Written by AbangNara | January 10th, 2014

Kalau Abang Nara ialah Remy Ishak, pasti sedang melompat kegirangan sekarang ini. Mana tidaknya, si ayah sudah memberi “lampu hijau” untuk meneruskan perhubungan dengan anak perempuannya. Kalau anda tidak tahu, desas-desus sedang bertiup kencang yang Remy Ishak dikatakan bercinta dengan Budi Citawan, anak kepada Wan Hanafi Su.
remy ishak dan budi citawanKeintiman Remy Ishak dan Budi Citawan menimbulkan spekulasi percintaan apabila mereka berdua sering dilihat hadir bersama ke beberapa majlis. Seperti biasa tiada komen daripada Remy Ishak atau Budi Citawan sendiri mengenai status perhubungan mereka. Kata Wan Hanafi Su kepada Harian Metro:-

Saya tak ada masalah jika mereka berkawan. Apa salahnya sebab saya pun pernah muda dan lalui macam mereka. Kalau mereka berkawan begitu, saya tak ada halangan. Kebetulan saya memang kenal Remy dan menyenangi sikapnya. Jadi apa salahnya kalau mereka memang berkawan, saya restui saja.

remy ishak dan budi citawan

Alhamdulillah. Awal-awal lagi dah dapat restu, makin senanglah kalau betul-betul bercinta dan nak masuk meminang nanti. Abang Nara tengok Remy dan Budi Citawan pun memang sama cantik sama padan. Peminat pun pasti dah tak sabar nak tengok Remy naik pelamin. Kalau ada jodoh, segerakanlah.

P.S: Perjalanan mendaki gunung yang amat seriau

Written by AbangNara | April 1st, 2013

Filem Sembunyi Amukan Azazil sedang hangat ditayangkan di pawagam sekarang ini. Ini adalah filem pertama arahan Khabir Bhatia. Dengar ceritanya, filem ini memang menarik dan penuh dengan kejutan. Itu daripada apa yang dibaca oleh Abang Nara di Twitter dan Facebook.

azazil

Namun hari ini, telah timbul satu kontroversi apabila pihak Grand Brilliance sendiri memuatnaik salah satu adegan “deleted scenes” filem ini di laman YouTube. Adegan ini merupakan adegan malam pertama di antara Remy Ishak dan Diana Danielle. Kalau dah namanya malam pertama, mestilah adegannya pun agak hebat kan?

Rata-rata komentar yang diterima memohon pihak Grand Brilliance untuk membuang video ini. Banyak penonton yang tidak memahami tujuan “deleted scene” ini dimuatnaik. Kalau dah tidak lepas di pawagam, mengapa perlu ditayangkan menerusi Youtube?
azazil
Kalau Farid Kamil tengok nie mesti panas hati dibuatnye. Hehehe ~~~ Apa kata anda?

Written by AbangNara | March 7th, 2013

Amboi. Banyak sungguh kata-kata pujian kepada Maya Karin oleh Remy Ishak. Kalau Abang Nara jadi Maya Karin, memang kembang hidung dibuatnya. Namun begitu jangan salah sangka. Hubungan mereka sekadar teman rapat dan bukannya bercinta.

remy

Mempunyai minat yang sama iaitu melakukan aktiviti-aktiviti luar menjadikan hubungan antara Remy dan Maya lebih rapat. Malah Remy juga mengakui yang mereka kadang-kadang keluar makan bersama. Kata Remy Ishak:-

Kami punya minat yang sama iaitu suka buat aktiviti-aktiviti luar dan kami suka alam semulajadi, itu yang buatkan kami rapat. Memang kami juga selalu berhubung. Kalau sama-sama ada masa, kami keluar makan. Itu perkara normal. Apa yang boleh saya katakan, sekarang ini kami kawan rapat. Tapi tak tahulah masa depan, kan… kerana soal hati ni semuanya kerja Tuhan. Saya tak berani cakap lebih.

remy mayaAbang Nara tertarik dengan kata-kata pujian daripada Remy Ishak buat Maya Karin. Fuh ~~ Kalau awek biasa mesti dah cair mendapat kata-kata sebegini daripada lelaki bernama Remy Ishak. Ayat power bro!!!

Kalau boleh saya gambarkan, dia bijak, seorang yang sangat aktif, berpengetahuan tinggi, periang dan cantik. Siapa cakap Maya Karin tak cantik, kan..

remy mayaMoga suatu hari hubungan mereka berdua akan menjadi lebih rapat daripada sekadar kawan. Meletup jugak kalau bercinta kan? Memang sama cantik sama padan. Walaupun Maya Karin pernah berkahwin sebelum ini, pastinya itu tidak menjadi penghalang kalau hati sudah cinta. Sama-samalah kita doakan. Info asal MalaysianDigest.

P.S: Fakta tentang suami yang perutnya boroi

Written by AbangNara | March 2nd, 2013

Pastinya anda sudah mengetahui yang Remy Ishak dan Maya Karin kini sedang bercuti bersama-sama di Imbak Canyon, Sabah. Terbaru, Maya Karin telah pun berkongsi beberapa gambar aktiviti yang dilakukan ketika berada di sana. Tentu Maya Karin seronok kerana dapat meluangkan masa bersama kawan baiknya, Remy Ishak.

remy

Salah satu gambar menarik yang telah dikongsikan oleh Maya Karin ialah gambar kakinya digigit oleh pacat. Pastinya itu satu pengalaman menarik buat Maya. Secara jujur, Abang Nara tak sangka Maya Karin merupakan seorang yang adventurous sebagini.

remy

Semoga Remy Ishak dan Maya Karin selamat pulang daripada percutian mereka. Jangan pergi lama sangat kerana keadaan di Sabah terutamanya di Lahad Datu masih tidak stabil sehingga sekarang. Lagi 7 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Kehebatan orang Bangladesh