Written by AbangNara | April 9th, 2015

Alhamdulillah. Tahniah diucapkan kepada Memey Suhaiza dan Norman Hakim atas kelahiran cahaya mata kedua mereka. Berita gembira ini telah disampaikan oleh Norman sendiri menerusi akaun Instagramnya. Bayi ini telah dilahirkan pada 8 April pada jam 9.57 malam dengan berat 3.45 kilogram. Jantina bayi tidak pula dimaklumkan oleh Norman. Namun  apa yang penting ialah bayi dan ibu kedua-duanya sihat sejahtera.

memey suhaiza

Sebagai makluman, Norman dan Memey mendirikan rumahtangga mereka pada tahun 2011 dan dikurniakan seorang anak lelaki yang diberi nama Mohamed Darwisz Hakim, 2. Dengan kehadiran orang baru ini, pastinya akan lebih meriah keluarga mereka. Darwisz pun dah jadi abang. Hehehe. Tahniah dan semoga ikatan kekeluargaan anda semakin kukuh dengan kehadiran orang baru ini. Amin. Sumber Instagram Norman Hakim.

9 responses to (TAHNIAH)Memey Suhaiza Selamat Lahirkan Anak Kedua

  1. nor says:

    TAHNIAHHH………………. SELAMAT BERPANTANG.. BERSERI MUKA MEMEY WALAUPUN LEPAS BERSALIN :))))

    0

    0
    • org utan dah pandai comolot says:

      setiap yg berlaku ada hikmahnya. abby dan memey menutup aurat selepas kedua2 nya di comolot oleh bang norman. semoga lepas ni bang norman mampu membimbing 3 org lagi wanita muslim utk tutup aurat. hehehee….

      0

      0
    • minah jambu sayang nenek says:

      nanti buat anak lagi laaa..

      0

      0
  2. ROSEBIRU says:

    Alhamdulillah dan tahniah…

    0

    0
  3. Anonymous says:

    CANTIK BETUL MEMEY NI WITHOUT MAKE UP.. :) TAHNIAH

    0

    0
  4. Anonymous says:

    Memey ni muka je putih tp tgn gelap. Mcm dayang senandong! Kene pkai losyen putih susu d’herbs neh!

    0

    0
    • ragam manusia says:

      x payah le ko nk tilik ats bwh org tu…memey pun bkn aktif dlm industri lg…sekadar dikenali ramai jer…kalo nak ko sponsor le losyen d herbs…pak herbs bagai…

      0

      0
  5. azmi says:

    tahniah kepada memey suhaiza dan norman hakim……semoga dgn chaaya mata kedua ini bakal menceriakan lagi hidup mereka.

    0

    0
  6. gayah says:

    boy la. kn norman #babyboy

    0

    0