Written by Bella | March 12th, 2017

Masih tidak terlambat untuk kami ucapkan tahniah kepada penyanyi Adira Suhaimi dan suami, Datuk Red atas kelahiran cahaya mata sulung mereka.

Adira selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang diberikan nama Anggrek,  dengan berat 3.2 kilogram disebuah hospital swasta di Kuala Lumpur pada jam 11.30 malam pada 10 Mac lepas.

Alhamdulillah, saya selamat melahirkan cahaya mata sulung namun memerlukan rehat kerana masih lemah dan sedang menyesuaikan diri dengan tanggungjawab baharu. Terima kasih kepada semua pihak yang mendoakan kesejahteraan saya dan bayi. Nama Anggrek dipilih kerana saya meminati bunga klasik itu dan sudah lama menyimpan hasrat untuk menamakan anak sulung dengan panggilan ringkas itu.

Alhamdulillah segala proses bersalin berjalan dengan lancar. Semoga kehadiran Anggrek didalam kehidupan Adira dan Datuk Red akan memberikan rezeki dan kasih sayang selain penyeri buat rumah tangga mereka. Tidak sabar kami untuk melihat wajah Anggrek sepenuhnya, mesti comel bukan?

Sumber Berita : BH ONLINE

11 responses to (TAHNIAH) Adira Timang Cahaya Mata Perempuan

  1. Anjayumi sham says:

    Anggerik ok bukan krik-krik sudah.
    krik-krik macam mama dia.

    2

    0
  2. jjay says:

    Tahniah adira dan dato red

    0

    3
  3. Anonymous says:

    next…

    1

    0
  4. dik red says:

    whatever…

    2

    0
  5. Jojo says:

    Kesian keturuna dapat genetik mamat nie uweekkkssssss

    1

    2
  6. Anonymous says:

    Erk tetiba ternampak # redhensem. Muntah hijau+darah terus.

    6

    0
  7. orgtua says:

    Kalo ikut faraid kurang la sket Anggerik dpt harta sbb dua anak lelaki bini pertama dah dapat lebih. Kena sama rata plak dgn anak pompuan bini pertama. Bini-bini lagi la dpt sket.

    1

    1
  8. manyun says:

    eee mcm mana adira rela mamat ni peluk dan pakai dia…uweeekkk

    0

    0

Leave a Comment

Optional