Written by AbangNara | February 4th, 2010

pusat sarimah ibrahim

Tak silap kami tadi kot kami terbaca kat Harian Metro komen seorang pembaca pasal Sarimah Ibrahim yang tak sensitif dengan cara pemakaian masa show The Biggest Loser. Terus dengan pantasnya cuba mencarik apa yang dimaksudkan oleh si pengkomen tue. Akhirnya terjumpa jugak gambar si Sarimah menunjukkan pusatnya yang gebu dan comel.

Pendapat peribadi kami, memang kurang sesuai si Sarimah Ibrahim nie pakai macam nie. Lagi-lagi dah kompem keluar kat TV. Comel tue memang la comel. Tak dinafikan. Orang macam Sarimah nie pakai apa pun compem comel. Tapi mesti lagi comel kalau pusat tue ditutup. Atau mungkin Sarimah nak menunjukkan yang perut dia tak ada lemak?

Lagi gambar Sarimah Ibrahim dan pusatnya dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar kredit kepada Blog Selebriti.

 
Written by AbangNara | February 18th, 2009

gambar terbaru sarimah ibrahim

Tengok aje gambar terbaru Sarimah Ibrahim berposing di atas. Jelas menyerlah kekurusan badannya kalau nak dibandingkan dengan gambar-gambar Sarimah Ibrahim yang seksi dulu.

Mungkin Sarimah Ibrahim buat rawatan proses buang lemak seperti penyanyi Aizad pernah lakukan? Atau sememangnya Sarimah sanggup tak makan nasik untuk dapatkan badan yang macam ni?

Yang pentingnya, kami di BeautifulNara.com lebih sukakan Sarimah Ibrahim yang dulu. Lebih menggoda, seksi dan mantap. Kami mahu Sarimah Ibrahim yang dulu!!!