Written by AbangNara | December 8th, 2008

siti

Recent tragedy that happened in Bukit Mewah, Malaysia that has destroyed a lot of bungalow houses, lives and beloved ones, has attracted a lot of medias, politicians and even artists to show their support.

Dato’ Siti Nurhaliza and Dato’ K were captured in photograph while visiting the tragedy place. It’s great to see a busy personality like Dato’ Siti Nurhaliza to spend some of her time to show sympathy and give courage to the people.

More pictures of Dato’ Siti Nurhaliza and Dato’ K visiting Bukit Mewah, place where “tragedi banglo ranap” happened.

siti2

siti3

siti4

#Image and info taken from OhBulan Blog

19 responses to Siti Nurhaliza Pictures Visiting Bukit Mewah Tragedy

  1. akue laa.. says:

    la..bknnye nk tnjuk simpati..
    dia pun ade rmh kat situ kn..
    xdenye nk simpati aku kt kejadian yg menimpa diorg tue..
    PADAN MUKE!!!
    org tlg,ckp org duk mkn jer…
    kne ckp bodo,mrh…siap dakwa…
    mmg sah bodo!!!
    ingt kaya sgt xbleh nk ckp papepon..
    tu r nk tggl umah chantek sgt…
    pdn muke!!!
    dudidudidu…

    0
    0
  2. akue laa.. says:

    papepon,jdkan semua tu pengajaran r..
    yg pntg,hargai jasa org yg tlg.. jgn tau nk kutuk je dlm tv..
    takziah kpd yg brkenaan..
    xkira kaya or miskin,semua umat adalah sm di sisi Allah swt..

    0
    0
    • coco says:

      betul2..tau nak mengutuk je, tak sedar2 lagi tu Allah swt dah tunjuk skit tanah runtuh bole lagi nak terjerit2 mengamuk salahkan org yg tlg dlm tv..bodo org2 tu!! bangang pun ye jua..

      mmg sah tak educated, paling aku ingat pompuan yg terjerit2 dlm tv tu, kalau aku jadi polis jgn tolong.sbb diorg kurang ajar!

      0
      0
  3. rosh says:

    at least menunjukkan keprihatinan siti n suami..

    0
    0
  4. doh says:

    alfatihah……………

    0
    0
  5. man says:

    Allah ciptakan bukit bukau, gunung ganang untuk kita mencari rezeki kat c tu,
    bukan untuk kita tnjukkan kemewahan kita,
    jadikan itu pengajaran buat kita suma,
    setiap yang berlaku ada hikmah,
    mungkin ada benda benda yang salah kita buat kat dia @ sapa-sapa kat dunia ni, dengan sedar @tak sedar…
    renungkanlah……………………..

    0
    0
    • coco says:

      mmg salah pun, sbb diorg tu belagak gilee b**i!! sakit hati je tgk dlm tv, tak tlg padan muka!! alhamdulillah~

      0
      0
  6. fendi says:

    takyah lah bodoh2 kan org…dia artis mmg la org amek gambar dia…. kalau kau artis pun org mesti ambik gambar…..

    0
    0
  7. Anne says:

    i think Siti is simple beautiful here like a japanese doll

    0
    0
  8. siti nurhaliza buat apa kata kita bercti dengan i mana tahu siti nurhaliza suka ke tak i sayang siti nurhaliza ok bila nak lama tak jumpa i siti nurhaliza ilivyou siti nurhaliza dan i sebagai isteri siti nurhaliza yang baik ok jagalah isterti siti nurhaliza i faham sti nurhalliza sebagai suiam i yang baik kita tak pernah ceari siti nurhaliz tetap sayang siti nurhaliza i doakan untuk siti nurhaliza sebagai irtist jumpa lagi siti nurhaliza salam cinta i dan siti nurhaliza.

    0
    0
  9. flower says:

    rumah ct ngan datuk k ada jgak kan..

    0
    0
  10. bunga... says:

    whatever it is,siti nurhaliza is the best.malaysia sememangnya bertuah mempunyai seorang artis like siti nurhaliza coz dia tak pernah berputus asa dan telah mengharumkan nama negara in the eyes of the worls.sampaikan artis hollywood pun kenal dia.Buat rakan2 sekalian yang tak henti2 bergaduh or menghina dato siti nie,berhentilah…bukan apa,korang membazir usaha,tenaga,dan sebagainya lah mengutuk itu dan ini sedangkan yang dikutuk tu makin berjaya dan menyerlah hari demi hari..renungkanlah….

    0
    0
  11. cantikkk says:

    komen pasal keprihatinan die laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! bukan pasal die cantik ke ape!!!

    0
    0
  12. Anonymous says:

    i was there too…:)…

    0
    0
  13. Pak Tam says:

    nampak cam dah tua je CT skang

    0
    0
  14. What a waste of time. You’re poor english made this article hard to read. Learn to write.

    0
    0
  15. Hey check out my blog too. I hope i have some fun stuff too.

    0
    0