Written by Bella | October 27th, 2015

Tahniah kami ucapkan kepada penyanyi terkenal Faizal Tahir kerana telah selamat menyambut kelahiran cahaya mata beliau yang ke 6.

Lebih bermakna lagi, anaknya itu lahir tarikh ulangtahun kelahiran Faizal yang ke 37. Berita gembira itu dikongsikan oleh Faizal sendiri menerusi akaun Instagram miliknya.

Ramai peminat yang mengucapkan tahniah kepada beliau selain mendoakan Faizal dan keluarganya akan terus bahagia dengan kehadiran orang baharu.

Foto Faizal mengendong anaknya itu memang menyentuh hati sekali, mesti best dapat bau haruman syurga bukan? Hehe.

Sumber Berita: Instagram Faizal Tahir

17 responses to (TAHNIAH) Hadiah Hari Jadi Ke 37 : Faizal Tahir Timang Cahaya Mata Ke 6

  1. Newbabyborn says:

    Tahniah Faizal Tahir……yeahhhhhh……Tahniah…Congrats…Bravo

    0

    0
    • miss lollipop says:

      tahniah faizal tahir, fuhhh 6 orang anak… cayalah, suami hensem, apa lagi… hihihi

      0

      0
    • minah jambu says:

      fuh ! 6 anak kau faizal ????? tk sngka anak u dh 6 dlm sebok2 sempat pulak kau dot dot dot ye hehe..tahniah dapat baby comel..

      0

      0
  2. Maisarah says:

    Tahniah FT..tak sangka dah enam orang anak..muda lagi bagi la cukup 10 orang…;)

    0

    0
  3. Diam says:

    Wow..mmg produktif.anywy,thniah,

    0

    0
  4. AJ says:

    tahniah FT..bagus walaupon glemer dan ensem, nafkah bini x dilupakan..

    0

    0
  5. Mat K says:

    Assalamualaikum duniaaaa…

    Tahniah FT

    0

    0
  6. enot says:

    Kenapa orang melayu suka banyak anak? Mampukah mereka memberi segala-galanye untuk membesarkan anak2 dengan sempurna….cost of living semkain hri semakin naik……Choose Quality over Quantity

    0

    1
    • sida says:

      ko ni dah kenapa?? sebok pertikai kemampuan org yg ada anak ramai. sukahati dia la anak ramai pun. dia xde pun nk bising2 komplen merungut merintih la bagai, ko yg lebih2!! suka dengki dgn rezeki, kelebihan dan kesenangan org lain.

      0

      0
      • Allah Maha Berkuasa says:

        Enot … Allah ada beri teguran … Jgn takut miskin sebab anak krn Allah yg beri mrk rezeki bukan makhluk. Klu nk beri komen sila fhm Al Quran. Dlm Islam di bolehkn perancangan kluarga tp niat kena betol. Ramai juga pasangan ank sdkit tp ank2 tdk terdidik terutama bab agama. Ada juga ramai ank tp Subhanallah ank2 blh dikatakn berjaya dunia akhrat. Jumlah ank2 samaada ramai atau sdikit itu tdk mnjamin kluarga brkualiti krn pndidikan agama yg paling utama. Enot … pasangan yg berpaksikan agama shj yg boleh menjamin kluarga mndpt sakinah mawaddah dan warahmah.

        0

        0
    • noname says:

      Setiap anak, ade rezekinya yg Allah dah tetapkan. Elok la ank ramai. Mak ayah da xde nnti, doa ank2 yg soleh dan solehah la yg kite perlukan…. Congrats bro FT! =)

      0

      0
    • Linzy Longkang says:

      melayu tak pecaya kat perancangan keluarga kot tak amik birth control, yg kesian kalau keluarga miskin tapi kalau kaya cam FT nih beranak ramai pon takpe dia mampooooo

      0

      0
  7. sida says:

    hello beautifulnara! sila betulkan balik fakta. actually anak dia lahir 25hb oktober iaitu SEHARI SEBELUM hari ulangtahun FT (26hb oktober)

    0

    0
    • kakmona says:

      huh x kesah la mane2 yg penting 25 oct anniversary nikah aku, 26 oct anniversary resepsi aku. eh!

      0

      0
  8. melati says:

    Tahniah…yg penting anak ni jgn ikut perangai Nabil yg cam gampang tu bila beso nanti…..

    0

    0
  9. melati says:

    jgn lah namakan anak tu dgn huruf N…..Nabil gan Najis sama jer…

    0

    0