Written by AbangNara | September 20th, 2012

Wah rupa-rupanya kehamilan Ning Baizura sudah pun mencecah 5 bulan. Abang Nara ingatkan baru 2,3 bulan. Pandai betul Ning menyimpan berita gembira ini. Ini pastinya sangat mengujakan mereka berdua kerana Ning pernah disahkan oleh doktor tidak boleh mengandung.

ning baizura hamil

Namun rezeki daripadaNya tiada siapa yang dapat menjangkakan. Hasil usaha Ning memakan tauhu, kurma, susu kambing, sayur, buah-buahan dan oat, kini Ning nampak tak sabar untuk mendakap cahaya mata pertamanya itu. Kata Ning:-

Alhamdulillah kerana termakbul juga doa kami untuk mendapat anak kerana sebelum ini saya hampir-hampir diberitahu doktor bahawa saya tidak boleh mengandung. Saya dan suami amat gembira menanti kehadiran cahayamata sulung kami ini. Tidak kisahlah jantina apa pun anak kami nanti. Tapi, saya suka kalau dapat anak perempuan. Kalau suami pula, dia nakkan anak lelaki

ning
Semoga segala urusan kehamilan dan kelahiran anak Ning akan dipermudahkan. Banyak-banyakkan berdoa. Jangan buat kerja berat sangat. Semoga segalanya akan berjalan lancar. Amin ~~ Lagi beberapa keping gambar Ning Baizura di sekitar majlis pengumuman kehamilannya dengan membaca entri ini sepenuhnya. Info asal portal Murai.

P.S: Seni vandalisme yang sangat cool.

 
Written by AbangNara | June 4th, 2009

ning baizura

Sopan sungguh gambar Ning Baizura duduk nie. Tak macam Nikki yang terkangkang lebih tak ingat.

Sejak gambar bertukar menjadi negro Ning Baizura keluar, langsung sepi terus dia tanpa apa-apa berita. Rupa-rupanya tengah sibuk jadi Duta OSIM, benda alah yang guna untuk urut kaki tue. Murah rezeki Ning nie.

Lagi gambar Ning Baizura semasa pelancaran produk OSIM dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | April 4th, 2009

gambar terbaru ning baizura

Rasa nak terburai perut bila tengok gambar terbaru Ning Baizura nie. Lagi hitam dari minah-minah negro yang selalu berkeliaran kat Cheras. Walaupun memang asal kulit Ning memang hitam manis, ini dah jadi macam hitam bontot periuk dah.

Mesti Ning Baizura pergi berjemur kat mana-mana pantai nie. Kalau nak kata jadi hitam sebab cuaca panas kat KL macam tak logik. Semenjak dua nie hujan turun mencurah-curah je kat KL.

Harap-harap lepas ini Ning Baizura pergilah buat treatment putihkan kulit balik. Takut-takut ada mamat-mamat nigger yang tersalah sangka pulak dan terngorat pulak nanti.