Written by AbangNara | August 27th, 2013

Untunglah bakal isteri Syamsul Yusof. Sudahlah mendapat lelaki kacak, kaya pula tue. Pasti ramai yang tertanya-tanya siapakah identiti si wanita yang berjaya mencuri hati pengarah hebat ini. Yang penting, Syamsul sudah menyatakan kesediaannya untuk berkahwin selepas tayangan filem KL Gangster 2.

syamsul yusof

Kata Syamsul Yusof kepada Mstar Online:-

Saya sudah bersedia untuk berumah tangga kerana usia pun semakin meningkat. Bagaimanapun setakat ini masih belum ada sebarang perbincangan khusus mengenainya dan ia hanya satu perancangan.

Tentang calon biar saya simpan untuk diri sendiri dahulu dan saya sendiri akan umumkan kepada semua sekiranya ia benar-benar terjadi.

Keluarga tidak kisah dengan siapa saya nak bercinta malah mereka sering bertanya bila saya akan berkahwin. Malah saya sendiri sering memikirkan soal tersebut dan berharap peminat semua mendoakan yang baik-baik untuk saya

puteri sarah

Syamsul Yusof sebelum ini dikatakan sedang hangat bercinta dengan seorang pelajar jurusan kedoktoran. Namun begitu, baru-baru ini dirinya dikaitkan pula dengan bekas kekasih Ammar Alfian, Puteri Sarah Liyana. Tak kisahlah mana satu asalkan bakal isteri Syamsul dapat membahagiakan hidupnya. Itu sudah cukup. Tak gitu?

P.S: Jualan kereta di Malaysia meningkat untuk bulan Julai

28 responses to Syamsul Yusof Sudah Bersedia Untuk Berkahwin, Rahsiakan Identiti Bakal Isteri

  1. Malu Dong Ahhhh!!!! says:

    Siapa pun orangnya, doakan yang terbaik untuk you….Amin…

    0

    0
    • i la bakal bini die... huhu says:

      ish.. abang sol sol sol nie.. kata nak rahsia .. ni da kuar kt BN.. malu la i.. mane nak kua rumah nie.. kita kan da janji tanak heboh2. ihsh malu la…

      0

      0
      • sha says:

        perasannye ko

        0

        0
        • Kak Cham Kuat Gosip & Tido says:

          Pssst…
          Nara jgn tulis tau yg “Sebenarnya Kak Cham lah Isteri dia”..
          we ols bernikah 1 ramadhan aritu. now kak cham dh preggy 5 bulan.. bunting pelamin. Syukur. Jgn tulis kat blog ni tau Nara..
          Thanks Nara..

          0

          0
    • Anonymous says:

      bertuah lah sapa jadi bini…kacak, kaya pulak tu, family samsul ni pun org baik2,,. hisshhh…rugi aku takda can.

      0

      0
  2. nasi kuning sambal ikan says:

    smoga berkekalan hingga ke akhir hayat.

    0

    0
  3. naomi says:

    sape agaknya???

    0

    0
  4. Nello says:

    alaaaaa..smpai hati…frustnyer i T_T

    0

    0
  5. Syamsul Suka Pancut says:

    Ok lah tuh nak kawin!!! Daripada hari2 melancap! Pancut sana sini… tak baekkk hahaha!!

    0

    0
    • Anonymous says:

      tak baik ko nie

      0

      0
    • shishimut says:

      you’re sick!!!

      0

      0
    • Aku benci hang says:

      Apahal bangang sangat ko ni????? ko tahu ke aktiviti dia tiap2 ari..bg la komen yg elok2 sikit dh org 2 nk bina masjid…lain la kalo dia kena tgkp basah ke, mulut cm longkang..haaaakkkk tuihhhhh!!!!

      0

      0
    • Yatie says:

      adoih… yg ko ckp tu sbnrnya diri ko la cm tu… dh diri tu cm tu jd suma org pon ko igt cm ko…. buruk perangai ko dude…

      0

      0
  6. pinkygirl says:

    AMIIINNNNNN…..wlu dgn siapa pn moga2 bahagia n berkekalan hingga hjung nyawa…puteri sarah ni pn ok ape…sy kurang minat ckit dgn dua2 artis nie tpi ape2 pn sy doakn utk kebahagian diaorg…sbb kte kn ssama islam…salam..

    0

    0
  7. Anonymous says:

    alaa aku baru ingat nak masuk meminang dia. :(

    0

    0
  8. gigi emas says:

    Setahun selepas Kahwin, headline tabloid…….”Diceraikan dengan talak 3 oleh syamsul yusof selepas tayangan kl gangster 3″……hhahahahahaha

    0

    0
    • FARAEL COBAIN says:

      gigi emas: yg ko nie kenapa? blm aper2 lg, dah ckp org akan cerai apehal? cer kalo org doakn camtur kat ko n anak2 ko? ko suka x? kot yer pun nak mulut longkang sgt, agak2 r der

      0

      0
      • mat koboi says:

        Aku sokong ko Farael..org nk kawen doakan yg terbaek je la…jodoh dia ada ke xde ke lps ni itu rahsia allah sebagai manusia kita doakan yg terbaek utk syamsul semoga dia hpy ngan life dia selepas kawen..huhuhuhu!!!!

        0

        0
  9. nurin says:

    Semoga berbahagia dan kekal hingga ke Jannah
    Takdir Allah mmg cntk..
    Klu dlu Puteri Sarah mmg seksi.. skrg dh tutup litup
    lebih bgus dari kita

    0

    0
  10. kakicagu says:

    i nak kawen dgn duit u jerrrr

    0

    0
    • Azra says:

      Kalau satu hari kita mati, duit tu kita bawa sama-sama ke? Saya org2 yg boleh dikatakn berada lh juga..tapi, harta banyak macam gunung sekalipun tak akan lengkapkan kehidupan. Ya, mmg zaman ni hampir semua berebut kan duit tpi kasih sayang tu lebih penting..trust me.

      0

      0
  11. shishimut says:

    Tahniah! buat la pilihan isteri yg betul…utama kan agama, Insya Allah berkat dunia akhirat.

    0

    0
  12. Anonymous says:

    sape pn pilihan u kita org x kesah…kalau ngan p.sarah pn ok gak…dia pn dh berubah…

    0

    0
  13. Anonymous says:

    semoga d pertemukan jodoh yg baik2 hendaknya. buat pilihan terbaik buat ayamsul sdri.
    jodoh pertemuan ajal maut di tangan tuhan. amin…doa yang terbaik utk syamsul.

    0

    0
  14. maklong peah says:

    Alhmdulillah..
    Lebih afdal diwar-warkan di hari pernikahan kelak..
    agar tidak menimbulkan fitnah..

    0

    0
  15. strawberi pahit says:

    sejak sarak bertudung jarang sgt masuk tv…

    0

    0
  16. […] Syamsul Yusof Sudah Bersedia Untuk Berkahwin, Rahsiakan Identiti Bakal Isteri (26) […]

    0

    0
  17. […] Syamsul Yusof Sudah Bersedia Untuk Berkahwin, Rahsiakan Identiti Bakal Isteri (27) […]

    0

    0