Written by AbangNara | May 1st, 2015

Alhamdulillah. Menerusi perkongsian adik kepada Hanez Suraya iaitu Hanez Safira, isteri kepada Romie Razin itu kini telah pun disahkan hamil. Murah sungguh rezeki pasangan pengantin baru ini. Pastinya Hanez dan Romie sangat teruja dengan berita gembira ini. Hanez sebelum ini telah memaklumkan yang dia ingin menimang cahaya mata sendiri. Kini impian tersebut telah menjadi kenyataan.

hanez suraya hamil

Inilah orang katakan rezeki selepas balik umrah. Pasti kehamilan adalah salah satu doa yang dipanjatkan oleh Hanez Suraya ketika berada di sana. Apa pun, kehamilan Hanez Suraya masih di peringkat awal. Jadi kenalah banyak berehat dan tidak melakukan kerja berat. Semoga segalanya dipermudahkan. Tahniah Hanez dan Romie.

68 responses to (TAHNIAH)Hanez Suraya Kini Hamil

  1. diga says:

    Alhamdulillah. Semoga kandungan selamat Dan semoga anak menjadi anak soleh/solehah.

    0

    0
    • Anonymous says:

      Tahniah dan syabas…

      Semoga kelahiran tersebut akan mencontohi sifat dan akhlak ibu dan ayahnya..

      AMIN..

      0

      0
      • Hmnnnn says:

        legasi memey…kembali mekar.

        0

        0
        • Berlangsung Kawa says:

          Marilah kita sedekahkan Al Fatihah…
          Semoga Allahyarhamah Mama Julie Dahlan ditempat dikalangan orang2 yg beriman.
          Amin.

          0

          0
        • Anonymous says:

          Inalilah hiwainailahirajiun….

          0

          0
        • Baby Larat says:

          entah kenapa, tak terkejut sedikit pun. lainlah kalu rosnah mat aris ke? mak mah atau wan maimunah yg mengandung.

          0

          0
        • sahdo says:

          Aduh… boringnya !!!

          0

          0
        • Kiah Kongo says:

          hokay, happy retirement, sis. good luck in your future undertakings. cheeerssssss.

          0

          0
        • Opah says:

          opah kalau main 4-5 sehari, pun mengandung juger.

          0

          0
        • Anonymous says:

          kami protes utk memberi signal kpd pemerintah bahawa GST kejam dn menindas rakyat.buka mata dn brlapang dada cik adik oiii.

          0

          0
        • Bani Yisrayels says:

          Terpancar nur di muka hanif suhaya , jauh lebih cantek dari penyanyi gedik yg suruh org sayangi diri sendiri tu

          0

          0
      • #justsaying says:

        kehamilan bukan satu fenomena baru di negara kita. bila faraj bertemu zakar….mestilah kebarangkalian untuk hamil itu amat tinggi. masa rampas semua pakat kutuk..sekarang ni? apa sudah jadi? lumrah manusia…..

        0

        0
        • ahaks! says:

          kucing saya bunting buat kali ke 4….mari ucap tahniah.

          0

          0
        • Yahooooooo! says:

          yay, semoga cepat bersara. #bestnewsoftheday!

          0

          0
        • minah jambu sayang nenek says:

          pasal hanez dh bertudong tk gitu ? babtu orang2 akan memuji2 si hanez ni hahaha jadi mana2 artis yg kena kutok terok tu ha kalau nk kena puji ngan peminat ha cepat2kn bertudong mesti peminat akan puji melambong lambong punye hehehe..

          0

          0
        • Anonymous says:

          Tudung…jln singkat penghapus dosa???

          0

          0
      • Elizabedah Tan says:

        Lol…dh kahwin…main… lepas dalam tentulah hamil…
        benda mcm ni pun kecoh ke?

        0

        0
        • Kak Pah says:

          Komen ini kepada bekas isteri, Liyana Manan.
          Doakan sihat sejahtera dan dilimpahi rahmat. Amin.

          0

          0
        • Olga says:

          eh…hari2 cerita dia ni. ni kena tukar nama ni bang nara. beautiful hanez suraya. jangan ,arah bang nara. bang nara buat apa hari cuti ni?

          0

          0
        • ZaraAleya says:

          Mungkin sebab zaman skrg ni ramai yg kawin tapi susah nak dpt anak. Tu yg mcm satu kejayaan bila dah berjaya hamil. Wallahualam.

          0

          0
      • miss m says:

        im sorry but ramai yang komen negative.. what if, someone in your relative post about your pregnancy. and orang komen mngutuk ngutuk kau. what do u feel?. bf/husband korang tak ajar untuk tidak mengata/mengutuk orang ke?

        0

        0
        • Yang pasti my relative tu tak mcm ppuan tu jdi perampas n meroboh masjid yg telah bina lbh awal.

          0

          0
        • cik ni says:

          Well watch your words. Mungkin belakang2 awak ada relatives yang malah lagi teruk dr hanez. Masa tu baru ngko tau erti penyesalan mengata orang.

          Udah2 ler. Dosa dia mana tau Allah dah ampunkan. Ngko tu agak2 dah suci dari dosa ke belum?

          Aib orang sibuk diperkata aib sendiri ntah2 lg teruk. Mujur Allah sorok jer.

          0

          0
    • minah jambu sayang nenek says:

      idop pasukan serawak !!

      0

      0
  2. ju on says:

    tahniah kpd hanez dan suami

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Tahniah.

    0

    0
  4. wawa says:

    Ntah2 dia yg post berita kehamilan sendiri..bagus la klau da ngandung Mana tahu so romiang tu cari yg lain masa ko tgh sarat..memang padan la!

    0

    0
    • Anonymous says:

      adik dia yg post….hmnn.

      0

      0
      • Anonymous says:

        Dia suruh adik dia postkan…kalo post sdiri nnti npk sgt le tedesaknya nk perhatian….kesiaaannn….betina gila batang…gila jantan…gila perhatian….sedihhhhh

        0

        0
  5. insan_biasa says:

    kita doakan yang terbaik untuk beliau.. lagipun beliau adalah isteri yang sah skrg.. bila kita terus menghukum beliau, seolah-olah kita menidakkan kekuasaan Allah yang merancang segalanya di muka bumi ini…

    0

    0
  6. Queen Aurora says:

    Tahniah Hanez! Take care :)

    0

    0
  7. Anonymous says:

    Nara ni memang dah kena sogok dengan si Hanez ni ke cemana ceritanya ni? Tiap tiap minggu without fail ada cerita pompuan ni. Jelak muak bosan menyampah meluat wehhhhhh. Ghentikanlah Nara oiii pompuan ni popular pun sebab sailang laki orang buat apalah asyik asyik nak up kan cerita dia je? Tak kosser!

    0

    0
  8. Jemahjematonjr says:

    Abg nara…fazura pergi Filipina jumpe piolo pascual….x nak cover ker…

    0

    0
  9. Feredea says:

    Tahniah….
    Alhamdulillah…Allah akan berikan rezeki pada mana-mana hambaNya yang terpilih.

    0

    0
  10. ain says:

    Nak tanya jugak ..Ini hamil yang ke berapa dengn romie semenjak berkenalan???

    0

    0
    • antihanezsuraya says:

      hahahaha aku suka soalan ni, 2 3 bulan lg kua la plak cite ‘hanez suraya keguguran’ hah padan muka ko! ko igt bole hidup bahagia atas air mata org lain? puiiii

      0

      0
  11. Anonymous says:

    bagus…bersara cepat. k bye.

    0

    0
  12. nanan says:

    selamat bersara lah ya.

    0

    0
  13. Anonymous says:

    krikk. krikk ..krikk.

    0

    0
  14. Anonymous says:

    Merambus cepat tak heran kau mgandung pun weekkkkk . Doa lah anak kau tu cukup sifat. Coz U..U have so many HATERS

    0

    0
    • nur kaseh says:

      Eeh, awak ni….kutuk hanez ajalah. Kandungan yang belum tentu nasibnya tu, tak perlu lah di sumpah begitu..

      0

      0
  15. ain says:

    Muka macm pepek aku tgk hames ni..tak sebulu langsung .bahagia sngt lah tu.kejap je.kang lepas beranak kau kena tinggal dgn romang.romang cari betina lain.GOD IS FAIR

    0

    0
    • lolol says:

      Because god is fair, perhaps what you said to hanez, somebody will say the exact thing to you later on. Well, god is fair right?

      0

      0
  16. aku says:

    Dan lagy dah agak….hahahaha… aku tetap tk sebulu dgn ko hames… tapi anak dlm kandungan tk berdosa. Jaga lah baby dlm kandungan dan aku doa kan semoga baby kandungan tu sihat ,cukup sifat dan menjadi anak yg sholeh/sholeha dan menjadi anak yg berjasa pada ibubapa dan negara….di kemudian hari kelak….

    0

    0
  17. Bang mat says:

    Hanez Suraya sudah bunting!! Abang Romie power!!

    0

    0
  18. Anonymous says:

    Tahniah hanez. Cantik betul kamu tersinar nur keibuan dan isteri yg mengagumkan di sebalik cabaran yg dilalui. Semoga sentiasa berbahagia..

    0

    0
  19. Bluekkk says:

    Yg memuji2 ni semua suku sakat si hamis suraya ni la….podahhhh!

    0

    0
    • Anonymous says:

      Bukan semua org psiko mcm kamu..

      0

      0
      • Anonymous says:

        Ppuan psiko dgn laki org jer yg sokong sundal ni!! Skrg dh dpt batang miang tu dok le diam2 dok byk bunyi apa hal….ada org kisah ker!! Cam ner cara ko buat ank dlm perut ko tk nk cita ker??

        0

        0
        • jaja says:

          Macam la dia yang hegeh kat nara suh publish pasal dia. Pathetic gima org yg still duk kutuk dia. Dia pahala berkepuk dah Allah bg rahmat. Ngko bnyk amal dah? Ngko tu jangan generasi kau pulak buat perangai lg teruk dr hanez. Okay?

          Jgn marah non muslim kalau kata islam ni agama yg susah. Tgk ajelah penganutnya kemain susah nak move on silap org. Silap sendiri ntah2 asyik duk repeat.

          0

          0
    • rilek2 sudah.. says:

      Yg org nampak mcm hala ke nak gile skrg ni adalah nko.dia Allah dah makin bg rahmat dan petunjuk.nko apa dpt?dosa berkepuk2.bye.

      0

      0
  20. LianaDenang says:

    baguslah korang dpt gak produk hasil bergelumang ngan romiang tue

    0

    0
  21. Takdir says:

    Takdir Allah Swt, berkat kepada yang sabar. 40 tahun kahwin pun boleh bercerai. Apa yg jadi Allah swt tentukan.

    Sabarlah dengan pasangan masing2. Bila benarkan syaitan kuasai diri. Insyaalllah pasti berpecah.

    Wahai wanita, janganlah kamu menjadi pengikut dajal. Janganlah kamu melahirkan keturunan yg menjadi pengikut dajal. Kerna di akhir zaman. Hanya 7000 wanita yg akan tetap dengan Islam bersama Imam Mahdi. Yang lain, merupakan pengikut dajal.

    Dajal, fitnah yang sebenar. Bermula fitnah, dr mulut yg jahat dan laser. Kerna hati telah hitam.

    0

    0
  22. wawa says:

    Tkde ke artist yg muda lagi seksi nk gods romiang….Mana tahu boleh sangkut dapat kawin lagi no 3..lagi2 klau si hamez ni tgh ngandung..nafkah batin tu perlu kn romiang..tetiba teringat plk dkt mawar rashid tu..

    0

    0
  23. apasal sejak dua menjak nie asyik ceta si hunus jak nie yg kluar,nak sangat popular k?orang ketiga tetap orang ketiga okeyyyyy…..takka jadi orng pertama

    0

    0
  24. Anonymous says:

    Pas kawen bertudung, nnt dah anak dua kena tinggal … Mcm tu la liyana manan kena dulu.. Jgn sejarah berulang sudey le..

    0

    0
  25. nak emo lelebih pesal? says:

    Aku tak paham lah pompuan2 kat sini yg meroyan tak abes2 nk kutuk org.aku bole assume yg kaki kutuk ni mmg geng2 pgg hp jer 24 jam.muka tak lawa.body out.laki mmg dah fedup dgn spesis korang ni.sbb tu trpaksa luahkan perasaan marah dlm ni.seolah2 laki korang pun kena kebass dgn pompuan lain.tulahhh..lain kali..bahasa kena cantik sikit..sepadan dgn sifat wanita melayu.ni takk…mencarut maki hamun jer kerja.hal retis pun dia lebih2 nk mental.mmg patutlah spesis cam korang ni senang2 kena tggal dek laki.sbb emo mlampau2 dan bahasa mcm bkn wanita melayu.non malay lg beradap bahasa dari korang2 ni.malulah skit ye akak2 dan adik2.malaikat atas bahu tu tak brhenti mencatat…s

    0

    0
    • Anonymous says:

      Yg ko pulak emo sgt ni kenapa…ko terasa ker?

      0

      0
    • Anonymous says:

      Pakai tudung sbb nk berlakon balik ker sundal…mtk simpati le tewww..
      haakpuuii!!!muka tebal le ko hamis!!

      0

      0
  26. ROSMAHMANSUR says:

    Alhamdulillah…Doa yang elok2

    0

    0
  27. ain says:

    yg menangkan hames ni menang suku sakat betina muka pepek bachin ni..tak reti bezakan permata dgn kaca.laki kau kena kaut dgn hames baru kau tahu..

    0

    0
    • ogosh says:

      Ain ni perempuan ke? Mcm xde maruah je sebut kemaluan sendiri. Lg x bermaruah drpd hanez. Hmm.

      0

      0
  28. Comel says:

    Si Hamis Sotongraya ni dah kenapa? Setakat baru pregnant dh sibuk nk bagitau semua org. Apa tujuan dia sebenarnya… Saja nak menunjuk kat bekas isteri Rohmiang ke hape… Ko rasa ko hebat… Teruskan la cara kau itu jika itu dapat puaskan hati kau… Kitorang di sini tak peduli pun, lantak kau la nk ngandung ke hape…. (tetiba rasa marah & sedih melanda diri ini bila teringat kisah bekas isteri Rohmiang…)…

    0

    0
  29. Anonymous says:

    Tk payah lgi bercerita pasal betina ni le nara…dia bkn pon pofular pon…suam2 taik ayam jerrr..skrg lgi le tk berlakon lansung pon, dh tk laku …kalo dh tk laku maksudnya org tk minat…kalo dh org tk minat maksudnya org tk nk tau pon cita dia….ko suka dengar kami dok kutuk sundal bolong ni ye nara?

    0

    0
  30. melati biru says:

    so, apa yang u harapkan bila post camni wahai hanez surayap????boringggg…

    0

    0
  31. This&That says:

    Happiness? I guess not to those who hurt by them..

    0

    0
  32. Biskut says:

    tak heran pun kalo ko mengandung hanez….artis lain pon ngandung juga, kawen jg, tp tak ler sekecoh kau….

    0

    0