Written by Bella | March 24th, 2015

Meskipun tidak mengakui sedang bercinta, Uqasha Senrose dan Syafiq Kyle sering kelihatan bersama.  Namun, mereka khabarnya telah berpisah apabila Uqasha dikatakan sedang rapat dengan seorang pelakon baru Ben Ali.

 Terbaru, Syafiq didakwa pernah memukul Uqasha sehingga mendatangkan kecederaan pada wajah pelakon wanita tersebut. Mendengar pertuduhan tersebut, Syafiq merasa agak terkejut dan menegaskan ia sama sekali tidak betul serta tida mahu mengambil pusing terhadap hal yang remeh temeh seperti ini.

Tidak ada gunanya saya menghabiskan tenaga dengan melayan gosip murahan seperti itu kerana saya sendiri pun tidak tahu dari mana datangnya asas cerita berkenaan. Banyak benda yang tidak benar dilaporkan tentang saya dan yang terbaharu ini tiada bezanya kerana ia remeh dan mengarut.

Menjawab persoalan tentang hubungan mereka yang sudah berakhir dan Uqasha sudah menjalinkan hubungan cinta bersama Ben Ali, Syafiq berkata hubungan mereka masih lagi baik dan memberitahu Uqasha dan Ben sudah lama berkawan baik.

Uqasha dan Ben sudah berkawan baik sebelum kami kenal lagi malah saya sendiri rapat dengan pemuda itu. Dakwaan mereka bercinta adalah tidak benar dan gosip itu saya anggap bersifat kebudak-budakkan kerana ia hanya berdasarkan telahan tanpa sebarang bukti kukuh.

Jika benar Uqasha Senrose telah dipukul oleh Syafiq Kyle, tentu sahaja beliau sudah memaklumkan perkara tersebut kepada pihak berkuasa dan tidak lagi berhubung dengan aktor tersebut. Tak bestlah kalau seorang lelaki itu memukul wanita bukan? Itu namanya lelaki dayus dan sebenarnya mereka merasa takut jika orang lain yang menindas mereka. Ewah..

Sumber Berita: mStar Online

30 responses to Syafiq Kyle Pukul Uqasha Senrose?

  1. nananana says:

    Nextttt. Skrg bnyk btol.la kisah cinta budak sek

    0

    0
  2. ada aku kesah says:

    hmmphh ni pun boleh jadi cite ke. idok le minat naw dua2 tp follow la ig dorg.
    syafiq kyle, uqasha n ben ali tu mmg boleh kata satu geng la.
    dorg mmg rapat pun tiga2 especially syafiq n ben rapat dari majalah remaja lg.
    dulu eden selalu baca remaja so tau la sikit2 psl depa ni.
    tp tak rasa la syafiq nak pukul uqasha bagai n gosip dia dgn ben ali pulak ??
    dorg member sekali la. heheh *peace*

    0

    0
  3. EX GF says:

    he is a loving guy. tak pernah naik tangan ok

    0

    0
  4. Corse 848 says:

    Kalau betul la dia pukul..mmg tak patut lelaki pukul perempuan..tp..tau ke cerita sebenar..lelaki ni..ada mcm2 sabar..ada yg sabarnya nipis sgt..ada yg sabarnya tebal..kena plak perempuan mulut tak ingat..sampai tahap kurang ajar..caci maki..mmg kena le..

    0

    0
  5. Anonymous says:

    tengok syafieq ni macam lelaki baek . minat juga tengok die ni, macam tak mungkin pulak gossip ni

    0

    0
  6. keisha says:

    Tipu je ben ali tgh couple dgn amirah filzah la bodoh!!!

    0

    0
  7. minah jambu sayang nenek says:

    padan muka kena pukol ngan jantan huh ! bertudong la sangatttttttttt huh !!

    0

    0
  8. saya says:

    Uqasha nie lawa tau tapi pls lah dah bertudung jgn lah baju terlalu ketat… dah mcm sarung nangka tk bole bernafas…tk rasa malu ke…. if nk pakai ikut badan pun agak2 lah… nie terlalu ketat…

    0

    0
    • minah jambu sayang nenek says:

      baju n seluar ketat nampakn bentok badan itu tkpeeee asalkn bertudong n tutop aurattttt kire ok laaaaaaa tuuuuu…

      0

      0
  9. anon says:

    Betina jalang ni suka lompat dari sorang jantan ke sorang yg lain ke yg kene pukul tu. Biasalah org yg ade rupa sikit mesti terlebih perasan. Lagipun muda sekali je, layan je lah mana2 jantan yg suka…
    Dia ni bertudung pun kerana trend je. Pakaian sendat bukan main….hmm…tapi siti dulu pun pakai sendat jugak wlpn dah hajjah…

    0

    0
  10. Amylee says:

    Aku sorang je ke yg kompius yg adik beradik senrose ni dgn siapa sebenarnya? Skejap pekin ibrahim, skejap apa tah nama yg muka mcm mat saleh tu…kompius mak. Sukati la kia oiiiiiiiiiii…. *flip tudung 3 layer*

    0

    0
    • Anonymous says:

      dgn pekin tu dh lama diorg clash la…kononnye skrg brcinta dgn syafiq pulak…xtaw le gosip or x….skrg kes kontroversi pukul2 pulak…mcm2 hal…

      0

      0
  11. wooiitt! says:

    pukul pukul…gatal! lepas sorang sorang jantan di layan

    0

    0
  12. secret says:

    mmg patot pon kalo btol ko kne pukul. ko ingat ko cantik tukar laki mcm tukar baju..sedih aku tgok cara adik bradik senrose ni dahaga kan laki…

    0

    0
  13. jiji says:

    kenapala wartawan ni bijak sangat dok pi tanya jantan ni. patotnya tanya si uqasha tu sebagai bukti. i takkan caye selagi tak dengar pengakuan n tengok sendiri muka uqasha tu sama ada betol kena pukul ke tak. i tgk ig uqasha last update pon 3hari lps….a bit fishy…kalau tak betol bagusla…kalau betol memang dasar jantan ….malas nak cakap. sendiri paham la.

    0

    0
  14. mojo says:

    Kisah pukul kontol pun nak masuk sini..sampahhh!next please…

    0

    0
  15. anon says:

    darah muda tgh panas,sentiasa ‘panas’

    0

    0
  16. hati suci says:

    kalau semua yg beri komen2 ni macam beutifulnara bagi kenyataan kan bagus….sejuk je bila baca…xada yg menyakitkan hati…xada yg tambah dosa bila membacanya….xada nak kondem org lain….bila artis pakai tudung…BN tulis ..tahniah..syukur…nampak cantik sgt….ni tidak…artis pakai tudung…nak kutuk je xabis2…..

    0

    0