Written by AbangNara | December 16th, 2009

download 3gp gadis 14 tahun

Terkejut gorilla kami membaca tajuk berita muka depan Harian Metro hari nie. Adegan terlampau video 3gp gadis 14 tahun berasmara dengan 5 lelaki yang dikantoikan oleh ayah gadis tersebut memang cukup gempak. 2 perkara penting di sini ialah gadis (yang dah tak gadis dah) itu berumur 14 tahun dan jumlah lelaki yang terlibat meratah dia bukan seorang tapi 5 orang.

Selama nie kita selalu dihidangkan dengan berita-berita video seks 3gp Melayu seperti 3gp kelapa sawit, video 3gp adegan pejabat dan macam-macam lagilah. Tapi bagi kami itu semua tak sehebat 3gp si gadis 14 tahun nie. Dahlah buat dengan 5 orang jantan sekaligus, siap boleh guna kamera sendiri rakam lagi. Lepas tue rileks je bawak balik ke rumah handset dia tue. Memang otak dia dah mereng kot?

Nasib baik si gadis nie agak bodoh tidak mendelete video 3gp rakaman aksi terlampau dia . Kalau tak sampai bila-bila pun rasanya tak kantoi kot. Untuk pengetahuan anda tragedi hubungan seks bergilir-gilir ini telah berlaku di Merapoh, Pahang.

Tahniah kepada si ayah kerana telah berjaya membuat laporan polis. Apa pendapat anda tentang kes nie?

Written by AbangNara | September 10th, 2009

sharifah jasmine soraya

Adakah ini lawak terpaling kelakar tahun ini? Tergelak guling-guling kami bila dapat tau yang peserta Gadis Melayu, si Sharifah Jasmine Soraya  yang tak ada ciri-ciri Melayu langsung disokong oleh peserta-peserta Gadis Melayu lain untuk terus stay dalam program nie. Yang buat kami gelak sampai terguling-guling ialah sebab yang bagi support kat minah nie pun adalah 2 orang lagi peserta yang gambar kurang Melayu diorang pun pernah kami keluarkan jugak.

Memanglah kompem korang bertiga kena kowtim support sesama sendiri. Kalau tak memang nayalah. Semua manusia pun dah tau yang kehidupan sebenar korang di luar program Gadis Melayu nie memang langsung tak ada ciri-ciri Melayu. Disebabkan gambar si Sharifah Jasmine Soraya nie paling terlampau dan paling terfemes, dapatlah 2 orang lagi peserta Gadis Melayu kurang sikit terasa impak gambar diorang yang pernah dikeluarkan tue.

Mereka-mereka yang kononnya baik hati menyupport si Sharifah Jasmine Soraya ini ialah Shazfinaz Ibrahim ngan Nadia Adrianna Mohd Akbal. Untuk lebih memahami apa yang kami maksudkan, cuba selak belak gambar-gambar diorang yang pernah kami keluarkan dulu:-