Written by AbangNara | October 23rd, 2009

Wah, wah dan wah sekali lagi. Ingat lagi tak dulu kami ada citer pasal artis mintak dildo daripada kekasih? Skang nie dah ada sambungan citer tue dah. Kali nie artis nie dah clash ngan pakwe dia so dia tinggalkan dildo tue kat rumah sewa pakwe dia dulu. Konon sebagai kenang-kenangan la nie. Aceh ~~ Romantis gitu ~~

Yang paling penting menatang dildo nie bukan satu jer tau, tapi ada sampai 3 tue. Ish,ish dan ish sekali lagi. Memang hebat betul nafsu artis wanita nie. Tak cukup satu, kena guna 3 menatang alah tue baru leh dipuaskan. Mungkinkah sebab tue jadi punca dia clash ngan pakwe dia? Maklumlah si pakwe tak larat nak melayan nafsu aweknya tue.

Tapi pakwe si artis pompuan nie bukannya nak buang dildo yang ditinggalkan kat rumah sewanya tue. Sebaliknya dia simpan tue beb. Wat kenang-kenangan dan untuk mengingati betapa nakalnya bekas awek dia tue. Pergh ~~ Memang romantik dan jiwang karat betul lah si pakwe artis nie. Simpan sisa-sisa dildo bekas awek dia pernah guna jer.

Persoalannya di sini, siapakah artis wanita ini? Sesungguhnya kalau dapat tahu memang sangat ekslusif gitu ~~~Kalau boleh, kami nak interview dia tanya kat mana dia beli menatang alah tue. Kot-kot leh jadi direct seller untuk artis-artis lain yang memerlukan. Hehehe.

Written by AbangNara | September 7th, 2009

Biar betik. Itulah yang terkeluar daripada mulut kami bila baca apa yang si Joyah cerita kat Pancaindera semalam. Memang gila sempoi artis wanita nie. Boleh mintak aksesori seks/alat mainan seks yang lebih femes dengan nama dildo daripada kekasih hati dia. Rasanya semua orang tau kot apa tue dildo. Tak perlulah kami nak terangkan kat sini. Kurang pahala puasa pulak nanti.

Tapi yang peliknya, napa si artis nie nak mintak dildo kat pakwe dia kan? Lagi baik kawin jer terus ngan si pakwe. Tak payah nak guna alat mainan dah. Tak gitu? Yang lagi meletupnya bila si artis wanita nie bukan mintak satu jer dildo, tapi dua. Mak aih sampai nak dua sekali tue. Nak guna kat mana pun kitorang tak tau lah. Ish, ish, ish. Kuat sungguh desakan asmara si artis nie.

Bak kata Joyah, si artis nie nampak je ayu macam wanita Melayu terakhir. Memang tak disangka dia suka benda-benda macam nie. Sempena bulan Ramadan nie kami mengajak anda bersangka baik. Mungkin memang hobi dia mengumpul benda-benda pelik macam nie kot. Dia saja nak simpan kat almari hadiah dia. Nak buat perhiasan. Hehehe.

Kalau korang nak baca apa yang si Joyah tue tulis, sila baca artikel ini selengkapnya ye.