Written by AbangNara | September 13th, 2012

Lama rasanya Dato’ Siti Nurhaliza tidak menghiasi kulit depan mana-mana majalah. Terbaru Dato’ Siti tampil dengan imej bertopi menghiasi majalah Nona edisi Oktober 2012. Memang lain daripada yang lain. Terserlah ke”class”an Dato’ Siti.

dato siti

Dengan tajuk “Debar menanti kelahiran” membuatkan Abang Nara tertanya adakah Dato’ Siti Nurhaliza sudah berbadan dua? Atau kelahiran itu ialah kelahiran album barunya? Misteri sungguh!!! Pandai team editor majalah Nona buat tajuk.

dato siti

Apa pun dapatkan majalah Nona terbaru di pasaran untuk mengetahui cerita terbaru Dato’ Siti.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

109 responses to Siti Nurhaliza Hiasi Kulit Depan Majalah Nona Oktober 2012

  1. Didi.. says:

    Tak sabar Menanti Kelahiran Dato’ CT bertudung Sepenuh nya.. lawak jerr..hehe..

    0

    0
  2. Anonymous says:

    Bibir betul ke tu?

    0

    0
  3. dowh says:

    never like her…

    0

    0
  4. Kak Limah says:

    Apa yang kelas nyer.. biasa biasa aje.. tak ikhlas nak bertudung.. itu pasal rezeki lambat.. oopss.. terlebih sudah

    0

    0
    • Anonymous says:

      ko dah knape kak limah….rezeki sume tgn allah…allah belum bg dy rezeki ank, tpi allah bg dy rezeki lain…ko sape nk pertikaikan….

      0

      0
  5. angel says:

    terlebih photoshop

    0

    0
  6. Terbakor says:

    gambar yang first sekali tu memang nampak ct berada dalam kelas tersendiri… xD

    0

    0
  7. Anonymous says:

    tertarik plak dgn kenyataan fauziah latiff 2. “ada harga yang perlu dibayar untuk cantik”. hmmmmmm….klu kita rajin berwuduk, berzikir, hati sentiasa tenang,sentiasa ikhlas…InsyaAllah kecantikan kita akn lebih terserlah.& sume 2 FREE aje…. :)

    0

    0
    • Anonymous says:

      takyah nak fauziah latif sgtlah… Dier pun bela anjing bg anak2 main kat umah dulu…. Siap peluk2 lg posing sakan kao….

      0

      0
  8. insaf sekejap je pun says:

    bestkan jadi artis..bleh solek menjadi berbagai2 rupa.. ;)

    0

    0
  9. sha says:

    kenapa muka dia mcm x hepi je?

    0

    0
  10. unknown says:

    Tak payah pertikaikan soal tudung. Manusia ni memang selalu je nak kondem orang. Actually dia tak pernah pun cakap secara rasmi yang dia dah bertudung. Yang dia pakai cuma selendang. So dia memang belum bertudung. Kalau dia tak memakai selendang langsung pun tak pe.

    0

    0
    • Anonymous says:

      ha ah kalau dia tak pakai apa pun takpe…sebab takde org kesah pun.

      0

      0
      • unknown says:

        ni aku copy & paste kenyataan Dato Siti:

        “Saya sedar bahawa timbul beberapa komen negatif mengenai gambar saya dengan menampakkan rambut dalam Instagram saya. Namun, seperti selama ini yang sering saya katakan, saya memang belum bertudung litup, tetapi sekadar mengenakan selendang.

        “Jadi saya amat berharap agar peminat memahami dan tidak lagi membangkitkan isu ini.”

        “Namun saya tetap mempunyai keinginan untuk menutup aurat dengan sempurna satu masa nanti.

        Jadi kenapa orang nak pertikai soal dia bertudung? Sedangkan dia BELUM bertudung. Dia berselendang. Sebab tu masih nampak rambut di bahagian depan kerana dia masih FREE HAIR. Kalau tak nak pakai langsung pun tak apa. Yang komen semua bajet bagus. Tak ada manusia sempurna.

        0

        0
      • Anonymous says:

        So? kan dah kata takde org kesah pun.

        0

        0
      • Anonymous says:

        woii..yang ko meroyan knp unknown? suka hati kitaorg la nak pertikai ke hape…lain kali jgn berjanji dgn peminat konon balik mekah nak pakai tudung. Kan dah mkn diri..

        0

        0
      • ohni says:

        Orang tak kisah la. Allah kisah.

        Nanti mesti kau cakap..’tu urusan dia dgn Allah.’
        Meh aku jawab..Hukum Allah dah tetap before kita ni wujud. Kau ready ke tak..wajib ikut because we are muslim/muslimah. Tudung tak berlari2 mendapatkan kepala walhal ajal tu dah tetap dari luh mahfuz.wallahualam.

        Then mesti kau nak cakap..’sini bukan tempat berceramah. Yang kau masuk blog gosip tu knp?’
        Aku pny jawapan.. Aku tak sempurna. Aku dilahirkan dalam dunia moden. Aku cuba imbangkan dunia dan akhirat. Dan setiap apa yg aku lakukan untuk dunia aku akan dahulukan agama aku.

        Jangan kata ‘tak apa lah dia tak bertudung..siapa peduli..’
        Lebih baik kata..’aku doakan Siti akan cepat berubah kerana aku sygkan dia sbg saudara aku.’

        0

        0
      • Anonymous says:

        Dia bukan tak tau hukum ALLAH…tapi sebab org kita berpegang pada hukum kalau belum sampai hidayah takpe tak pakai tudung…tunggu seru…seru apa ntah…seru masuk kubur kut…

        0

        0
      • Anonymous says:

        baik aku berdoa ct berhenti nyanyi kurang sikit dosa dia dan dosa aku.

        0

        0
    • Nasihat tuk diri sendiri jugak ni says:

      dulu siti penah berjanji nak pakai tudung bila dia blik haji sbb sblum tu dia sll pegi umrah….tu la kite hanya merancang tapi Allah yg menentukan….blik haji hati tak terbuka lagi nak bertudung litup…blik haji pakai selendang je so ramai la pertikaikan…dia cuma ckp hanya Allah yg tahu keikhlasan dia memakai selendang…mmg la Allah tahu tp adakah Allah suka??? setiap tahun pegi umrah bertudung litup, bertudung labuh..knp pegi umrah x pakai selendang mcm kat Malaysia?? Allahkan tahu keikhlasan siti berselendang….hmmmm…kak siti kak siti…kdg2 nampak hipokrit… sbb tu sblm @ semasa mengerjakan haji jaga percakapan sbb apa2 pun boleh jadi….bukan marah tapi cuma nak nasihat kak siti je….sy nasihat sbb syg sesama Islam bukan sbb nak menjatuhkan..

      0

      0
      • unknown says:

        BIARLAH… Selama ni ada ke Dato Siti jadi hipokrit? Lain la kalau dia dah bertudung litup bagai tiba-tiba keluar gambar macam tu. Masalahnya dia memang BELUM bertudung. Dia selama ni pakai selendang je. Sebab tu nampak rambut depan tu. Ada beza ke nampak rambut depan dengan nampak semua? TAK KAN? so dia memang free hair lagi. Tapi yang komen-komen kutuk dekat sini cermin diri dulu. Ada nama je pakai tudung tapi trend atau pakai tudung tapi baju ikut badan. Ada beza ke?

        0

        0
      • Anonymous says:

        unknown. Kalau belum bertudung buka je la kain tutup kepala sekerat dia tu…ni macam malu2 je nak bukak. Bukak terus je la.

        0

        0
  11. munir ardi says:

    datok mesti pelihara diri jangan terlalu nampak selain kepada Suami

    0

    0
  12. mamabosan says:

    lepas edit muke cam sariyanti dah

    0

    0
  13. SK-II cheap2 says:

    bibir lukis je tuh..xgaye injek pon…

    0

    0
  14. eva says:

    dlu org kata siti manis sbb ada tahi lalat kt bibir.. skrg dh x nmpk dh tahi lalat tu..

    0

    0
  15. unknown says:

    Meluat yang komen2 berlagak perfect. Tu tak kena la ni tak kena la. Cermin diri dulu. Manusia tak ada yang sempurna. Korang bertudung tapi bukan makna korang dah sempurna then boleh kutuk orang.

    0

    0
    • Anonymous says:

      mana ada kutuk…nasihatttt….

      0

      0
      • mizz says:

        nasihat dgn cara baik der…org nak berdakwah mggunakan kata2 yg elok bkn smpi ke arah mengutuk…klu btl yg bg nasihat cm bapa kerat je dlmni…yg lain bajet sndr bagus…cara x selari dgn niat koorgni…sbbtu skli nasihat ngalahkan ustaz ustazah…tp rsnya rmi ‘ustazah’ dlmni…

        0

        0
  16. Anonymous says:

    sudah kasi cuci la itu tahi…citt.

    0

    0
  17. kiah says:

    ct cantik orgnya cuma apa guna cantik jika kbahagiaan dibina atas “keruntuhan masjid” kaum hawa yg lain.. seorg yg baik hati x berbuat demikian.. kepala bebalut & leher terdedah.. btw, baik baju hujan/ribut oren tu utk dibuat tudung litup ct…x payah nak perasaan cantik & dahlah makeup pucat kelat.. suka suara dia sbg penyanyi cuma perangai allah wuhallam…

    0

    0
    • unknown says:

      dia belum bertudung. Kau faham tak?

      0

      0
    • Anonymous says:

      ‘kebahagiaan yang dibina atas keruntuhan kaum hawa yang lain’? kita taktahu apa2. mungkin sebelum kahwin pasangan tu memang dah ada masalah. kita takkan tahu apa orang lain rasa sampai kita sendiri dekat tempat dia. jadi janganlah tuduh sesiapa perampas sebab kita takfaham hati dia. boleh jadi juga satu hari nanti awak akan jatuh hati pada ‘hak’ orang lain. jangan cepat menilai

      0

      0
    • anna says:

      mula2 saya pon marah sgt sbab siti jd perampas..saya dah rasa x minat kat dia…tapi lpas saya dengar dia nyanyi lagu BIARLAH RAHSIA saya terus menangis sebab saya dapat rasa kalau saya duduk di tempat dia.. kita x tau apa masalah yang terjadi antara DK,BEKAS ISTERI DK & DCT..jgn menilai org dari luaran je..cuba benda 2 kena pada kamu, apa kamu rasa?? semua salahkan kamu..kuatkah kamu nak menghadapi semua ni? kalau betul lah DCT perampas, lama dah diorang bercerai…Rumah tangga x aman.. Tapi apa yang kita nmpak, dia hepi saja..Saya pernah jumpa DK & DCT,mesra je diorang… hish3, kamu ni…sudah2lah hina dan kutuk makluk ciptaan tuhan..

      0

      0
    • annoy says:

      masjid tu tak runtuh kalau ALLAH x izinkan.. lain kalia wak gtau ALLAH,jgn bg wanita lain runtuhkan masjid org lain kalau nk bahagia..

      0

      0
  18. […] the original post: Siti Nurhaliza Hiasi Kulit Depan Majalah Nona Oktober 2012 Author: haizrul Comment: No Comments Tags: 2012-at-1042-pm, beautiful, dislike, facebook, […]

    0

    0
  19. kuks says:

    kesian dato’ ct, terperangkap dgn kata2 sendiri janji nk bertudung dulu lps balik dari buat haji. tp akhirnya dia x bersedia lg nk bertudung sebenarnya.aku boleh faham xdek manusia sempurna, dia tersilap berkata2. aku doakan tokti baik2 saja and dipermudahkan allah segala urusan (termasuklah untuk berhijab)

    0

    0
    • LISA RAY says:

      org lau dah mampu bile2 bole pergi haji syg oi,,,die still ade kesedaran, tp xtau la bile nk sedar, lau si suami agamanya ala kadar aje. dgr kate datuk k kate siti muda lg nk pakai tudung,Waallahulam.

      0

      0
      • Anonymous says:

        abes 2 org tua je ke yg perlu pakai tudung?or org2 yang pakai tudung ni sume mcm org tua?apa pnya pemikiran lah mcm 2.sebenarnya hidayah ni semua orang dah terima, antara kita sedar or tak, antara kita nak berubah or tak.secara sedar @ tak…dgn rezeki yg melimpah ruah tuk tok ti smpai dia blh tunaikn umrah tiap2 tahun,2 adalah hidayah utk dia bertudung.cuma dia je yg cuba tuk menafiknnya….wallahualam…

        0

        0
  20. mak jenab cantik says:

    huiii makeup kau siti tebalnya… amboi… nak kemana…. ala mekup tebal tu yang bibir nampak lain….. mak jenab terpikir… kemana hilangnya tahilalat yang dibanggakan dulu sampai tahilalat tu di hilite guna celak biar kasi hitam??? ape-ape pun… GOO siti kekalkan kecantikan macam mak jenab ni

    0

    0
    • ohni says:

      mak jenab..bersangka baik je.. sekarang kan dah ada pelbagai teknik mekap. BB cream or whatever cream la boleh menghilangkan kesan2 cela/tahi lalat di muka. Yang tu bkn Siti punya salah.

      0

      0
      • Anonymous says:

        kahkahkah sampai ke tahi lalat ct pon ko nak kondem yer jemah? lantak p kat dia la nak buang, nak tambah tahi lalat pon. yang terang lagi bersuluh macam anita serawak yang dah esok lusa nak krreeeeek tue cucuk abes segala takde pulak kau nak bising. cakap jeles sudah

        0

        0
      • mak jenab cantik says:

        ye lah mak jenab bersangka baik…. itula mak jenab kata.. ini sume mekup… sama macam taik lalat siti dulu.. nak terang dia guna celak… ni sekarng bibir ke bentuk muka ke sume boleh ubah dengan teknik mekap… tak gitu???? (eh tahi lalat dia masih ada la… setelah mak jenab teropong2…cer lihat kat tuu..) haa… GO siti!!

        0

        0
  21. Hek eleh says:

    Aku terfikir, kalau dato siti berhijrah bertudung sepenuhnya, peminat dia bukannya menurun makin bertambah adala. Dia dah memang sedia comel+cantik+ayu. Ni kan lagi kalau dia bertudung litup subhanallah cantik sangat tengok. Sejuk mata mwmandang :)

    0

    0
  22. […] Baby On The Way!!!ProfilMenyusui Enam BayiIT’S TIME FOR LOKERBerbuka Puasa di Kediaman Menteri PerindustrianHow to Live Your Life as if Everything is a MiracleHow to Create Miracles in Your LifeTattoo and Beards ‹ Ophidio, the fashion brand for menSiti Nurhaliza Hiasi Kulit Depan Majalah Nona Oktober 2012 […]

    0

    0
  23. bkn adik ct says:

    kenapa ada segelintir yg bile balik dr mekah.. tu dia.. tudung pnye labuh. alhamdulillah die dh berubah ke arah lebih baik..
    tp bila tgk lama kelamaan, tudung makin singkat.. hingga ada sesetengah tu hanya sekadar mengalas sbhgn rambut dgn selendang. blh nmpk sbhgn lg rambut, telinga, leher..
    sedih.. sgt sedih dgn keadaan ni. mungkin keadaan sekeliling mempengaruhi kot..
    x guna klu pegi umrah byk kali.. duduk hotel yg ade class di sana. tp hasilnya kosong..
    lagi2 klu sbg public figure. mjadi icon masy sekeliling.. peminat xkn lari klu kita berubah ke arah kebaikan.. mungkin akan bertambah..
    siapa pn kita.. tmbh2 lg dgn status isteri org.. aurat kita hanya blh di pertonton oleh suami & muhrim kita je.. lagi sedih bila keadaan skrg, si suami pandang enteng dgn cara pemakaian isteri d luar rumah.. isteri t/jawab suami.

    (datuk siti & datuk k jgn marah atas nasihat ni. sy peminat datuk siti sejak awal2 kemunculan datuk siti dlm industri seni ni lg.. mendoakan datuk siti diberi hidayah olehNya.. Ameen.)

    0

    0
  24. Zai says:

    Pandai betul tukang edit gambar untuk NONA ni. sekali pandang mcm muka natural Marion Caunter.

    0

    0
  25. DR. ALBAN says:

    Dah gemok ler… Nampak sangat kat peha tu. Biasa lah… kena lah terima hakikat, evolusi fizikal manusia mana boleh disekat2. Buat lah macamana pun. Manusia tetap akan melalui fasa kedut, kerepot, kering, gemok, gelambir, gendut, dsb.

    0

    0
  26. biolerweiii says:

    dorang ni kja dia jual mjlh.klu muka dpn dah burok xmenarik spe pn xhingin pandang.pe lg nk bli…so xtimbul psl tdung or buat bibir.itu mmg kja peng”edit”. the end.

    0

    0
  27. :) says:

    Gambar yang pertama ada iras2 penyanyi Siti Sarah

    0

    0
  28. reza says:

    Siti dah sememangnya cantik….cuma warna baju x sesuai….merah, biru, oren dan coklat…cuma pandangan…

    0

    0
  29. min says:

    baju tak lawa..huhuhu..topi tak match macam adik siti musliha dah ni

    0

    0
    • ms anon says:

      rasanya orang yg mengata ni kena istighfar byk2.. tak payahlah nak kaitkan dgn siti muslihah ke sapa ke… siti muslihah tu tak ada dosa pon kat sini.. so, tak payahla nak babit2 kan nama dia tu… At least dia tu manusia istimewa yg dipilih Allah… bukan macam korang yang normal tapi keje dok mengata orang sana sini… diri sendiri tak cermin dulu…

      0

      0
    • ms anon says:

      Rasanya encik/cik min kena istighfar byk2 dulu.. kalau iya pon tengah semangat mengata orang, tak payahla nak kaitkan dengan siti muslihah tu. Siti muslihah tu tak ada dosa pon dekat korang kat sini yang korang nak kait2kan dia.. At least dia manusia istimewa yang dipilih Allah.. Korang yang noral ni? Tak ada kerja lain asyik dok sibuk mengata hal orang. Diri sendiri or keluarga sendiri tak check dulu dah sempurna ke tak?

      0

      0
  30. nona says:

    Owh belum bersedia tutup aurat dengan sempurna kaa??
    Kalau macam tu better ct free hair jaa.. ni takat tutup rambut, tp leher nampak, rimas laa aku tgk kepala dia terbungkus macam sup bunjut mcm tu..
    I miss my comel CT yg freehair dulu.

    0

    0
  31. sayabudakbaikcikit says:

    ni lah nama nye fesyen tutup aurat akhir zaman..huhuhuhuhuhu

    0

    0
  32. erkk says:

    serba x kne lah… x nampak klass… kampung sgt… trend skrg x der nyer topi merah cam gitu… kasut merah labuci mcm gitu….sedih siti!! worst cover ever!!

    0

    0
  33. halimah jongang says:

    muslimahnyaaa…

    0

    0
  34. AHA says:

    Siti ni memang cantek..yang spoil nyer bila dia kawen ngan Datuk K..skang ni asl cantek jer mesti skandal/kawen ngan Datuk/VIP bagai..

    0

    0
  35. SimpleSiti says:

    Siti oh siti…bila nak beranak daaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~

    0

    0
  36. nurul says:

    Alah dato ct x pakai tudung korang bising ckp tu la ni
    . Tu hak dia gan tuhan kiter doakan yg baik je la utk dia.. tp laubkorang msk blog bloger yg free hair x lak komen suruh pakai tudung.. ckp dia cantik la pe la . Coz korang antara bloger.. alah manusia bermuka muka

    0

    0
  37. tudungsaji says:

    Pergi umrah or haji banyak kali mana pon tak akan menjanjikan perubahan kepada manusia kerana niat yang tak tahu ikhlas ke tak? Mungkin juga cabaran dari tuhan utk lihat sejauh mana iman umatnya? Halal ke duit yang digunakan untuk pergi? Bukan ke di akhir zaman, umat islam pergi umrah/haji seperti pergi melancong. Sedangkan yang miskin berusaha siang malam kumpul duit pergi haji sekali seumur hidup. “Alhamdulillah ini kali ke 3 saya pergi umrah/haji, untuk mendekatkan diri dengan tuhan..”. Time lain x yah dekat kan diri ke?

    0

    0
    • tudungbawal says:

      at least die dah sampai ke tanah suci. hasil kerja duit titik peluh dia sendiri. (xpayah kau nak spin nanti cakap duit hasil hiburan haram pulak). kau dah berapa kali sampai sana tudung? kalau hasil titik peluh dia bekerja tue haram, tak mingkin dia dapat pijak kaki di tanah suci.

      malas aku cakap banyak dengan orang macam kau nie. buang masa.

      0

      0
      • Anonymous says:

        Boleh je kalau org p mekah guna duit haram tapi tak berkat dan tak mabrur le hajinya….wallaualam.

        0

        0
  38. ck slmh says:

    ingatkan Erykah Badu tadi.

    0

    0
  39. Cherry says:

    Dato Siti, bibir mu yang nipis dahulu kini mula menjadi tebal mcm Angelina Jolie. or sy yg dah salah tafsir( minta maaf )

    0

    0
  40. Baba says:

    Muke Hajjah Ct Nurhaliza nampak sangat beriman…. amiin……

    0

    0
  41. Anonymous says:

    Rupa Ct cam Sari Yanti pulak dalam gambar ni la..

    0

    0
  42. ohsomnya says:

    Khabarnya, Datuk Siti Nurhaliza akan menunaikan ibadah haji pada tahun ini. Sebelum kahwin dulu lagi, Siti berniat kalau dia kahwin, dia akan naik haji bersama suami. Bukan itu sahaja, apabila bergelar hajjah, Siti Nurhaliza berjanji untuk memakai tudung dan menutup aurat rambutnya. Alhamdulilah, baguslah tu kan. Harapnya, bertudung bukan untuk berfesyen tetapi untuk memenuhi tuntutan agama. Siti tidak akan menyesal dengan keputusan ini sebab dia dah puas disolek dan didandan. Maka tiba masa, dia rasa nak bertudung. Meskipun bertudung nanti, Siti Nurhaliza tidak akan berhenti menyanyi. Selalu juga kita tengok gambar Siti Nurhaliza bertudung masa mengaji Quran di TV dan di program hari raya terbitan SNP dulu. Terbaru, kini Siti Nurhaliza sibuk dengan mengumpulkan bahan utama album tradisional. Pada bulan Oktober tahun ini, Siti Nurhaliza akan berlakon teater membawa watak Azizah dalam teater muzikal Remy… Kisah P Ramlee di Istana Budaya di bawah terbitan Tiara Jacquelina di bawah syarikat Enfiniti Productions Sdn Bhd. harap2 Siti Nurhaliza mengotakan janjinya untuk memakai tudung kerana pada saya, Siti memang kelihatan manis sekali bila bertudung selain mencari keredhaan Tuhan dan menepis segala pra sangka buruk orang selama ini yang mengatakan Datuk K mengajar dan mempengaruhi Siti Nurhaliza supaya berpakaian seksi? …

    0

    0
  43. kipas la says:

    mls nak komen bab makcik nie…dia bt pe pun fans dia mesti sokong dia kaw2 punya…pd pandangan aku lain mata lain pandang…

    0

    0
  44. OBSERVER says:

    I AM NOT A FAN OF HER CLOSE UP PICS. SORRY, SHE LOOKS STUPID, ESPECIALLY IF SHE GIVES THAT I’M- REALLY -BLUR LOOK–> YOU KNOW, WHEN SHE STARES INTO THE CAMERA LENSES AND YOU KNOW IT’S EMPTY ‘UPSTAIRS’…I HOPE U GUYS KNOW WHAT I MEAN.

    0

    0
  45. liza says:

    sekali pandang mcm sari yanti…tapi sari yanti lagi lawa la…

    0

    0
  46. Anonymous says:

    yang penting dato k suka…. suami dia yang tanggung dosa,,,,

    0

    0
  47. ILOVEYOUsuhaidanawawi says:

    muka macam awek gua.tapi dato ct lagi lawa.

    0

    0
  48. antiperampas says:

    loya tekak nengok dia ni… lepas bertahun2, masih lagi dok ‘gayat’ ‘promote diri’… udah2 le siti… Everything we do, there’s a price to pay..Itulah, org2 tua dah pesan, jgn ambik hak org,nanti ‘disumpah’ org, takut badan tak ‘tertanggung’.. tapi ekau dogil…hah..tengok !… sampai la ni masih ‘kehausan’ perhatian… if she is ‘happy’ after stealing ‘someone’s hubby, she would not be so ‘pathetically hungry’ craving for attention as what she is desperately doing now’.. God knows when this ‘crazy charade of her would stops’… such a pity… I once admired her, from a humble person, she grew herself well but…alas…just becoz an old man, she made everything ‘turns’ against her… making herself a laughingstock, for her ‘idiotic action’.. She’d made a big blunder then & it seems that she has yet to find the ‘end of that road’… Siti…siti… it’s time for u to look at others, who are not ‘desperado’ like u, becoz the more u wanna prove your worth, the uglier ‘u’ have become… And for all its worth, look at the person that you had doublecrossed last time, remember your ‘mak angkat’ aka Ku Yah, where u had stole your own ‘bapa angkat’ aka her husband then; just look at how she maintain her dignity then, even until now.. She’s really a good example that u should ‘look closely’… fr god sake, learn from her how to maintain a ‘woman pride & dignity’…and stop looking like a ‘cheap……whatever’….

    0

    0
  49. oya says:

    sebijik cam elly mazlin

    0

    0
  50. ......... says:

    dulu sy suka ngan datok ct ni..tpi bila dia kawin ngan datok k..dh x berapa minat kt dia..

    0

    0
  51. mew mew says:

    SAYA TAK SUKA ARTIS NI. SUARA TAK SEDAP, BIASA2 JA DIA NYANYI TAK PERNAH NYANYI HIGH-NOTE. PAKAIAN PUN TAK SOPAN…

    0

    0
  52. honeywellz says:

    Berbelas2 tahun dia ade di mana2 je…kat tv, majalah…orang tak muak ke dengan dia ni. Sepatutnya dah2 lah ambik dia, biar dia pegi bertapa je kat gua 10 tahun. Kalau rancangan raya tu tak payah lah ambik dia tiap2 tahun. Aku kalau tengok tv, kalu dia ade dlm program mana2 pun, aku tukar channel, dah naik menyampah duk asyik tengok muka dia je….

    0

    0
  53. Modjo says:

    sorry. kali ni seriyes tak lawa. tetttt!!!!!!

    0

    0
  54. Anonymous says:

    siti seyes pakai apa pum cantik

    0

    0