Written by AbangNara | October 28th, 2010

fauziah gaus

Cun gila seh gambar Fauziah Gous di malam Festival Filem Malaysia 23. Cair hati kami melihatnya. Fauziah Gous ini dah la tinggi orangnya. Lepas itu pakai dress yang memang sesuai dengan bodynya. Confirm ramai yang terpikat dengan kecantikannya malam tersebut. Kalau kitorang pergi pun confirm cair gile beb. Tak gitu?

Oh ye baru-baru ini Fauziah Gous ada kata yang dia tak rela berkemban dalam filem. Katanya dia tak mahu menjaja tubuhnya. Kami suka dengan pendiriannya. Jangan diperkotak-katikkan oleh skrip filem sampai sanggup dedah tubuh badan sana sini. Badan kita kenalah kita yang jaga kan?

Lagi gambar Fauziah Gous di malam FFM23 dengan membaca artikel ini sepenuhnya.Kredit gambar kepada Budiey.

P.S: Kental dan pejal sungguh payudara wanita ini.

 
Written by AbangNara | February 27th, 2009

gambar seksi fauziah ghaus gaus

Payah beb sebenarnya nak jadi pelakon. Lagi-lagi kalau anda berlakon di bawah pengarah yang bertaraf Professor seperti Prof Razak. Tak percaya? Cuba tanya dekat Fauziah Ghaus tentang wataknya dalam filem terbaru yang bertajuk Rasukan Ablasa.

Sampai hati Prof Razak paksa si cantik manis Fauziah Ghaus nie kencing dalam seluar sebab dirasuk dengan hantu. Confirmlah susah nak buat sebab ceritanya tak seseram mana.

Mungkin ini yang dikatakan di dalam hati Fauziah Ghaus semasa disuruh melakukan aksi tersebut:-

Adeh si Razak nie, pepandai nak suruh aku kencing dalam seluar. Letak jerlah air kosong kat suar aku nie, kan senang nak wat macam aku terkencing. Dahla cerita tak seram langsung, macam manala aku nak terkencing. Dah habis 3 gelen air aku minum nie.

Apa-apahal pun jom kita layan gambar terbaru yang agak seksi si Fauziah Ghaus @ Gaus semasa perasmian filem Rasukan Ablasa ini.

Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk lihat gambar-gambar comel Fauziah Gaus.