Written by AbangNara | November 18th, 2014

Sah bergelar suami isteri pada 15 September lalu, kini Alif Satar dan Sha Dila mendapat berita gembira mengenai kehadiran orang ketiga dalam hidup mereka. Murah rezeki mereka berdua. Sha Dila telah mengesahkan kehamilannya menerusi perbualan dengan t rakan-rakan di Instagram namun masih belum mahu mengumumkan kerana kehamilan tersebut masih terlalu awal.

alif satar hamil

Jutaan tahniah diucapkan buat Alif Satar dan Sha Dila. Awal-awal kehamilan ini kenalah lebih berhati-hati kerana kandungan masih agak ‘fragile’. Jangan banyak buat kerja berat. Banyakkan berehat. Semoga semuanya selamat sehingga hari kelahiran kelak. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Magnum Cafe Malaysia dibuka di Midvalley

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 responses to (TAHNIAH)Isteri Alif Satar Kini Hamil

  1. ye saye says:

    alhamdulillah..tahniah2..bertambah lagi umat islam..:)

    0

    0
    • Bedah says:

      auwwww.. tahniahhhh

      0

      0
    • Amy Singapore Girl says:

      ahhhhhh ahhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhh.. dalam lagi… laju lagi…..ahhhhhhhh ahhhhhhh arrrggggggggghhhhhhhhh tolonggggggggggg

      0

      0
      • minah jambu sentiasa merah biru says:

        kau ni dh kenape amy ???? dh gatal sangat ke ??? kalau dh gatal sangat gi lah mintak keja kt lorong2 pileh aje lorong mana kau nak kt geylang tu banyakkk huh !!

        0

        0
        • Amy miang birah tahap neraka betul says:

          Kpala hotak kaulah amy … ko nak dalam ye …. meh aku benamkan muka ko kat lubang jamban toilet awam kat tmpt2 reakrasi sg2 kat msia ni. Jamban dorang mmg wangi sngt … sesuai utk otak ko tu. Ataupun air kumbahan aku suruh indh wtr jirus rumah kau dngn kau kau skali.

          0

          0
      • tak kelako says:

        tak senonoh.

        0

        0
      • himawari says:

        ko dah kenapa ? sangap semacam komen ko nie. mentang2 masing2 semua tak tau sape yg komen, berani la ko komen camni kan.

        0

        0
      • Ostad Lawa says:

        ko ni nape gersang tak bertempat amy, ko nak dlm2 gi benamkan cipap ko dlm jamban belakang geylang tuh sesuai utk ko

        0

        0
    • sharifah says:

      ALHAMDULILLAH…….rezeki ALLAH.

      0

      0
  2. Anonymous says:

    raenya baru jer dia org kawin kn…ni mesti projek jer siang n mlm….lisa n yuseri kena bljr dari alif ni…

    0

    0
  3. nor says:

    TAHNIAHHH….. (^__^)

    0

    0
  4. tahniah buat alif satar..dulu seorang..pastu berdua..pastu bertiga pulak skrg..semoga bahagia hingga akhir hayat..amin

    0

    0
  5. Nurul says:

    tahniah..semoga dpt zuriat yg soleh@soleha..amin…

    0

    0
  6. anon says:

    Tembakan yg tepat, tahniah aliff…

    0

    0
  7. tak kelako says:

    orang dah hamil, doakan yang baik2 jela. yang bawak ayat x senonoh kat sini dah kenapa perempuan kat atas tu. takde benda nak komen baik jangan komen. haihhh.

    0

    0