Written by Bella | June 5th, 2017

Jika anda pengikut setia pelakon Nora Danish di Instagram, pasti anda tahu beliau gemar memuat naik setiap menu yang dimasak oleh suaminya, Nedim Nazri. Tidak dinafikan, Nedim memang berbakat dalam bidang masakan.

Disebabkan kerajinan suaminya yang menyediakan makanan yang berbagai dan lazat, Nora akui berat badannya sudah meningkat.

Dia adalah chef terbaik! Nedim memang gemar memasak dan sejak kami kahwin dia nampaknya lebih selesa berada di dapur. Pelbagai masakan dimasaknya sehingga berat badan saya naik hampir tiga kilogram dan ada ingat saya sedang hamil kerana wajah nampak tembam! Tetapi saya tidak merungut kerana ia rezeki tetapi saya sendiri kadang-kadang malas hendak bersenam dan selepas ini memang kena kerap ke gim.

Sebelum berkahwin lagi Nedim memang handal bab-bab memasak ni dan bukan sahaja boleh masak hidangan Melayu tetapi juga barat. Pernah sekali dia masak ayam tandori yang dipelajari menerusi internet dan ia sangat sedap mengalahkan yang dijual di kedai. Sekarang saya dan anak-anak pun kalau makan di luar akan merungut kerana masakannya jauh lebih sedap.

Wah, bertuah sungguh Nora dapat suami yang pandai masak dan sering ingin memberikan makanan yang terbaik buat isteri serta anak-anak. Ini baru suami mithali ye dak?

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 responses to Suami Pandai Masak, Nora Danish Akui Berat Badan Naik

  1. nyampah says:

    mmg la naik, lepas k…..k , lapar dn lapar, mkn je la, bukan suami pndai masK alasan tu..sbb seks.,jgn nk tipu org lama.

    9

    1
    • Anonymous says:

      masak lah…kerja apa mamat ni??? so shady..

      18

      0
    • Anonymous says:

      tiga kilogram tu water retention atau…gemok air la kak. please..pergi belajar sains.

      5

      0
    • Fah says:

      Betul tu. Saya setuju. Dulu suami saya pun macam tu. Selalu masakkan untuk saya. Sebab apa, sebab dia belum jemu dengan seks. Tapi bila dia dah jemu, tak da dah.sekarang saya jugak yang kena masak. Jangan puji melambung. Puji sikit-sikit dah la. Nanti diri sendiri yang merana.

      2

      1
  2. minah jambu suka saahara yaakop says:

    masak ape tuuuuu ? sambal tumis telor ? nora makin cute..

    1

    2
  3. Anonymous says:

    menyampah..mcm ko sorang berlaki..

    7

    2
    • johnny bravo says:

      kalau menyampah takyah lah baca artikel psl dia. Takyah lah nak tunjuk sngt hasad dengki ko tu. Ni bulan puasa, buang segala iri hati ko tu, bersihkan sikit hati tu…. takde keje lain ke asek nak mengutuk org.

      5

      8
  4. Anonymous says:

    job title?

    4

    0
  5. orgtua says:

    Kalo dilihat dari ibu dan kakak-kakak Nora, mmg dari genetik yang berisi,

    11

    0
  6. Anonymous says:

    Ceh, naik 3kg je dah kecoh cakap laki pandai masak. Aku makan sorang2 pun leh naik 30kg relaks je tak pegi gym. Kuikui

    44

    0
    • joshua says:

      Ko naik 30 kg tu takde org yg kenal ko, ko bukan selebriti pun. Nobody cares abt you, so shut up. But she’s a celebrity, so she has to watch what she eats.
      And kalau nak kurus, tak payah gih gym or exercise pun, cume perlu jaga mkn je. Yg gih kedarah wat ape. We eat to live not live to eat, ngok.
      Naik 30kg mesti penuh cellulite, and bila kurus mesti penuh dgn stretched marks,,eeeeewww. tu pun kalau kurus lah. Org2 yg gemuk ni semangat tak kuat sb tulah gemuk…
      Anyway….KO TAK KEJE KE SAMPAI BERBARIS2 KOMEN KO…
      Bersihkan hati kotor tu dulu ye…!!!

      2

      31
      • Anonymous says:

        Yg ko ni sentap terlebih knp?

        21

        0
      • Anonymous says:

        Entahnya. Kau ni Nora ke yang nak emo bagai. Kata kat org tak keje, tapi kau tu komen panjang lebar, tak keje ke? Gi buka puasa kalau ko tak tahan sgt. Jgn lepas amarah kat sini. Badigol.

        13

        0
        • b says:

          brung hntu mlm brjaga….sbb nk..lpas tu mkm, lpas kawen ni x yh la citer2 kan, itu naik la, ini naik la.

          3

          1
  7. Anonymous says:

    oh pemakan dedak..so boring. yakkkk..

    6

    0
  8. Anonymous says:

    laki ko keje ape nora???ke hdp cam biawak hdp mengharapkan ihsan duit rakyat???huh….x redha aku klu duit aku di gne tuk tampung biawak hdp cam ko ni…

    20

    0
  9. Anonymous says:

    harap tumbang la bapak mertua dan laki kau dlm PRU akan datang…

    17

    0
    • greenfingers says:

      Amin.. tak nak tuduh bukan2, tapi marilah kita beristiqamah doakan semua menteri2 korup gila kuasa ni tumbang. Klu btl diorg mkn hak kita, moga digantikan dgn yg lebih amanah n telus. Tak larat rakyat hari2 nk maki depa ni. Cth mcm kerajaan selangor ni, aku mengecapi kemudahan yg selangor bagi, menunjukkan duit kita diuruskan dgn baik, bkn ambil semua utk kepntingan diri n kroni. Thanks Azmin, semoga negeri lain dpt contohi.

      15

      0
  10. Anonymous says:

    agree..sampai skrg tak tahu apa pekerjaan laki dia. sesuatu…

    17

    0
  11. fasha says:

    ini ke ciri2 seorang ibu? baik ko ternak burung hantu jewwww…

    5

    0
  12. Zul says:

    Untuk yang tanya laki nora kerja apa…bapa dia kan kaya..tak kerja pon tak apa..bapa bagi duit banyak.

    0

    6
    • Anonymous says:

      kaya hasil dari rompak duit rakyat…hrp kan gaji sbg menteri tu bape sen laa sgt….puluh2 ribu,ratus ribu pn x smpai…macai oh macai…

      9

      0
      • b says:

        kesian lah kami yg dduk bndr ni, nk jimt xleh jimt, smalm mkn ikan cencaru, hari inipun cncaru, ikan kerapu, bawal emas, ikan salamon , udng galah, dpt tgok je, dpt tanya je, kesian nilh kami wahai gomen…tologlah mansuhkan GST..tu hari servis kereta RM1 ribu lbih…gst kena byr RM85.00…kita gaji kurang dri rm3000.00 je sebulan pun kena GST. RM85.00 tu boleh beli beras 30 kilo…mkn 2 1/2 bulan.
        Mteri2 dn suku kaumnyer kaya raya.

        13

        0
  13. Popoa says:

    Makin kaya makin sadis pakaianya.

    1

    1
  14. Tnggu says:

    Jgn cbe halal kn gst.stu sen jgn halalkn.amik la byk mne ko nk kt dnia ni.kite jmpe d akhirat.tu mmg da pasti

    8

    0
  15. Kayanya says:

    Ned kerja lah..kalau tak silap i pernah baca dia beli rumah berjuta juta ringgit..so mungkin gaji sebulan lebih rm50k.

    0

    0
  16. Fidot says:

    X minat dgn dua ketul ni. Laki ni xde keje, mmg la byk masa nk masa. hehe… mohon cari kerjaya yg menggunakan akal ckit.

    2

    0

Leave a Comment

Optional