Written by Bella | May 31st, 2017

Sah berkahwin dengan seorang doktor, Che Muhammad Hafiz pada 26 November tahun lalu, Ramadhan kali ini cukup bermakna buat pelakon Lufya Omar yang mengesahkan beliau sudah hamil empat bulan.

Saya dan suami belum tahu jantina anak. Jika diikutkan, saya mahu anak lelaki dan suami pula suka anak perempuan. Lucunya ketika kami singgah ke kedai kelengkapan dan baju anak, suami saya meluru ke bahagian anak perempuan dan saya pula sebaliknya. Tapi tak kisahlah apa jantina anak kami, asalkan dia lahir sihat.

Perut saya sudah membesar. Berkahwin dengan doktor ini tumpuan lebih sedikit kerana suami pakar dalam hal perubatan dan cara menangani kesakitan.

Buat masa ini Lufya lebih banyak berehat untuk menjaga kandungannya itu, namun beliau tetap mengambil kesempatan untuk beribadat pada bulan mulia ini.

Tahniah kami ucapkan kepada Lufya dan suami, semoga segala proses kehamilan dan bersalin nanti berjalan dengan lancar.

Sumber Berita : BH ONLINE

19 responses to (TAHNIAH) Lufya Omar Hamil Empat Bulan

  1. kecik says:

    Tahniah.

    3

    0
    • Polis bukit aman says:

      Fuhh mmg musim artis mengandung lah skrg ni..!
      Sronok dah aku baca tapi 1 je aku tak bkenan, yer yer naw nak mention pasal laki dia doctor.
      Potong gila pffft

      11

      0
  2. wekkkkkkk says:

    ha kalau 4 bulan mcm ni baru boleh nak heboh2 kan…kalau baru je nmpk mcm berudu..jgnlah dulu…hokey

    5

    0
  3. Anonymous says:

    tak habis-habis nak bgtahu suami doktor

    14

    0
  4. ciknona says:

    bagus dia..4 bulan baru umum.. tahniah lufya

    6

    0
  5. loyalmalaysian says:

    x heran…doktor berlambak sekrg…klu pakar nuklear ke…pakar roket ke…kat Msia ni…aku heran sikit kot

    12

    0
  6. kepoci says:

    apesal bini nmpak tua

    3

    0
  7. tina fazlita says:

    ni laki hang tu pengalaman berapa hari jer jadi doktor………………..nyampah aku….
    statement macam baguih jer…aku nak tengok berapa hari boleh tahan………..sikit hari pakai cermin mata hitam panjat tangga mahkamah syariah lerrtrt…………….gila habih!!!

    “Berkahwin dengan doktor ini tumpuan lebih sedikit kerana suami pakar dalam hal perubatan dan cara menangani kesakitan”

    3

    3
  8. loya sangat says:

    yelah nak gitau la laki dia dokterrrrrrrrrr

    kot ko tak tau kannnnnm

    2

    0
  9. shamier says:

    haha… lawakingkong terbaik… nnti i nak kawin dgn dokter gak lah…

    1

    0

Leave a Comment

Optional