Written by Bella | March 4th, 2016

Nampaknya pelakon jelita Siti Saleha memang menjadi pujaan ramai jejaka diluar sana, baru sahaja putus cinta sekitar Oktober tahun lepas, kini beliau sudah menemui cinta baharu dan dalam proses untuk mengenali hati budi masing-masing.

Jelas  Siti Saleha, sifat kelakar jejaka tersebut membuatkan beliau cukup selesa bersama.

Saya baru sahaja mengenali seseorang jejaka ini, namun saya rasa terlalu awal untuk bercerita lanjut mengenainya.

Cuma saya boleh kata saya rasa senang dan selesa dengannya kerana personalitinya yang sangat kelakar dan menghiburkan.

Masih terlalu awal dalam perhubungan, Siti Saleha belum lagi bersedia untuk membawa kekasih hatinya itu untuk berjumpa dengan keluarganya.

Saya hanya akan bawa jika kami sudah lama berkawan dan berkenalan sekurang-kurangnya apabila hubungan kami mencecah usia setahun atau lebih.

Wah! Cepatnya Siti Saleha dapat pengganti bukan? Hehe..Apa-apa pun harapnya hubungan percintaan beliau kali ini dapat kekal sehingga ke jinjang pelamin. Kalau dah jodoh siapa yang tahu bukan?

Sumber Berita: Murai

20 responses to Siti Saleha Sudah Temui Cinta Hati Baharu?

  1. macammacam says:

    elok laa da jumpa pengganti….saleha ni belakon best,,,,emm tp seksi laa….ape pon kite minat awk punya lakonan..kipidap….kui3

    0

    0
  2. yeke says:

    untunglah jd owng cntik..putus cinta skejap jer dh ada pganti…

    0

    0
  3. melati says:

    yg penting pasangan tu Manusia, jgn contohi Neelofa & Adik nya yg akan berkawin gan Khinzir….

    0

    0
    • Anonymous says:

      Tak faham la..Kenapa selalu sangat komen yg Neelofa & Adik nya akan berkahwin dengan khinzir? Apa yg awk cuba maksudkan ni?
      Jangan buat dosa fitnah org tau

      0

      0
      • melati says:

        Manusia Bangsat cam Neelofa ni patut dihina sampai bila2….kikiki

        0

        0
        • cek mek molek says:

          Awak hina neelofa.. awak pun lebih bangsat lagi dari dia! Insaf2la… nak kutuk biarlah yang berakal sikit. Allah bagi akal suruh beza baik dan buruk. jgan smpi Allah tarik balik akal yang diberi.. sudahnye masuk tanjung rambutan. hinala smpi mati pun dosa tak dikira sbb awk dah gila… so no one cares. ke awak memang dah gila..??

          aku bukan neelofa’s fan… tapi sejahat2 aku… aku masih waras lagi nk komen. Aku doakan melati ni dpat hidayah je la pada hari jumaat yang mulia ni.

          0

          0
    • macam2 says:

      ke awak yg nk sgt berkahwin ngan khinzir….

      0

      0
      • melati says:

        alhamdullilah..semuga saya dpt pahala ..wahai macam2 yg mengata saya…Amin…

        0

        0
        • Anonymous says:

          awk x suka org menghina awk…tp awk menghina org lain… bila awk dihina baru awk ingat dosa dan pahala. bertaubat la.

          0

          0
      • Anonymous says:

        aminnnn ..semuga bertambah lah pahala saya, mengata lah saya byk2….yg penting saya tetap pandang hina Neelofa & Adik nya….kikiki

        0

        0
        • ami says:

          Amboi dpt pahala ek? Pahala yg ko dpt tu ganti ngn dosa sbb ko tak abis2 pandang hina neelofa ngn adiknya. so ironic hahahaha

          0

          0
  4. Anonymous says:

    cantik memangla

    0

    0
  5. melati says:

    ok ..lah Cek Mek Molek…terima kasih atas pandangan anda…pasni saya doa kan Neelofa kawin gan Kambing …ok tak???..Kambing tak hina kan …Cek Mek Molek…

    0

    0
  6. benar says:

    Melati, yg ko sakit hati sgt dgn neelofa tu dh kenapa? busuknya hati ko ni. insaf2 la weh. dunia dah nak kiamat. kang tak sempat ko nak minta maaf dengan neelofa. lgpn kalau tak ade komen yang baik utk ko tulis, baik ko tak payah komen langsung. aku ni bukannya peminat neelofa tapi tak adelah sampai nak mengutuk dia sampai macam ni sekali. ko mengata dia kawin dengan khinzir ke kambing ke, nanti ALLAH swt balas bagi ko kawin dengan khinzir atau kambing, baru ko tahu! Balasan ALLAH swt ni ko jangan nak buat main2!

    0

    0
    • melati says:

      yg bernama benar…..meh sini cek nk citer……. memang saya percaya hari kiamat….org2 yg selalu ckp dunia diakhir zaman ni , kebanyakan org2 yg malas, mereka ni selalu nya tidak menghargai Dunia yg nyata…mereka ni org2 yg gagal dlm Kehidupan @ kewangan, jd mereka punya kenyataan .Dunia Akhir Zaman…tu lah yg dpt dia kater, nk bunuh diri takut berdosa….hargai lah Dunia yg nyata..berusaha lew skit jgn lew dengki gan org2 berjaya minta dunia ni kiamat lah Dunia akhir Zaman lew….org2 camgini patut gi terjun KLCC tu…

      0

      0
      • mira says:

        aik… tau lak bab dosa n agama. yg dok kata neelofa tu kenapa? xtakut dosa ke. semua artikel ko dok kata neelofa kawin dgn khinzir. xtakut dosa ke.

        0

        0
  7. jedtakjadi says:

    taste dia ni mat saleh jer, laki melayu yg x seberapa kaya jgn berharap la. kalu laki melayu anak dato n kaya raya adala harapan. dia tak macam abang dia.

    0

    0
  8. mat darus says:

    aku ingat dia ni dah nak awal 30an. rupanya baru 26.
    penah nampak dia real life… biasa je. takde la lawa mana pun.

    0

    0
  9. Siapa melati says:

    Melati ni lelaki ke perempuan ke pondan…

    0

    0
  10. zurine says:

    C melati ni Islam ke x?komen mcm org xda agama…klu xsuka pn jgnla hina org tu..
    nti berbalik pd awk…

    0

    0