Written by AbangNara | August 7th, 2014

Julia Perez ini memang dari dulu kerjanya buat kontroversi sahaja. Memang ada sesetengah manusia yang gilakan publisiti dan sanggup buat apa sahaja asalkan dirinya menjadi bualan ramai. Terbaru, Julia Perez telah berkongsi beberapa keping gambarnya beraksi mesra dengan seekor anjing sehingga menimbulkan kemarahan umat Islam di Indonesia. Secara jujur, aksi yang ditayangkan memang agak melampau.

julia perez anjing

Bukan sekadar memeluk erat anjing tersebut, di dalam satu video juga kelihatan Julia Perez bergomol mesra dengan anjing kesayangannya ini. Hmmmm. Dalam banyak-banyak binatang, anjing juga menjadi pilihan. Kucing kan ada? Kucing comel kot. Abang Nara suka kucing. Dah lah jenis anjing yang dipelihara Julia Perez ini jenis yang agak garang wajahnya. Takut plak Abang Nara.

julia perez anjing
Apa pun umat Islam Indonesia ternyata berang dengan keterbukaan Julia Perez berkongsi gambar-gambar aksi mesranya bersama anjing ini. Banyak komen-komen ‘mengajar’, mengkritik dan mempersoalkan tindakan Julia Perez. Pelbagai nasihat diberikan. Namun Abang Nara percaya nasihat-nasihat itu sekadar masuk ke telinga kanan keluar ke telinga kiri.

julia perez anjing

Diharap umat Islam Indonesia bersabar dengan Julia Perez. Memang orangnya terkenal dengan perangai pelik-pelik. Nak buat macam mana kan? Apa pendapat anda?

Written by AbangNara | May 19th, 2011

gambar nakal syahrini

Nakal sungguh artis Indonesia, Syahrini ini. Mungkin sebab kecewa kekasihnya Anang diambil orang. Mungkinkah Syahrini sedang berlatih menjadi the new Kris Dayanti. Aum ~~~~~~

Lagi beberapa keping gambar nakal Syahrini dengan membaca entri ini sepenuhnya. Pesan Abang Nara, pss pss pss, kamu jangan nakal (sambung sendiri)

 
Written by AbangNara | October 20th, 2010

artis indonesia murtad

Semalam di Harian Metro dilaporkan 3 artis wanita Indonesia yang beragama Islam telah murtad dan menukar agama ke agama suami masing-masing selepas perkahwinan. Salah seorangnya ialah Rianti (gambar di atas) yang telah berkahwin di sebuah gereja di New York. Rianti pernah berlakon dalam filem Ayat-Ayat Cinta.

Hmm. Nampaknya ini sudah terbalik dengan apa yang sepatutnya berlaku. Sepatutnya suami-suami dioranglah yang peluk agama Islam. Tapi ini si isteri pulak terpaksa ikut agama suami.  Tapi dengar ceritanya kat Indonesia memang banyak terjadi kes perkahwinan berlainan agama. Walaupun dah kahwin masing-masing still mengamalkan agama masing-masing. Jadi mungkin perkara macam ini adalah perkara biasa di sana.

Apa-apa pun kami harap perkara seumpama ini tak terjadi di Malaysia. Kang tak pasal-pasal macam-macam bencana turun kat negara kita. Kahwin kahwin jugak. Agama tue janganlah sampai tukar.

Written by AbangNara | April 20th, 2009

gambar seksi anggun

Mungkinkah artis-artis Indonesia memang suka buat aksi nampak seluar dalam masa tengah buat show? Kalau dulu ada gambar Agnes Monica dan seluar dalamnya masa tengah syok menari, kali nie Anggun pulak tanpa segan silu menunjukkan seluar dalamnya.

Rasanya Anggun nak bagitau kat peminat-peminat dia jenama seluar dalam yang dia pakai. Atau mungkin Anggun mendapat tajaan seluar dalam dan salah satu syarat kontrak adalah menunjukkan seluar dalam semasa show.

Korang layan ajerlah lagi gambar-gambar seksi Anggun sampai ternampak seluar dalam masa tengah syok buat show. Baca artikel ini sepenuhnya untuk tengok lagi gambar.