Written by AbangNara | May 19th, 2014

Wow. Kacak sungguh kekasih Siti Saleha. Memang mampu mencairkan hati para gadis di luar sana. Sekali pandang, nampak macam orang Spain pun ada jugak. Memang sangat sesuai dengan Siti Saleha yang juga mempunyai darah kacukan. Ini kalau kahwin dan dapat anak, pasti anak akan super duper hensem/cantik apabila dewasa kelak.

kekasih baru siti saleha

Pernah bercinta dengan Syed Adney sebelum ini, Siti Saleha mengakui seleranya dalam memilih kekasih lebih kepada lelaki mat saleh. Itu perkara biasa lebih-lebih lagi kalau tak silap ayah Siti Saleha sendiri berkahwin dengan wanita British. Kata Siti Saleha:-

Sejujurnya, selera saya memang lebih kepada lelaki berdarah kacukan. Tapi itu tidak bermaksud saya tak pandang langsung lelaki tempatan. Dia seorang pemuda kacukan, tapi saya tak boleh beritahu kacukan apa. Apa yang boleh saya katakan, buat masa ini saya selesa dengan dia.

Dia penyayang dan matang. Lebih penting, saya dapat rasakan yang kami serasi antara satu sama lain. Kami masih lagi dalam fasa mengenali hati budi masing-masing. Lagipun, saya masih muda. Nak fikir fasal kahwin dalam masa terdekat ini belum lagi rasanya. Saya belum bersedia nak kahwin

kekasih baru siti saleha

Tak kisahlah Mat Saleh ke, lelaki Melayu ke, Indonesia ke, Nigeria atau negara-negara lain, yang penting kalau hati sudah suka, kewarganegaraan bukanlah satu masalah. Yang penting bila nak kahwin nanti, janganlah lupa adat dan agama. Apa pun, Siti Saleha dan kekasih barunya ini memang nampak sama cantik dan sama padan. Tahniah diucapkan buat Siti Saleha. Semoga semakin bahagia dengan kehadiran si dia di sisi.

Written by AbangNara | October 5th, 2013

Entah mengapa kekasih-kekasih Siti Saleha kesemuanya bukan rakyat tempatan sebaliknya lelaki oversea. Sebelum ini, Siti Saleha sudah pun putus cinta dengan seorang lelaki Inggeris. Namun kini hati Siti Saleha dipenuhi semula oleh cinta daripada seorang lelaki Eropah.

siti saleha

Abang Nara rasa mesti tak ada jejaka Melayu yang memberanikan diri mengorat Siti Saleha. Itu yang asyik-asyik dapat ke omputih je. Mungkin omputih lebih gentleman, romantik dan pandai mengorat. Kata Siti Saleha:-

Ya, saya tidak nafikan kini sedang menjalinkan hubungan dengan seorang jejaka yang dikenali kira-kira tiga bulan lalu. Dia merupakan lelaki yang berasal dari Eropah, tetapi bekerja di Malaysia. Detik perkenalan bermula ketika kami sama-sama menghadiri acara makan malam yang dianjurkan oleh seorang rakan. Kalau boleh saya tidak mahu mendedahkan identiti jejaka berkenaan memandangkan hubungan kami masih awal dan setakat ini saya cukup selesa bersama dengannya

Selamat berjaya diucapkan kepada Siti Saleha dengan kekasih barunya ini. Kalau tak berjaya jugak, mungkin mahu cuba mendampingi lelaki-lelaki Melayu pula selepas itu. Lelaki Melayu pun ramai yang baik-baik, mulia hati dan sempoi. Belum cuba belum tahu. Kalau dah cuba pasti jatuh hati. Hehehe. Sumber Kosmo.

Written by AbangNara | February 21st, 2013

Fuh ~~ Dengan solekan dan pakaian serba hitam, Siti Saleha memang nampak seksi menghiasi muka depan majalah Cosmopolitan. Pasti ramai kaum Adam yang jatuh cinta melihat penampilan Siti Saleha kali ini. Marvelous!!!

null

Abang Nara tertanya-tanya apakah “Big Dreams” yang dimaksudkan oleh Siti Saleha. Nampak gayanya kena pergi majalah Cosmopolitan di kedai mamak untuk mengetahui kisah sepenuhnya. Korang pun kalau berminat, silalah pergi beli sekarang sebelum stok habis.

P.S: Blackberry Z10 dilancarkan di Malaysia

Written by AbangNara | February 5th, 2013

Yeah ~~~ Berita baik untuk jejaka-jejaka di luar sana. Gadis comel Siti Saleha mengakui yang dirinya kini single-mingle selepas baru 2 bulan putus cinta dengan seorang lelaki Inggeris. Inilah peluang anda untuk masuk line.

siti saleha

Daripada pemerhati Abang Nara, taste lelaki Siti Saleha ini mesti ada muka mat saleh sikit. Sebelum ini kekasih hatinya ialah Syed Adney Syed Hussein pun ada muka kacukan. Jadi kalau anda rasa wajah anda ada gaya-gaya omputih, silalah cuba. Kata Siti Saleha kepada Berita Harian:-

Saya baru saja putus cinta dua bulan lalu. Dia seorang lelaki Inggeris. Hubungan kami terlerai kerana tiada persefahaman. Saya jenis yang tak suka ada masalah. Kalau saya lihat perhubungan itu tak akan ke mana dan lelaki itu seperti tidak serius, lebih baik berpisah. Kami berkenalan pun tak lama, iaitu lebih kurang dalam tempoh sebulan. Jadi, bila terpaksa berpisah, ia taklah terasa sangat.

siti saleha
Kepada peminat Siti Saleha, jangan lupa untuk saksikan filem Kerat 14 yang menggandingkan dirinya dengan Aaron Aziz. Dengar ceritanya, ada babak intim antara mereka berdua. Sila jangan panas hati kalau anda ada menyimpan perasaan terhadap Siti Saleha.

P.S: Madu lebah yang berwarna warni