Written by AbangNara | June 22nd, 2017

Sekiranya anda peminat dunia hiburan tanah air, sudah pasti anda mengetahui kisah cinta lokasi yang paling hangat sekarang ini. Tak lain tak bukan ia adalah di antara Fattah Amin dan Nur Fazura. Kedua-duanya berlakon di dalam drama Hero Seorang Cinderella. Tak kisahlah sama ada mereka benar-benar bercinta ataupun tidak, setidak-tidaknya “cinta lokasi” ini menghangatkan dan menaikkan “rating” drama tersebut.
remy ishak

Baru-baru ini, Remy Ishak menerusi akaun Twitternya, telah menulis satu status yang menyindir para pelakon yang berdrama kononnya mereka bercinta lokasi. Tiada nama disebut di dalam status tersebut, namun rata-rata yang membaca status tersebut berpendapat yang Remy Ishak menyindir Fattah Amin dan Fazura. remy ishak

Tambah menghangatkan lagi keadaan, status seterusnya oleh Remy Ishak telah menyebabkan netizen naik angin.

remy ishak

Akan tetapi, seperti biasa warga Twitter tidak pernah mengecewakan. Ramai yang membalas status Remy Ishak dan mengingatkan pelakon tersebut tentang peristiwa yang pernah terjadi terhadap dirinya satu ketika dahulu. Fuh!!! Memang pedas bila baca. Antara yang menarik:-

remy ishak

remy ishak

remy ishak
habib raya

P.S: Cepat-cepat jangan lepaskan peluang keemasan dan tawaran hebat dari HABIB ini. Khas untuk pembaca Beautifulnara, dapatkan diskaun RM3 untuk setiap gram emas dan pelbagai lagi diskaun dengan memasukkan email anda di 

https://rantaiankasih.habibjewels.com/beautifulnara.  Silalah bersegera ke cawangan HABIB berdekatan anda. Sempat lagi nie nak shopping barang kemas sebelum balik kampung.

_____________________________________________________________________________

Kadangkala kita memang terlupa dengan sejarah hidup kita sendiri. Biasalah tue. Nasib baik ada orang tolong ingatkan. Hehehe. Bagi Abang Nara, cinta lokasi ini adalah satu teknik promosi yang biasa untuk melariskan drama/filem. Apatah lagi jika pelakon-pelakon yang terlibat memang bak pinang dibelah dua. Kalau mereka benar-benar bercinta selepas itu pun, apa salahnya kan? Apa pula pendapat anda?

P.S: Esok lusa dah nak raya dah. Baju raya semua dah siap ke? Jangan pulak korang lebih-lebih macam akak di dalam video di atas. Baju raya sampai 10 pasang. Pagi 1 Syawal baju lain, tengah hari lain, petang lain, malam pun lain. Sehari sampai 4 helai baju raya. Itu memang dah melampau. Raya tue raya jugak, tapi #janganlebihlebih. Ingatlah mereka yang kurang bernasib baik juga. Tak gitu? Lagi video #janganlebihlebih di www.kpdnkk.gov.my.

Written by Bella | June 19th, 2017

Bulan Mei lepas, berita pertunangan pelakon Remy Ishak dan ahli perniagaan, Ezza Yusof mengejutkan peminatnya. Iyalah, tiada angin tiada ribut tiba-tiba sahaja foto pertunangan mereka tersebar di media sosial. Menurut Remy, beliau mempunyai alasan tesendiri untuk tidak mengumumkan majlis tersebut.

Saya mengakui agak bersikap konservatif dalam hal ini. Lagipun Islam sendiri tifak menggalakkan umatnya untuk menguar-uarkan mengenai pertunangan. Hanya keluarga terdekat yang saya maklumkan ketika itu. Majlis pertunangan juga adalah peringkat seterusnya selepas berkawan.

Kita sendiri tidak tahu ujian yang mungkin melanda sepanjang tempoh pertunangan. Namun sekiranya sudah ada tarikhnya nanti, saya tidak keberatan untuk berkongsi mengenai perkahwinan kami.

Dalam pada itu Remy memberitahu buat masa ini keluarga beliau dan tunangnya masih belum berbincang mengenai tarikh perkahwinan mereka. Remy dan Ezza sudah mengenali hati budi masing-masing selama tiga tahun sebelum membuat keputusan untuk melangkah ke fasa yang lebih serius.

Sumber Berita : BH PLUS

Written by Bella | May 1st, 2017

Pelakon Remy Ishak hari ini menerusi portal Harian Metro mengesahkan beliau sudah mengikat tali pertunangan dengan pengasas 2morrowbridestory. Ezza Yusof yang terkenal dengan rekaan produk kasut pengantin.

Difahamkan, majlis pertunangan itu berlangsung semalam di kediaman bakal isterinya itu yang terletak di Pahang.  Remy tampil mengenakan baju kemeja warna biru gelap manakala Ezza tampak anggun dengan busana warna ungu muda.

Semalam, berita pertunangan Remy mendapat perhatian ramai apabila Insta Stories di Instagram milik Ezza juga ada menunjukkan dirinya dan Remy seakan duduk bersama di atas pelamin.

Malah, pelakon Nad Zainal juga turut mengucapkan tahniah di ruangan komen. Jurugambar rasmi untuk majlis berkenaan juga mengucapkan terima kasih kerana berpeluang untuk merakam momen indah Ezza dan Remy.

Sumber Berita : Harian Metro 

Kredit Foto : Ridzuan Ramli 

Written by Bella | May 1st, 2017

Ini satu berita tergempar yang baru kami terima, khabarnya pelakon kacak Remy Ishak kini sudah bergelar tunang kepada, Ezza Yusof pengasas kepada 2morrowbridestory yang popular dengan produk kasut pengantin yang mempunyai rekaan cukup unik. Difahamkan majlis pertunangan tersebut berlangsung di Pahang.

Menguatkan lagi berita tersebut, Insta Stories di Instagram milik Ezza juga ada menunjukkan dirinya dan Remy seakan duduk bersama di atas pelamin.

Malah, pelakon Nad Zainal juga turut mengucapkan tahniah di ruangan komen. Jurugambar rasmi untuk majlis berkenaan juga mengucapkan terima kasih kerana berpeluang untuk merakam momen indah Ezza dan Remy.

Tahniah kami ucapkan kepada Remy Ishak dan pasangan. Harapnya segala perancangan mereka untuk ke jinjang pelamin pula akan dipermudahkan. Akhirnya Remy bertemu dengan seseorang yang tepat buat dirinya.