Written by Bella | February 11th, 2016

Siapa yang tidak kenal dengan pelakon air mata, Wan Maimunah bukan? Malah, beliau antara pelakon yang cukup berbakat dan mampu membawa apa sahaja watak yang diberikan dengan baik.

Pernah gagal dalam rumah tangga sebelum ini, pelakon yang berusia 62 tahun ini tidak serik untuk berkahwin sekali lagi jika bertemu dengan lelaki yang sesuai.

Jelas Wan Maimunah, di usia sebegini beliau memerlukan seseorang  untuk dijadikan teman di sisi dan “imam” untuk membimbingnya.

Saya bersedia mendirikan rumah tangga sekali lagi sekiranya dipertemukan dengan lelaki sesuai.

Wan Maimunah sebelum ini berkahwin dengan pengusaha kacang pool terkenal iaitu Makpol Saimon yang 7 tahun lebih muda daripadanya sekitar bulan Disember 2013. Namun, perkahwinan itu tidak dapat bertahan lama dan mereka bercerai pada April 2015.

Sumber Berita : Harian Metro

10 responses to Sudah Berusia 62 Tahun : Wan Maimunah Tidak Tolak Jika Ada Jodoh Untuk Berkahwin Lagi

  1. Anonymous says:

    semoga bertemu jodohnya ye mak wan.. :)

    0

    0
  2. yuyubi says:

    muka kat gambar kawin tu sebijik macam muka nora danish

    0

    0
  3. fatimah busung says:

    berlakon la berkemban lagi. mane tau lekat anak ikan sorang dua.

    0

    0
  4. Anonymous says:

    ya. ada iras2

    0

    0
  5. Lorat says:

    Mak Wan berlakon pun best, hope pelakon2 baru dapat timba ilmu lakonan dari orang2 lama seperti beliau.
    And.. moga bertemu jodoh yang dapat membahagiakan U, peneman di sisi, pembimbing ke Jannah…amin.

    0

    0
  6. nil says:

    sya tahu mak wan kesunyian..
    sebab itu dia berkata begitu.
    saya bukan ustaz atau utazah apatah lagi alim ulama.
    banyak perkara kenapa kita rasa hidup ini sunyi.
    kerana Allah rindukan doa2 daripada kita,…Allah nak kita dekatkn diri kepadanya.
    Jika kita ada keluarga, anak2…sentiasalah bersama dgn mereka agar terubat kesunyian.
    ada jodoh adalah,..berserah pada Yang Esa insha Allah.
    tdak dinafikan jika kita pernah berkahwin, kemudian berpisah@bercerai,..perasaan ingin@mahu berumahtangga itu tetap ada.
    tdak perlu meluahkan perasaan begitu di media sosial…mengadu dombalah pada Allah swt DIA lagi Maha Mendengar keluhan hambaNya.
    All the best for u kak wan

    0

    0
  7. orgtua says:

    Iras ND ke…hehe..

    0

    0
  8. kutu says:

    semoga bertemu jodoh.
    janganlah ada yang mengutuk sbb diusia begini bukan nafsu yang dikejar tetapi peneman hidup yang dicari..
    sakit, pening ada yg teman..

    0

    0
  9. anon says:

    Bila org yg kita minat nak kawen, wlpn dah 60an kita sokong je. Tapi bila org yg tak minat mcm Raja Azmi tu, ramai je yg hentam dia bila dia nak kawen dulu, pd hal dia baru 50an. Org tua kawen bkn kerana nafsu, tapi nak companion…

    0

    0