Written by AbangNara | July 13th, 2013

Jutaan tahniah diucapkan buat pelakon Izreen Azminda dan suaminya, Mohammad Riza Baharuddin yang telah selamat menerima kelahiran seorang bayi lelaki di Hospital Ampang Puteri kira-kira jam 1.18 pagi hari ini. Putera sulung mereka berdua ini dilahirkan secara pembedahan dengan berat 3.3 kilogram.
anak izreen azminda

Izreen dan anaknya kini berada di dalam keadaan selamat walaupun si ibu agak kepenatan selepas proses pembedahan. Untuk makluman, Izreen dan Riza telah disatukan pada 30 Ogos 2012. Semoga dengan kehadiran cahaya mata ini akan menyerikan lagi rumah tangga mereka. Tahniah diucapkan sekali lagi.

29 responses to (TAHNIAH)Izreen Azminda Lahirkan Anak Lelaki

  1. budakseni says:

    tahniah !!

    0

    0
  2. Jemahdiva says:

    Tahniah….eh aku first

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Alhamdulillah . Tahniah !

    0

    0
  4. mak jemah says:

    kalo x silap aritu si izreen ckp dia nk bersalin kat columbia hospital setapak. tp arini dpt berita bersalin kat ampang puteri plak.
    xkisah la kan. yang penting ibu & anak selamat.
    tahniah izreen & hubby.

    0

    0
  5. Dora Emon says:

    Izreen nie yg ada banyak kutu tu kann?? Ehh, ke itu laki dia hah?? ke dua-dua laki bini, tapi yg pasti memang ade kutu laaa…

    0

    0
    • Amoi Comel says:

      Mana hang tau dia ada kutu. Kecik2 dulu mungkin ada takkan sekarang ni masih berkutu. Tah2 hang yg jangkitkan kutu kat dia… Kepala hang berbuih banyak telur kutu

      0

      0
  6. ##SAYA## says:

    lahir bulan puasa ni..
    letak nama ramadhan lah..

    alhamdulillah,,bertambah umat,,tahniah.

    0

    0
    • Gina Lohor says:

      kalau bertambah ramai tapi tekde kualiti nak buat mende… Lagi tambah bilangan mat rempit adalah..

      0

      0
  7. sampai skrg aku panggil izreen nie melly

    0

    0
    • EE says:

      SETUJU! penangan drama Tentang Dhia ni mmg kuat gila bila Melly bawak watak dgn baik.. kelakar dan kadang sakit hati! hahaha

      0

      0
  8. akutengahwatesaimen says:

    aku suka izreen ni cantik,belakon pon gempak

    0

    0
  9. Money minded says:

    Tahniah Izreen dan suami..:))
    Nak DUIT RAYA.. jom CLICK http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=naomei1980
    Masyukkk!!

    0

    0
  10. jsd says:

    Salam.. Tumpang ye Abg Nara..
    Sapa2 ada masalah keputihan, faraj berbau,masalah hormon, boleh sms saya ye..
    0 17 96 58 1 33
    untuk wanita sahaja..
    tq abg nara..

    0

    0
    • Siska Susanti says:

      Saya tekde keputihan tapi saya ada masalah kekelabuan , nak jadikan kemerahjambuan , bley kak????

      0

      0
  11. Azreen says:

    teringat time bersalin dulu2 kene ganti pose sebulan sebab bersalin bulan Ramadhan gaks…

    0

    0
  12. reeza says:

    Congrate!Sebab dah jadi ibu……

    0

    0
  13. nurin says:

    tahniah izreen..
    saye ske tgk lakonan izreen

    0

    0