Written by Bella | December 31st, 2015

Tahniah kami ucapkan kepada bekas pelajar Akademi Fantasia, Nubhan dan isterinya Afifah Hidayah kerana bakal bergelar ibu dan bapa tidak lama lagi.

Berita yang cukup membuatkan Nubhan merasa teruja dikongsikan sendiri oleh beliau melalui akaun Instagram miliknya.

Hadiah yang paling bernilai.  Kami akan jadi ibu bapa tidak lama lagi.  Satu perasaan yang tak dapat diungkap.  Terlalu gembira dengan berita ini.  Syukur ya Allah.  Jumpa nanti ibu @fie_tawfek, jaga kandungan baik-baik.  Sayang anda berdua.

Pasangan sama cantik dan sama padan ini mendirikan rumah tangga pada 29 Ogos lepas hanya dengan sekali lafaz.

Kami harap Nubhan dan isteri akan dilimpahi dengan kasih sayang yang lebih lagi selepas ini dan semoga ibu dan bayi didalam kandungan sihat selalu. Amin..

Sumber Berita: Instagram Nubhan

17 responses to (TAHNIAH) Isteri Nubhan AF Sudah Hamil

  1. minah jambu gerek says:

    bagos punye Baja baru kawin aje dh ngandong tahniah ! eeemmmuah hahaha…!

    0

    0
  2. ehem ehem ehem says:

    best relationship partner for atas ranjang…
    aries + scorpio
    taurus + sagittarius
    gemini + capricorn
    cancer +libra
    leo + pisces
    virgo + aquarius

    0

    0
  3. Momo says:

    Macam tak perlu ja post gambar berciom berdokong macam tu dengan berjubah bertudung (tauuu. Dorang dah halal. Cuma tak perlu)

    0

    0
  4. tak paham aku says:

    Ye lah..perlu ke gamba berdukung bagai nampakkan susuk tubuh mcm tu..brtudung lak tu.nubhan kasi free show org tgk bntuk tbuh bini dia..adoi

    0

    0
  5. tak paham aku says:

    Aah le..perlu ke gamba berdukung bagai smpai nampak susuk tbuh bini kau tu nubhan.free show je ko bg org lain tgk..takde gama lain gamaknya

    0

    0
  6. . says:

    Artis akhir zaman…..tak perlu kot.nak cium satu Malaysia.tau dah kawin.peminat awak remaja.tengah naik,nak cuba mcm awak.suka ke?simpanlah kat rumah.buat berdua suda..awak pakaian dah islamik.tapi isteri npk lurah ponggong.bangga ke?bercium tayang satu Malaysia perlu ke?

    0

    0
    • minah jambu gerek says:

      elehhh ni lah melayu cium bini tk boleh pikol bini tk boleh ! babtu jantan mlayu yg kaya raya dapat kt pompan yg bukan mlayu ! pasal leceh sangatt…!

      0

      0
  7. Anonymous says:

    syukurlah mengandung cepat takut saja menerima nasib macam Dr. Dayana

    0

    0
  8. . says:

    eleh..pempoan melayu pun bukan best sngt.bau nafas sendiri tak boleh nk jaga,apatah lagi jaga laki.

    0

    0
    • minah jambu gerek says:

      betol kau cakap tu pompan mlayu kalau jaga laki asek asek kasi laok asam pedas sambal tumis telor itu aje yg dia tau masak ! masak lain dia tk tau huh !

      0

      0
      • . says:

        Asam pedas kira baik,yg masak air je..semua sayur dimasak air.letak bawang letak air.huhuhu.yg cantik lagi tak boleh pakai.bodoh.tau sembur minyak wangi kat badan je.

        0

        0
      • eh eh ewahh says:

        kalau rasa nk lauk sedap bg la duit bulanan lebih, ni bg pown RM10 hengget seminggu, layak jerla bg kau makan lauk tu, bersyukurla ada org nk msk… org laki tu la dia taw nk mkn sdp, nk ponpwan lawa, tp diri sendiri hampeh.. phuiii

        0

        0
        • [email protected] says:

          100000000000x LIKE!!! :))))

          0

          0
        • Anonymous says:

          bagi RM10 tu pun dibuat beli majalah hiburan sampah.bukan boleh bagi bnyk.

          0

          0
  9. mia says:

    kursus kawin patut tekankan psl uruf..mmg dah halal kedua2nya tp haram tunjuk galak kedua2nya dpn org..baik xyah pakai islamic

    0

    0