Written by AbangNara | September 15th, 2014

Tahun 2014 nampaknya adalah tahun untuk para selebriti Malaysia mendirikan rumah tangga. Antara yang telah selamat bergelar suami atau isteri ialah Almy Nadia, Fizz Fairuz, Syamsul Yusof, Puteri Sarah Liyana, Aril AF dan ramai lagi. Sesungguhnya berkahwin itu adalah perkara yang dituntut dalam Islam. Walaupun begitu, pasti ramai yang menunggu hari bahagia 10 selebriti wanita yang masih belum bertemu jodoh ini.

1. Nur Fazura
fazuraKetika rakan seangkatan dengannya seperti Lisa Surihani dan Scha Al Yahya bahagia di samping suami masing-masing, Nur Fazura masih lagi berseorangan sehingga ke hari ini. Walaupun ada desas-desus mempunyai teman rapat dari Amerika Syarikat satu ketika dahulu, sehingga ke hari ini Fazura masih tidak memaklumkan khabar gembira mengenai tarikh hari bahagianya kepada para peminat.  Untuk makluman, tahun ini Fazura telah pun berusia 31 tahun. Molek benar untuk memikirkan tentang rumah tangga. Tak gitu?

2. Neelofa
neelofaPernah bercinta dengan Hans Isaac namun kecundang di tengah jalan, baru-baru ini Neelofa dikatakan akan menamatkan zaman gadisnya dengan kerabat diraja Kelantan. Namun begitu desas-desus tersebut telah mula reda sejak kebelakangan ini. Pastinya banyak pihak yang ternanti-nanti kebenaran desas-desus tersebut. Tak sabar nak melihat Neelofa di atas pelamin untuk mengetahui jejaka manakah yang berjaya mencuri hati si jelita ini. Sama-sama kita nantikan.

3. Yuna
yunaTidak diketahui pula sama ada hubungan Yuna dan Julian Schratter yang hangat diperkatakan satu ketika dahulu masih ada ataupun sudah tamat. Namun kesibukan mengembangkan kerjaya di Amerika Syarikat sedikit sebanyak pastinya membantutkan perancangan Yuna untuk bergelar isteri. Sudah pun mencecah usia 28  pada tahun ini, mungkin sudah tiba masa untuk penyanyi hebat ini memikirkan mengenai masa depan sebagai seorang isteri. Hehehe.

4. Shila Amzah
yunaSiapa yang tidak mengetahui kisah percintaan Shila Amzah yang penuh dengan keperitan. Pernah bercinta dengan Sharnaaz Ahmad dan gagal di tengah jalan, Shila juga pernah dikaitkan mempunyai hubungan dengan Johan As’ari. Kini Shila sedang sibuk mengembangkan karier di China. Pasti suatu hari nanti Shila akan bertemu jua dengan si jejaka yang mampu merawat hati lukanya itu. Amboi.

5. Nora Danish
nora nedimWalaupun sudah mempunyai seorang anak hasil perkahwinannya terdahulu, para peminat sebenarnya tidak sabar untuk melihat Nora Danish naik ke pelamin sekali lagi dengan kekasihnya, Nedim. Walaupun begitu, buat masa ini Nora dikatakan tidak memikirkan lagi mengenai perkahwinan. Mungkin masih belum tiba masanya. Nanti kalau dah bersedia, tolong jangan rahsiakan ye.

 
Written by AbangNara | September 10th, 2014

Segelintir rakyat Malaysia ini semua benda pun nak dibayangkan benda bukan-bukan. Abang Nara tengok gambar Siti Saleha di bawah tak adalah pulak nak fikir yang bukan-bukan. Biasalah hanya seorang gadis duduk di atas batang kayu yang berada di tepi pantai di Pulau Tioman. Masalahnya boleh pulak hanya kerana gambar sebegini komen-komen lucah yang tidak masuk akal diterima oleh Siti Saleha. Sedih sungguh.

siti saleha

Orang seni memang ada nilai artistik mereka yang tersendiri. Namun mungkin interpetrasi setiap manusia yang berbeza menyebabkan timbulnya komen-komen kurang menyenangkan. Kata Siti Saleha menerusi Mstar Online:-

Saya tidak pasti apa yang silapnya dengan gambar berkenaan kerana pada saya ia hanya bersifat artistik. Sebagai seorang selebriti saya tahu had dan sentiasa berhati-hati sebelum memuat naik sesuatu gambar di laman sosial. Ini adalah harga yang saya perlu bayar apabila menjadi seorang selebriti dan saya terima cuma mana yang terlalu melampau saya akan sekat mereka

siti saleha

Jangan lepas ini kalau Siti Saleha muat naik gambar dengan sudu dan garfu pun boleh dijadikan bahan komen tak masuk akal oleh para pengikutnya sudahlah. Nasib baik Siti Saleha nie jenis memahami lumrah kehidupan seorang selebriti. Bersabarlah. Biasalah semua ini. Fikiran manusia kan lain-lain. Tak gitu?

P.S: Pantai penuh keunikan di seluruh dunia

Written by AbangNara | May 19th, 2014

Wow. Kacak sungguh kekasih Siti Saleha. Memang mampu mencairkan hati para gadis di luar sana. Sekali pandang, nampak macam orang Spain pun ada jugak. Memang sangat sesuai dengan Siti Saleha yang juga mempunyai darah kacukan. Ini kalau kahwin dan dapat anak, pasti anak akan super duper hensem/cantik apabila dewasa kelak.

kekasih baru siti saleha

Pernah bercinta dengan Syed Adney sebelum ini, Siti Saleha mengakui seleranya dalam memilih kekasih lebih kepada lelaki mat saleh. Itu perkara biasa lebih-lebih lagi kalau tak silap ayah Siti Saleha sendiri berkahwin dengan wanita British. Kata Siti Saleha:-

Sejujurnya, selera saya memang lebih kepada lelaki berdarah kacukan. Tapi itu tidak bermaksud saya tak pandang langsung lelaki tempatan. Dia seorang pemuda kacukan, tapi saya tak boleh beritahu kacukan apa. Apa yang boleh saya katakan, buat masa ini saya selesa dengan dia.

Dia penyayang dan matang. Lebih penting, saya dapat rasakan yang kami serasi antara satu sama lain. Kami masih lagi dalam fasa mengenali hati budi masing-masing. Lagipun, saya masih muda. Nak fikir fasal kahwin dalam masa terdekat ini belum lagi rasanya. Saya belum bersedia nak kahwin

kekasih baru siti saleha

Tak kisahlah Mat Saleh ke, lelaki Melayu ke, Indonesia ke, Nigeria atau negara-negara lain, yang penting kalau hati sudah suka, kewarganegaraan bukanlah satu masalah. Yang penting bila nak kahwin nanti, janganlah lupa adat dan agama. Apa pun, Siti Saleha dan kekasih barunya ini memang nampak sama cantik dan sama padan. Tahniah diucapkan buat Siti Saleha. Semoga semakin bahagia dengan kehadiran si dia di sisi.

Written by AbangNara | October 5th, 2013

Entah mengapa kekasih-kekasih Siti Saleha kesemuanya bukan rakyat tempatan sebaliknya lelaki oversea. Sebelum ini, Siti Saleha sudah pun putus cinta dengan seorang lelaki Inggeris. Namun kini hati Siti Saleha dipenuhi semula oleh cinta daripada seorang lelaki Eropah.

siti saleha

Abang Nara rasa mesti tak ada jejaka Melayu yang memberanikan diri mengorat Siti Saleha. Itu yang asyik-asyik dapat ke omputih je. Mungkin omputih lebih gentleman, romantik dan pandai mengorat. Kata Siti Saleha:-

Ya, saya tidak nafikan kini sedang menjalinkan hubungan dengan seorang jejaka yang dikenali kira-kira tiga bulan lalu. Dia merupakan lelaki yang berasal dari Eropah, tetapi bekerja di Malaysia. Detik perkenalan bermula ketika kami sama-sama menghadiri acara makan malam yang dianjurkan oleh seorang rakan. Kalau boleh saya tidak mahu mendedahkan identiti jejaka berkenaan memandangkan hubungan kami masih awal dan setakat ini saya cukup selesa bersama dengannya

Selamat berjaya diucapkan kepada Siti Saleha dengan kekasih barunya ini. Kalau tak berjaya jugak, mungkin mahu cuba mendampingi lelaki-lelaki Melayu pula selepas itu. Lelaki Melayu pun ramai yang baik-baik, mulia hati dan sempoi. Belum cuba belum tahu. Kalau dah cuba pasti jatuh hati. Hehehe. Sumber Kosmo.