Written by Bella | April 16th, 2015

Sebuah akhbar tempatan baru-baru ini melaporkan bahawa aktor pujaan ramai Remy Ishak telah bertunang. Peminat mula mengucapkan tahniah kepada Remy dan ingin tahu siapakah gadis yang berjaya mencuri hati jejaka kacak ini.

Walaubagaimanapun, Remy menafikan khabar angin tersebut dan menjelaskan gosip itu timbul apabila salah seorang peminat beliau di Instagram telah memberikan komen berkenaan pertunangannya yang mengelirukan orang ramai.

Salah faham ini mungkin timbul apabila seorang peminat komen di gambar saya baru-baru ini. Tidak dinafikan ada yang terkeliru dengan komen dibuat oleh peminat itu. Sebenarnya adik saya yang bertunang dan akan berkahwin pada bulan September ini. Saya berasal dari keluarga yang tidak mewah jadi apa-apa pun saya akan biarkan adik saya lepas dulu.

Meskipun mensasarkan umur 28 tahun untuk berumah tangga, Remy yang kini sudah berusia 33 tahun masih belum mempunyai ikatan bersama mana-mana wanita dan tidak menolak  pilihan ibunya jika umurnya sudah lanjut.

Sebenarnya orang susah untuk mendekati saya kerana kerjaya sebagai seorang pelakon yang sentiasa dikaitkan dengan pelbagai kontroversi. Ia kadang kala membuatkan orang takut hendak berkenalan dengan saya.

Rencana Allah SWT itu adalah yang terbaik buat hambaNya. Kami pasti ada jodoh yang bersesuaian dan terbaik buat Remy Ishak cuma belum sampai masanya lagi. Ehem..ehem..korang tak nak masuk line ke? Hehe..

Sumber Berita: Berita Harian

Written by AbangNara | November 24th, 2014

Ok awek-awek di luar sana, sila jangan bersedih. Remy Ishak kini sedang dalam proses mengenali hati budi seorang gadis yang bernama Roszaliza Yusof. Si gadis merupakan Pengarah Urusan Roistz Labels yang telah bekerjasama dengan Remy Ishak untuk menjayakan majlis  ‘2morrow Fashion Blast Feista’. Kedua-duanya nampak sama cantik dan sama padan

remy ishak dan roszaliza yusof

Seperti yang kita ketahui, Remy Ishak sebelum ini kurang bertuah dalam percintaan. Seringkali cintanya gagal di tengah jalan. Kali ini marilah kita doakan agar proses mengenali hati budi Roszaliza Yusof berjalan lancar dan akhirnya akan berakhir di jinjang pelamin. Kata Remy:-

Saya tak mahu cakap lebih bimbang tidak jadi nanti, susah juga lagipun kami masih lagi di tahap berkawan. Dia seorang yang matang dan saya selesa berkawan dengannya. Kami baru lebih kurang tiga bulan mengenali dan cuba melangkah ke peringkat yang lebih serius.

remy ishak

Kalau tak silap umur Remy Ishak sudah pun menjangkau awal 30-an. Memang usia yang sesuai sangat untuk mendirikan rumah tangga. Semoga hubungan dengan Roszaliza Yusof kali ini akan membuahkan hasil. Tak sabar nak tengok kekacakan dan kesegakan Remy Ishak memakai baju pengantin. Sama-samalah kita doakan. Sumber MalaysianDigest.

Written by AbangNara | November 17th, 2014

Terkejut juga sebenarnya Abang Nara membaca gosip percintaan antara Nad Zainal dan Remy Ishak di suratkhabar semalam. Ini semua gara-gara Nad dan Remy berlakon dalam 2 buah drama bersama-sama. Pelik pun pelik juga kerana rasanya Nad baru sahaja putus cinta dengan Hefny Sahad, takkanlah begitu cepat sudah mencari pengganti. Sementara Remy Ishak memang sejak dulu lagi sering berahsia mengenai ‘si dia’. Kali terakhir Remy pernah dikaitkan bercinta dengan Budi Citawan, anak kepada Wan Hanafi.

nad zainal

Menariknya gosip ini telah disebarkan oleh ‘bekas kekasih’ Nad Zainal. Amboi, takkan masih menaruh dendam cinta tak kesampaian kot? Dah boleh ‘move on’ dah rasanya. Tak perlulah nak timbulkan cerita-cerita mengarut. Bak kata omputih ‘if you really love someone, just let him/her go’. Terang Nad Zainal mengenai gosip ini:-

Gosip berkenaan tidak logik kerana hubungan kami bukannya rapat dan sekadar teman sesama artis sahaja. Baik saya atau pun dia, kami tidak pernah berhubung selepas selesai penggambaran melibatkan kami berdua dan hubungan yang wujud sekadar di set penggambaran.

Saya tidak tahu ‘bekas kekasih’ mana dimaksudkan atau siapa kawan rapatnya yang bercerita kerana gosip berkenaan bukan datang dari saya tetapi orang lain yang mengata.

Namun jika benar ia datang daripada ‘bekas kekasih’ tersebut saya minta teruskanlah hidup daripada melakukan perkara tidak berfaedah.

nad zainal

Diharap masa hadapan kelak tak ada lagi gosip-gosip sebegini menimpa Nad Zainal. Tak sampai sebulan dua asyik kena gosip bercinta dengan lelaki baru, kang tak pasal-pasal Nad Zainal digelar ‘playgirl’ pulak. Buat si ‘bekas kekasih’, cukup-cukuplah menyebarkan cerita tak benar. Terimalah hakikat jodoh anda bukan dengan Nad Zainal. Tak perlu nak kecewa dan ‘desperate’ sangat. Tak macho langsung. Tak gitu? Sumber Mstar Online.

Written by AbangNara | October 30th, 2014

Selalunya kalau penggambaran drama di luar negara, tempat yang sering menjadi pilihan pengarah ialah Paris, London dan kota-kota Eropah seperti Istanbul, Venice serta sebagainya. Jadi apabila mengetahui Remy Ishak dan Sara Ali diterbangkan ke Sarajevo, Bosnia untuk penggambaran drama Satu Hari Di Sarajevo, terasa unik dan terus menarik perhatian Abang Nara. Memang jarang Bosnia menjadi pilihan, pasti unik drama yang akan ditayangkan di TV9 ini.

remy ishak

Remy Ishak sekarang ini sedang popular menerusi drama Kasih Berbisik yang ditayangkan di TV3. Sementara drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna lakonan Sara Ali juga baru selesai ditayangkan di saluran yang sama. Nampak gayanya kedua-dua pelakon ini amat murah rezeki dan terus dibanjiri tawaran. Alhamdulillah. Tak sabar nak tengok gandingan mereka berdua.

remy ishak

Apa pun diharap penggambaran drama Satu Hari Di Sarajevo yang turut menampilkan Rita Rudaini ini berjalan lancar. Tengok gambar pun dah tahu betapa sejuknya cuaca di Sarajevo. Sila pakai baju tebal-tebal. Nanti demam pulak. Hehehe. Lagi beberapa gambar Remy Ishak dan Sara Ali di Sarajevo, Bosnia dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Jaket yang boleh bertukar warna seperti sumpah-sumpah