Written by AbangNara | December 24th, 2008

Photobucket

Year 2008 has been a shock to the whole Malaysia citizens. Once a genius, Sufiah Yusof or better known as Shilpa Lee turned out to be a hooker. The news breaked out when Shilpa Lee confessed in a exclusive interview with UK newspaper, News Of The World.

I don’t the condition of Sufiah Yusof aka Shilpa Lee right now, but when the news breaked out, there’s a lot of talks about saving her. She admitted that the abused she received from her father when she was young is the main reason she turned to a hooker.

More sexy pictures of Shilpa Lee aka Sufiah Yusoff(who once was a Malaysian genius but now a Malaysia hooker ) by reading the ful article. Please be remained that some of the pictures may not suitable for your viewing.

sufiahyusofakashilpalee

sufiahyusofakashilpalee

sufiahyusofakashilpalee

sufiahyusofakashilpalee

sufiahyusofakashilpalee

sufiahyusofakashilpalee

34 responses to Sufiah Yusof @ Shilpa Lee Sexy Hooker Pictures

  1. Tiara says:

    ne bru lah sexy n tsiksa mmandangnya hehe

  2. Faiz says:

    bru mantap.he3x..

  3. seks melayu says:

    pergh…meletup.

  4. flower says:

    dh pndai sgt jd mcm ni lak..
    adoiii..

  5. Who am i says:

    telebih pandai tu pasai la jd placor

  6. [email protected]@ says:

    alahai sufiah, kesian dgn awak. inilah salah satu kesan daripada penderaan mental. serba salah…kalau tak paksa anak belajar sungguh, dia yg ketinggalan tapi kalau terlampau memaksa pun tak boleh juga. jadi macam kes ni la. ke camna beautiful nara ???

  7. Gorgong says:

    Perhhh…..
    dia punya body…… tak hengat…..
    kalau kawin laki tak cari lain klu body mcm nie…..

  8. boxer hugo bosss says:

    kalo da suh org len gatah msti laki cri lain gak..
    da kecut yg dlm tue..hahhaaa…
    ntah2 da itam..hahaa…korg nie berigt ler ckit ckp tuee…kuikuikui…

  9. Tanpa Nama says:

    siapa bilang gadis melayu tak menawan…. tak menarik hati… tiada memikat……

  10. pening says:

    kesiannye dgn c sufiah ni…slh sape gaknye ye….

  11. caripuki says:

    pehh… meleleh siuuut… tapi kalau engko dah tua cmna agaknya ye. tak yah balik kampung la ye… kita lepak kat caliponia dkt umah asia carerra.. pangkat makcik engko tu..

  12. me says:

    1 je jawapan untuk semua solution…bukan sje sal ni..
    semua masalah yg wujud atas muka bumi ni…ISLAM SEBENAR WAJIB DIKEMBALIKAN..ISLAM SEBENAR..

  13. may qlate says:

    korang ckplah n jdlah ape je sblm dtg 5 perkara…. jika dh dekat ajal nanti baru nak sedar…/// ianya dh terlambat.. sesungguhnya mati itu benar n syurga /neraka itu juga benar… so, insaflah.. kita idup hanye smntre… TAKBIRRRR

  14. Ahmad Razali says:

    Masih belum terlambat kalau nak berubah dan bertaubat.

  15. joe practical says:

    For all those guys craving, it only cost 200 Euro to “get married for 1 hour with a genius”. So book a flight and book the the lady with mathematical mind. Mind you, she can count the seconds so be in and out in 1 hour. he he he he

    • munky says:

      yeah, in US too its only cost u round 200dollar for a whore, rm600++ for a 15(the most)mins of joy….

  16. joe practical says:

    BTW, maths is for idiots. I am lousy lover but I can do calculus, The real challenge is relating with people. She is a dumbass by my standards.

  17. kifli says:

    salam…semua,untuk sufiah awak punya diri awak lah jurupandunya..bagi mereka yang cetek ilmu dunianye selalunye berat sebelah dlm penilaiannye. .. bg mereka seperti ini apalah tahunye tak kena batang hidung tak tahu le ekk..tahu mengata je le yang mereka tahu..kesihan..kesihan…kesihan….berfikirlah secara positif…dan matang..,tak semua kerja buruk datang nye dari kemahuan diri..renung2kanlah…….

  18. Pal says:

    Suka sangat ku lihat gambar menawan jenius sufiah. Sunyuman manis tubuh yang gebu dan kaki-kakinya yang panjang memenuhi selera ku. ingin ku…….

  19. aku_statix says:

    syg tol…gnius jd cmni…

  20. sarin says:

    you the best

  21. EsHa89 says:

    hmmm..cantik..muka mix blood…syg…jd mcm nih…tp x pa la…kerenah manusia…

  22. EsHa89 says:

    kalo b0ody mcm tu,x yah jd pelacur..minta sj jd model…confirm gaji lebih dr gaji pelacur…hukhukhuk….apatah lg otak genius mcm tuh…x kan hilang punya……=)

  23. ana aliasya says:

    keruntuhan akhlak remaja masakini.. jgn kata yg genius, yg xgenius pon sama jugak mcm tu.. anak xdididik jd pelacur, bila org tua mati, setiap perbuatan ank di dunia, org tua kt dalam jenuh kene ‘bantai’.. ingatlah wahai umat nabi muhammad.. sesaat pun kalo ajal dh sampai, xkan leh lari.. kene mati time tgh servis sek untuk costumer??? KE NERAKA LA JAWABNYA!!!!!!!!!!!!!!

  24. elyas bin mohd says:

    lawanya awak , kita tidak boleh kata macam itu . nanti suatu hari tuhan tunjuk apa yang mereka kata pada dia . walaubagaimanapun awak yang punya . saya tidak pada yang bogel tapi di sebaliknya.

  25. acne says:

    There are some attention-grabbing points in time on this article however I don? know if I see all of them heart to heart. There may be some validity however I’ll take hold opinion until I look into it further. Good article , thanks and we would like extra! Added to FeedBurner as effectively