Written by Bella | February 19th, 2017

Pelakon Siti Saleha mengesahkan beliau bakal berkahwin dengan tunangnya, Lutfi pada tahun ini. Siti Saleha akui mereka berdua kini sedang giat melakukan persiapan buat raja sehari mereka, namun buat masa ini pelakon jelita itu masih belum bersedia untuk mendedahkan butiran lanjut mengenai majlis tersebut.

Siti Saleha berharap peminat akan mendoakan agar segala perancangan perkahwinannya berjalan dengan lancar.

Persiapan sedang berjalan. Saya melakukannya sedikit demi sedikit. Sebagai contoh busana perkahwinan masih dalam proses perbincangan. Pada masa sama saya dan tunang masih mencari tarikh sesuai. Saya tak mahu beri tekanan kepadanya apatah lagi dia sibuk ke luar negara atas urusan kerja.

Insya-Allah jika semuanya sudah selesai, saya sedia berkongsi. Jadi doakan saja segala perancangan berjalan lancar.

Terdahulu, Siti Saleha pernah memberitahu beliau merancang untuk bernikah selepas Aidilfitri. SitiSaleha dan Lutfi mengikat tali pertunangan pada 26 November 2016.

InshaAllah semua akan mendoakan agar segala yang dirancang akan berjalan dengan lancar dan diberkati oleh Allah SWT.

Sumber Berita : Harian Metro

8 responses to Siti Saleha Sahkan Bakal Berkahwin Tahun Ini

  1. Polis bukit aman says:

    Yg korang dok kecam ramona zam2 asyik gi honeymoon dgn laki dia, itu udah halal, duit dia lantak deme lah..
    Yg siti saleha ni? Belum kawin dah sah2 gambar honeymoon sana sini dah belambak!
    Tak phm mentality sesetgh org..
    Ramona tu before kawin tak upload lgsg gmbar laki dia, lepas kawin baru la ada, tu pun tak selalu upload cam amyra amar..

    35

    1
    • Anonymous says:

      abis dok upload gambar beromen jer cam dier sorang berlaki cam ner tak kena kutuk. bukan iri meluat jer……………….amyra so beautiful……………..

      0

      7
      • Mamat LHDN says:

        Mcm tak jumpe je gamba beromen?
        Biasa je tgk gmbar dia. Drpd gambar2 foziah gos & laki dia lagi geli nak nengok

        4

        0
  2. Anonymous says:

    kalau laki ni takda duit rasa saleha nak tak? valentines bagi teddy bear je.

    4

    1
  3. Anonymous says:

    duit sendiri boleh ka pergi new york dan sebagainya tuuuuuuuuuuuuuu?

    1

    1
  4. Anonymous says:

    Ye le tu polis bukit aman jgn nk mula buat kecoh! Haha bongok ct saleha i luv u

    2

    1
  5. Lagu Baru says:

    Semoga berjalan dengan lancar ni….

    0

    0
  6. Anonymous says:

    TIDAAAAK…aku punya saleha :'(

    0

    0