Written by AbangNara | October 29th, 2014

Takziah diucapkan kepada pelakon penuh kontroversi Indonesia, Julia Perez yang baru-baru ini telah mengesahkan dirinya menghidapi kanser serviks tahap kedua. Pengumuman tersebut dilakukan oleh Jupe ketika majlis pelancaran bukunya, Jupe: My Uncut Story di Kemang, Jakarta Selatan. Pengesahan kanser serviks itu telah dilakukan oleh sebuah hospital di Singapura.

julia perez hidap kanser serviks

Julia Perez selama ini cuba menyembunyikan penyakitnya itu tetapi akhirnya mengambil keputusan untuk mendedahkannya. Kata Jupe:-

Saya perlukan ketahanan dan ketabahan mental untuk membuat pengumuman ini

julia perez hidap kanser serviks

Sepatutnya Julia Perez menjalani rawatan sesi rawatan kemoterapi dua minggu lagi, tetapi menundanya kerana terikat dengan pelbagai komitmen. Semoga Jupe tabah menghadapi dugaan ini. Jangan ditangguhkan rawatan yang sepatutnya. Takut-takut lagi melarat. Sementara boleh dipulihkan, lebih baik bersegera. Sama-samalah kita doakan yang terbaik buat Jupe.

P.S: Teaser pertama Mazda CX-3

Written by AbangNara | August 7th, 2014

Julia Perez ini memang dari dulu kerjanya buat kontroversi sahaja. Memang ada sesetengah manusia yang gilakan publisiti dan sanggup buat apa sahaja asalkan dirinya menjadi bualan ramai. Terbaru, Julia Perez telah berkongsi beberapa keping gambarnya beraksi mesra dengan seekor anjing sehingga menimbulkan kemarahan umat Islam di Indonesia. Secara jujur, aksi yang ditayangkan memang agak melampau.

julia perez anjing

Bukan sekadar memeluk erat anjing tersebut, di dalam satu video juga kelihatan Julia Perez bergomol mesra dengan anjing kesayangannya ini. Hmmmm. Dalam banyak-banyak binatang, anjing juga menjadi pilihan. Kucing kan ada? Kucing comel kot. Abang Nara suka kucing. Dah lah jenis anjing yang dipelihara Julia Perez ini jenis yang agak garang wajahnya. Takut plak Abang Nara.

julia perez anjing
Apa pun umat Islam Indonesia ternyata berang dengan keterbukaan Julia Perez berkongsi gambar-gambar aksi mesranya bersama anjing ini. Banyak komen-komen ‘mengajar’, mengkritik dan mempersoalkan tindakan Julia Perez. Pelbagai nasihat diberikan. Namun Abang Nara percaya nasihat-nasihat itu sekadar masuk ke telinga kanan keluar ke telinga kiri.

julia perez anjing

Diharap umat Islam Indonesia bersabar dengan Julia Perez. Memang orangnya terkenal dengan perangai pelik-pelik. Nak buat macam mana kan? Apa pendapat anda?

Written by AbangNara | May 19th, 2011

gambar nakal syahrini

Nakal sungguh artis Indonesia, Syahrini ini. Mungkin sebab kecewa kekasihnya Anang diambil orang. Mungkinkah Syahrini sedang berlatih menjadi the new Kris Dayanti. Aum ~~~~~~

Lagi beberapa keping gambar nakal Syahrini dengan membaca entri ini sepenuhnya. Pesan Abang Nara, pss pss pss, kamu jangan nakal (sambung sendiri)

 
Written by AbangNara | October 20th, 2010

artis indonesia murtad

Semalam di Harian Metro dilaporkan 3 artis wanita Indonesia yang beragama Islam telah murtad dan menukar agama ke agama suami masing-masing selepas perkahwinan. Salah seorangnya ialah Rianti (gambar di atas) yang telah berkahwin di sebuah gereja di New York. Rianti pernah berlakon dalam filem Ayat-Ayat Cinta.

Hmm. Nampaknya ini sudah terbalik dengan apa yang sepatutnya berlaku. Sepatutnya suami-suami dioranglah yang peluk agama Islam. Tapi ini si isteri pulak terpaksa ikut agama suami.  Tapi dengar ceritanya kat Indonesia memang banyak terjadi kes perkahwinan berlainan agama. Walaupun dah kahwin masing-masing still mengamalkan agama masing-masing. Jadi mungkin perkara macam ini adalah perkara biasa di sana.

Apa-apa pun kami harap perkara seumpama ini tak terjadi di Malaysia. Kang tak pasal-pasal macam-macam bencana turun kat negara kita. Kahwin kahwin jugak. Agama tue janganlah sampai tukar.