Written by AbangNara | May 21st, 2014

Akhirnya setelah begitu lama mendiamkan diri, Jue Aziz telah tampil dan membuat pengakuan sudah pun bergelar isteri kepada pemain gitar dari Indonesia, Bayu Daniels. Sebelum ini Jue dan Bayu masing-masing sering memuat naik gambar mereka berdua dengan aksi romantik di akaun Instagram masing-masing tanpa membuat penjelasan mengenai status hubungan mereka.

jue aziz

Berkata kepada Kosmo, Jue memaklumkan dia bukan sengaja mahu merahsiakan perkahwinannya namun dia engga menghebohkan perkara tersebut kepada orang ramai. Kata Jue:-

Ya saya sudah berumah tangga dan kini saya merupakan isteri kepada Bayu. Kami mendirikan rumah tangga di kampung halaman suami di Makassar Indonesia pada 9 Mac lalu.

Tidak dinafikan ia berlaku dengan begitu pantas kerana kami baru sahaja berkenalan selama empat bulan. Saya anggap ini semua adalah jodoh buat kammi berdua.

jue aziz akui kahwin

Untuk makluman, Jue Aziz, 31 tahun berkenalan dengan Bayu Daniels,28 tahun pada November tahun lepas di Hard Rock Cafe, Pulau Pinang. Antara sikap Bayu yang membuatkan Jue Aziz jatuh cinta ialah lemah lembut, menghormatio orang tua, baik hati dan tetap menyokong kerjayanya sebagai pelakon walaupun sudah berkahwin. Apa pun, tahniah diucapkan buat Jue dan Bayu. Lain kali berita baik sebegini haruslah dikongsikan secepat mungkin. Buat apa nak sorok-sorok kan?

P.S: Lagi 5 model kereta turun harga

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

36 responses to (TAHNIAH)Jue Aziz Akui Sudah Berkahwin Dengan Bayu Daniels

  1. ina says:

    Tahniah.. Wajah seiras.. Tpi lg manis yg terbuka tu ditutup2kn.. (Bkn ustazah tpi sekadar teguran)..

    0

    0
  2. hehhehehe says:

    da di tuntut dlm islam nk kawin kene hebohkan..if not jd fitnah…retis ne mmg pndek akal kot…da kawin kan..so tahniah ler…hehhehehe

    0

    0
  3. Anonymous says:

    crite dah basi.ko ni lambat la nara.

    0

    0
  4. cik piNgu says:

    sweet!

    0

    0
  5. Anonymous says:

    enth2 anak angkat y d bela jue tu memg anak dia sendiri…

    0

    0
  6. Bedah says:

    Untong laaa boleh kongsi shampoo

    0

    0
  7. nok gebuzzz says:

    congratz……semoga berkekalan hingga ke jannah….
    saya suke tgk jue,sweet jer

    0

    0
  8. weng weng says:

    berkahwin tanpa majlis juta2..elok jugak kalau bercerai..taklah rugi..weng..weng

    0

    0
  9. pa ku duli says:

    ni lagi sorang retis sendu…kawen ngn mamat rambut panjang..pas ni kena cerai la kau..

    0

    0
  10. anon says:

    Rambut panjang pendek tak menentukan kematangan or kebaikan seseorang. Kebaikan terletak di hati. Panjang pendek jodoh pun bukan di tangan kita, semua tu ketentuan tuhan. Bagus jugak dia org ni kawin diam2. Takdelah mcm artis tua yg sorang tu, nak kawin pun heboh, lepas kawin pun heboh jugak dgn gambar2 yg kurang elok….. duk asek cari publisiti memanjang. Naik muak pulak……Anyway, congrats Jue, harap berkekalan…

    0

    0
    • Bedah says:

      hahahahahahhaahhahahahhahahha… Anon.. sok2 dia menopos pon dia heboh jugak sekampung.. ye laa, kurang 10 tahun lagi jer tuh.. agak2 laki dia cari lain tak masa tuh?

      0

      0
  11. Rina says:

    untunglah bayu dapat pmpuan cantek…..

    0

    0
  12. nayla says:

    tahniah jue dan hubby

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Rupa seiras. Keluarga Jue tak buat majlis di Malaysia ? Macam kawin lari je . Sebab tu ke sembunyikan. Semoga bahagia dan mendapat restu keluarga.

    0

    0
  14. Shaklee says:

    tahniah :)

    0

    0
  15. Anonymous says:

    She’s one of the prettiest actress in msia……..saya suka sangat tengok muka dia…

    0

    0
    • Anonymous says:

      Betul!!!!! Kalau dibandingkan dengan Tiz Zaqyah & Yana Samsudin, Jue Aziz cantik & manis. Berambut panjang tambah ayu.

      0

      0
  16. Anonymous says:

    ingin nak tengok jue pakai baju pengantin coz she’s so pretty!!!!

    0

    0
  17. pa ku duli says:

    muke si jue ni lebih kurang mcm spesis erin malek..xde bezanyer..aku x tau lah..nape aku nyampah sgt tengok laki brambut panjang..xde nafsu aku tengok..mcm xde feel jer…hahahaha..masa atas katil, mcm maen sesam pompuan…hahaha..geliiiii…..buekkk….

    0

    0
  18. julia says:

    Memang baik orangnya. Tak sombong pun.

    0

    0