Written by Bella | January 13th, 2016

Tarikh 8 Februari bukan sahaja hari keramat buat Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin tetapi pelawak Atu daripada kumpulan Zero juga bakal menamatkan zaman solo bersama kekasihnya, Shafeeqa Johari yang merupakan seorang pereka fesyen.

Majlis perkahwinan mereka akan diadakan secara sederhana di kediaman Shafeeqa yang terletak di Batu Pahat, Johor. Majlis akad nikah diadakan pada sebelah pagi, manakala majlis persandingan akan diadakan pada sebelah petang hari yang sama.

Alhamdulillah, kami berkenalan hampir setahun dan keluarga saya datang merisik pada Hari Raya tahun lalu. Kami bersetuju memilih tarikh 8 Februari kerana cuti Hari Raya Cina. Lagipun keluarga serta kawan-kawan boleh datang.

Majlis di kampung saya di Sabah mungkin akan dibuat selepas rumah kami siap sepenuhnya nanti.

Untuk pengetahuan anda Atu baru sahaja berusia 24 tahun manakala pasangannya berusia 30 tahun. Meskipun jarak umur mereka berbeza, Atu akui sifat Shafeeqa yang memahami membuatkan wanita itu cukup istimewa dimatanya.

Malah, Shafeeqa dan keluarga beliau tidak pernah memandang kepada darjat meskipun mereka asal daripada keluarga yang berpendidikan.

Dia daripada keluarga berpendidikan, bapanya seorang bekas jurutera dan ibunya pegawai bank, namun menerima saya yang tiada apa-apa ini. Kalau diikutkan ramai lagi lelaki yang lebih berpelajaran yang mahukan dia, tapi inilah mungkin dikatakan jodoh.

Tahniah kepada Atu Zero dan Shfeeqa, cinta dan jodoh itu tidak mengenal rupa mahupun darjat. Duit bukan segala-galanya, apa yang penting anda berdua saling memahami dan sayang antara satu sama lain. Semoga kekal sehingga ke jannah.

Sumber Berita: mStar Online

16 responses to (TAHNIAH) Atu Zero Bakal Berkahwin Dengan Pereka Fesyen 8 Februari Ini

  1. Anonymous says:

    POTONG LA RAMBUT KO TU…

    0

    0
    • ahkak kesah ke? says:

      kesian mak bapak pompuan tu…tapi orang kata jodoh ditentukan Tuhan..orang kata lah.. .semoga bahagia lah yer…waktu bercinta kutu pun sanggup kita cari. dah kahwin harap suami mampu gi salon tiap minggu.

      0

      0
      • sentapkeweh says:

        ADA DUIT KITA JALAN, TAKDE DUIT BOLE JALANNNNN

        0

        0
      • Anonymous says:

        hihi lawak je gambar kad kwen tu..
        owh btw jodoh memang Allah tentukan sejak 4bulan kita dalam rahim ibu..
        tinggal kita kena carik je

        0

        0
      • Jejaka Paling Pandai says:

        Bangang jugak ko ni. Ko tau tak tu rambut palsu. Dasar pompuan murahan mulut laser buruk sangka. Bangang

        0

        0
    • Anonymous says:

      oo.. nak kawin dah.. semoga selamat semuanya.. yg ni aku tabik spring.. tiba2 umum nak kawin.. bukan mcm pasangan yang satu lg tu.. menafikan sekeras2nya.. tp kad kawin dah siap.. hurmmm….

      0

      0
    • insan biasa says:

      bior le…tu kan style die…

      0

      0
  2. Anonymous says:

    ko xde ape2 tp poket ko tebal bah..urang mana yg ndak mau..
    harap bakal isteri setia ke akhir hayat,jgn bila dah x popular nnt tiba2 x sefahaman x sehaluan pulak ye.

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Atu ni hensem sbnarnye…. rambut tu je potong buat rebonding style pacak ke ape ke..
    mesti smart….

    0

    0
  4. mimi says:

    Atu ni hensem sbnarnye…. rambut tu je potong buat rebonding style pacak ke ape ke..
    mesti smart….

    0

    0
  5. Anonymous says:

    nah Atu, pandai2 lah kau di situ, mau kawin orang Malaya ini, nanti di tuduh kau mau duit orang Malaya tok, kau tu orang miskin dia anak orang kaya….. nah abislah kau di kutuk diaorang situ….

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Ade duit dan terkenal mmg pompuan nak cuba kau miskin . Xde sape nak

    0

    0
  7. jiran mak jemah says:

    Pompuan tua bleh dpt laki muda sebab = pompuan tua kaya
    laki muda terima je la pompuan tua sebab = pompuan tua kaya
    So kesimpulannya ada duit apa pun bleh

    0

    0
  8. Org biasa ja says:

    Tetap rezeki, jodoh dan ajal rahsia Allah swt. Doakan yg positif.

    0

    0
  9. miss kepok says:

    bukan atu ni ker yg nak kawen tu hari? ngan pompuan sabah jugak

    0

    0