Written by AbangNara | July 4th, 2012

Akhirnya yang ditunggu-tunggu telah tiba. Pentas akhir Kilauan Emas 2 akan berlangsung malam ini tepat jam 9 malam di Astro Prima 105 dan Astro Mustika HD 134. Siapakah di antara 6 finalis di bawah yang akan berjaya menjadi juara?

juara kilauan emas 2

Hanya seorang sahaja peserta wanita yang berjaya ke final. Adakah Salina akan berjaya membuat kejutan sekaligus menewaskan 5 peserta lelaki lain? Daripada lagu yang dipilih, memang ada kemungkinan kejutan tersebut berlaku.

1. AZRI – Teratai
2. FADZIL – Di Alam Fana Cinta
3. FUAD – My Baby You
4. JULAINI – Kenangan Tak Bisa Dilenyapkan
5. JUMAT – To Love Somebody
6. SALINA – Bing

kilauan emas 2

Tak sabar rasanya nak mengadap TV malam ini. Kalau anda tak pernah tengok Kilauan Emas 2, inilah masa terbaik untuk melihat kehebatan pakcik-pakcik dan makcik-makcik ini menyanyi di atas pentas. Ikhlas cakap, ada sesetengah mereka yang lebih hebat daripada penyanyi muda kita. So jangan lupa saksikan final Kilauan Emas 2 malam ini tepat jam 9 malam di Astro Prima 105 dan Astro Mustika HD 134.

22 responses to Siapakah Yang Akan Bergelar Juara Kilauan Emas 2 Malam Ini?

  1. Mrs VElentine says:

    sebab hanya 1 wanita..rasanya wanita kot…

    0

    0
  2. Aku bengang says:

    x ad aura nk tengok la..baik g mesjid malam ni abg nara..

    0

    0
    • Pemerhati Objektif says:

      Setuju. Malam nisfu syaaban ni. Astro pon tak mengagak nak pilih tarikh siaran langsung.

      0

      0
  3. Lan Todak says:

    Semoga berjaya pakcik2 n makcik or datuk2 or nenek sekalian … lpas abis ni . boleh lah jaga anak or cucu balik .. kan ?

    0

    0
  4. Gadis Ayu says:

    ish..ish…x sangka abg fadzil ni rajin ikut pertandingan karaoke, dr zaman dia muda sampailah dh msk ke kategori Kilauan Emas….gd job!!

    0

    0
  5. […] Akhirnya yang ditunggu-tunggu telah tiba. Pentas akhir Kilauan Emas 2 akan berlangsung malam ini tepat jam 9 malam di Astro Prima 105 dan Astro Mustika HD 134. Siapakah di antara 6 finalis di bawah yang akan berjaya menjadi juara? Hanya … Continue reading → […]

    0

    0
  6. innara says:

    mlm ni merupakan malam NISFU SYA’BAN.. iaitu tutupnya buku amalan kita dan akan dinilai oleh ALLAH.. tp.. apalah nak jadi dengan nenek2 dan datuk2 ni.. dok menyanyi.. patutnya umur dah mcm ni.. lebihkan amal ibadat… bukan melalak tak hengat dunia… sangat sedih…

    0

    0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

      Ai mentang2 dh jadi nenek2 datok2 tk leh nk berhibor ke? amalan2 jugak la tkan tk leh nk berhibor????????????? asek2 nk jaga cucuuuuuuuuu je !!!! mentang2 nenek n datok melalak tkan dorang lupa akan amalan dorang sebagai orang islam ! jngan jadi katak bawah tempurong !!!!!!!!!! nenek2 datok2 nk jugak senangkn hati !!! bodoh punye komen huh !!!

      0

      0
      • siti says:

        Jwpn BODOH…kalau masa menyanyi tu mati mcmana??? ingat izrail bleh pospone ke nak tarik nyawa…???? CUBA JAWAB?????

        Cth:
        apa hukum menyanyi bagi wanita? Allah bg akal utk muhasabah, berfikir..bukan hentam hukum Allah balik

        0

        0
      • Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

        bis makna nye wanita penyanyi orang dulu2 siti tanjong perak saloma dn yg lain2 nye dorang semua masok neraka lah eh pasal dorang kn penyanyi wanita …..berapa banyak penyanyi wanita dlm mlysia ni jadi dorang bakal masok neraka n terima hukuman ……sekarang ni kite bukan nk ckap pasal hukom2 ke pe ! ha dh menang pon pak cik ni dia dh dapat pn duit 50ribu …..ha kau tknk cakap ke duit yg dia dapat tu duit HARAM ?

        0

        0
      • Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

        kt arab tu berapa banyak penyanyi wanita ! tk payah cakap la rentak ape yg dia nyanyi soal nye dia sa orang penyanyi WANITA huh !!!!

        0

        0
  7. Anonymous says:

    like Azi

    0

    0
  8. intan says:

    jgn salahkan dorg…. salahkan astro…. nak buat final pun sensitiflah sikit… tgk timing

    0

    0
  9. makcik pot pet says:

    makcik pon teingin nak nyanyi … syaja shuka2 …

    0

    0