          melati????

          1

          0
      • nowaJENDOWL says:

        nowa menJANDA dh bertahun oiiii…!!! fasah tu baru jer menjanda, elokla si nowa enjoy semata tu nikoh setelah sekian lama dia membirah, ko egt keje nikah kawen ni mcm main pondok2 ker? ko plak kenal partner ko sesaat dh teruih nikoh ker? xperlu siasat latarblakang psgn ko dulu?

        1

        2
    • JANDA ROHINGYA says:

      MESTILAH KAWEN MNE BLH HNYE JD POMPUAN JOLOKAN SJ, DH HBS RABAK DPN BLKG, MSTILAH ATLEST KNE BG STATUS!! HAHAHHAHA
      MOGA BLH KWIN KLI NI BLH LAMA DARI YG SBLM2 YE, JGN TAHUN DPN DH PISAH BILIK PLK, AUMMMMM

      8

      4
      • eeeq says:

        tu le bodh nye jantan perasan ni(nedim).
        ko dah angkut betina ni kehulu kehilir…baik le ko cari yg baru yg elok..
        yg ni ko buang jek kat sg klang tu..

        2

        6
      • cik propa says:

        kalau berpisah dgn nedim pun jejai dok tggu dah.. hahahha .. jejai skang x berapa setuju nira nk kawen lain.. siap hasut si rayqal tu ckp x suka nora kawen..

        0

        1
  2. kreuk says:

    lepas teman papa ko jumpa tun m terus dapat tarikh nak nikah ye? power betui tun m, bapa dia yg ckp berdegar2 terus sopan je bila jumpa tun m, nedim terus nampak tarikh kawin. mmg power tun m.

    18

    1
  3. aaakulahhh says:

    sila la pegi mati 2 org ni…lagi elok bawak skali bapak si jantan perasan ni skali mati..

    8

    1
  4. im chinese says:

    Lpas kawen taubat byk2 taubat nasuha n buat solat
    T taubat ..da berzina ke hulu kr hilir…

    3

    3
  5. Anonymous says:

    Kelakar la Nora & Nedim ni. Tunjuk je la nikah tu. Time bercinta sibuk dok tayang sana sini. Kalo dah satu Malaysia nmpk kesundalan ko, nikah tu ajak la satu Malaysia tgk. Nedim kan kaya mengalahkan Bill Gates. Ape sangat nak jemput seluruh rakyat jelata ni. Janganlah kedekut jemput friends & family je.

    6

    4
  6. Mimie says:

    Tahniah nora.. semoga bahgia ke hujung nyawa..harap nedim jaga nora baik.

    10

    0
  7. CPS says:

    Tahniah nora.. happy for both of you..

    8

    0
  8. Fidot says:

    Baguslah sbb sebelum ni pun dah mcm laki bini. Nikah cepat kan bagusss…

    2

    0
  9. Anonymous says:

    finally… da lame kawen baru nak akad je hahah

    4

    1
  10. Ryna says:

    Doa yg baik baik. Jangan fitnah. Korang deh kenapa? Sakit hati jangan peduli. Sakit mata. Jangan baca!

    8

    1
  11. Mamashasha says:

    Tak kawen orang mengata dah nak kahwin pun mengata jahat jugak.
    Yang gerakkan hati untuk dia org kawen adalah Allah..
    Korang sape

    12

    0
  12. haihhh... says:

    belum siap2 lg ke dua2 nih..ingat dh sudah lama dh…haihhhh..

    1

    2
  13. Anonymous says:

    dulu sibuk nak suruh dorang kahwin. dah tunjuk kad kawin bising lagi…hai..kalau hati telah hitam camtulah….doakan yang baik2 sudah…peach yo….

    9

    0
  14. Mak Becok says:

    Bilalah bapa si mamat paling berlagak ni yg. berpegangan tangan dan berpelukan dgn. si puaka Zionis DAPig eng homo bangsat tu nak bersara?! Meluat betul aku!

    Dan mamat ni kerja apa sebenaqnya? Aku tgk. asyik berpoya sini sana dgn. duit bapa dia! Dan pompuan ni; aku syak ejen Zionis; sbb asyik guna simbol Illuminati termsk. Burung Hantu/Piramid; maklumlah nak cekup anak2 ahli politik Melayu, sekrg. anak Mente*i pula!

    2

    2
  15. Anonymous says:

    pemakan dedak dah nk kawennnnn

    2

    0
  16. Anonymous says:

    ko sakit ati kan sebab tak dapt dedak,cuba kalau ko dapat dedak …lupa dunia terussss LOL

    1

    1
  17. Anonymous says:

    ramai sgt peminat fasha mulut puaka komen… asek maki2 jer.. alhamdulillah jodoh nora dah smpi kawin xlama lagi….

    0

    0
  18. Anonymous says:

    dulu time fasha tengah bahagia nora rapat sgt dgn family jejai.tp xkawin2 dgn nedim.bila fasha dah bercerai baru nora nak kawin?ermm…nora nk kawin lepas fasha bercerai kot..

    0

    0
  19. Anonymous says:

    ok

    0

    0

Leave a Comment

Optional