Written by AbangNara | September 7th, 2009

Biar betik. Itulah yang terkeluar daripada mulut kami bila baca apa yang si Joyah cerita kat Pancaindera semalam. Memang gila sempoi artis wanita nie. Boleh mintak aksesori seks/alat mainan seks yang lebih femes dengan nama dildo daripada kekasih hati dia. Rasanya semua orang tau kot apa tue dildo. Tak perlulah kami nak terangkan kat sini. Kurang pahala puasa pulak nanti.

Tapi yang peliknya, napa si artis nie nak mintak dildo kat pakwe dia kan? Lagi baik kawin jer terus ngan si pakwe. Tak payah nak guna alat mainan dah. Tak gitu? Yang lagi meletupnya bila si artis wanita nie bukan mintak satu jer dildo, tapi dua. Mak aih sampai nak dua sekali tue. Nak guna kat mana pun kitorang tak tau lah. Ish, ish, ish. Kuat sungguh desakan asmara si artis nie.

Bak kata Joyah, si artis nie nampak je ayu macam wanita Melayu terakhir. Memang tak disangka dia suka benda-benda macam nie. Sempena bulan Ramadan nie kami mengajak anda bersangka baik. Mungkin memang hobi dia mengumpul benda-benda pelik macam nie kot. Dia saja nak simpan kat almari hadiah dia. Nak buat perhiasan. Hehehe.

Kalau korang nak baca apa yang si Joyah tue tulis, sila baca artikel ini selengkapnya ye.