Written by Bella | August 12th, 2015

Sekitar minggu lepas, foto Diana Danielle yang dipercayai sudah hamil anak kedua menjadi topik yang sensasi di Forum Cari. Menerusi foto tersebut, jelas menunjukkan perut Diana yang sudah besar dan ia tidak dapat disembunyikan lagi.

Selepas lama peminat berteka-teki, akhirnya Farid Kamil telah mengesahkan isteri tercinta beliau kini sedang hamil cahaya mata kedua mereka.

Buat masa ini, Diana tidak mengalami sebarang alahan sepanjang tempoh kehamilan kali ini. Farid juga memberitahu beliau dan isteri telah membuat keputusan untuk tidak melakukan sebarang ujian imbasan untuk mengetahui jantina anak kedua mereka nanti. Farid mahu perkara tersebut menjadi satu kejutan buat mereka berdua.

Walaupun kandungan Diana sudah memasuki usia 5 bulan, pasangan berkenaan tidak belum lagi membuat sebarang persiapan untuk menyambut kelahiran bayi mereka lagi setakat ini.

Alhamdulillah, saya mendapat rezeki untuk kali kedua. Saya bersyukur kepada Allah kerana bagi saya merasai satu lagi peluang untuk memiliki cahaya mata. Alhamdulillah, kandungan isteri kini hampir memasuki lima bulan.

Saya tidak tahu jantina kandungan kedua dan tidak mahu tahu kerana kami berdua sudah bersetuju untuk tidak melihat jantina lebih awal. Kami terima apa sahaja jantina dan harap semua berdoa agar ibu dan kandungan berada dalam keadaan sihat dan selamat.

Alhamdullillah, makin bertambah besar lagi keluarga Farid Kamil dan Diana Danielle. Semoga segala proses ketika bersalin nanti berjalan dengan lancar. Lepas ni Muhammad dah tak boleh manja-manja sangat dah, kan nak jadi abang tak lama lagi. Hehe.

Sumber Berita: Tonton Extra

Written by AbangNara | August 10th, 2015

Menarik perkongsian tentang Diana Danielle yang sedang hangat diperkatakan di Forum Cari. Mana tidaknya, ramai yang meneka isteri kepada Farid Kamil ini sedang hamil anak kedua. Berdasarkan kajian terperinci dan gambar-gambar terkini, jelas menunjukkan kebesaran perut Diana Danielle yang tidak dapat disembunyikan.

diana danielle hamil lagiWalaupun begitu, masih tiada sebarang pengesahan daripada empunya badan. Jika benar Diana Danielle sedang hamil anak kedua, jutaan tahniah diucapkan. Pasti Muhammad (anak sulung Diana dan Farid) teruja akan bergelar abang tidak lama lagi. Di akaun Instagramnya juga telah ramai yang mengucapkan tahniah atas kehamilan ini. Benar atau tidak, sama-sama kita nantikan pengumuman daripada Diana sendiri.
diana danielle hamil lagi

Lagi beberapa gambar Diana Danielle dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Comel sangat Fuzzberta si tikus belanda ini

 
Written by AbangNara | November 21st, 2014

Semenjak dua menjak ini Abang Nara hanya sering berkongsi gambar-gambar anak selebriti yang kecomelannya membuatkan anda semua geram. Apa kata sebelum ketibaan hujung minggu, kita sama-sama mengkagumi Diana Danielle yang semakin jelita sejak bergelar ibu. Kalau dulu Diana Danielle agak kebudak-budakan wajahnya, namun kini dengan usia yang semakin matang, kejelitaan wajah isteri kepada Farid Kamil ini semakin menyerlah.
diana danielleApa pun, Diana Danielle merupakan salah seorang pelakon kegemaran Abang Nara. Setiap drama/filem lakonannya memang tak pernah mengecewakan. Lakonannya bermutu tinggi, seiring dengan wajahnya. Diana Danielle bukanlah harap muka sahaja cantik tapi berlakon kayu seperti sesetengah pelakon lain.

diana danielle

Semoga Diana Danielle akan terus bahagia di samping suami dan anak tercinta. Bila nak dapat khabar gembira kehadiran anak kedua? Mana tahu kali ini rezeki dapat ‘baby girl’ pulak? Lagi beberapa gambar si jelita ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | September 13th, 2013

Akhirnya persoalan yang bermain di minda para peminat berakhir jua. Ditemui di majlis tayangan filem Dampak, Diana Danielle memaklumkan kepada wartawan yang nama anaknya ialah Muhammad. Abang Nara suka. Mudah, pendek dan ia adalah nama Nabi kita.

nama anak diana danielle

Kata Diana Danielle kepada Mstar Online:-

Nama anak saya Muhammad, mudah dan senang tapi kami panggil dia Sayang sahaja. Sebenarnya nama itu dipilih oleh nenek dia dan kami juga bersetuju dengan nama itu

diana danielleDiana Danielle juga enggan memberikan sebarang komen mengenai hubungannya dengan ibunya sendiri. Apa yang Abang Nara nampak, sejak bergelar ibu ini, Diana Danielle semakin hot. Lebih cantik dan lebih berseri-seri. Kalau dulu nampak macam budak-budak, kini Diana Danielle nampak sangat matang. Beberapa lagi gambar terbaru Diana Danielle ihsan RotiKaya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

say something nice