Written by AbangNara | May 9th, 2013

Buat anda yang tidak tahu, Sherry Ibrahim pernah menjadi kekasih Ashraf Muslim. Namun begitu hubungan mereka telah terputus kira-kira 4 tahun yang lalu. Apabila diminta memberikan komen mengenai isu Ashraf Muslim yang sedang hangat sekarang ini, Sherry enggan dikaitkan lagi kerana antara mereka sudah tiada apa-apa kaitan.

sherry ibrahim

Kata Sherry Ibrahim kepada Mstar Online:-

Jujurnya, saya tidak membaca gosip-gosip di media dan saya tidak mahu mengambil tahu tentang perkara itu. Apabila pihak media meminta saya komen tentang isu Ashraf mahu kahwin dua, saya tak boleh nak komen sebab ia tiada kaitan dengan diri saya. Lagipun itu hal adalah urusan rumah tangga dia yang saya rasa ia tidak elok untuk saya memberi sebarang pandangan

sherry ibrahim

Ini baru betul tak berikan sebarang komen. Tak macam si Sakinah yang kata taknak komen tapi cerita panjang lebar. Bagus betul si Sherry ini. Sayangnya kalau anda nak mengorat dia, lupakanlah sahaja hasrat itu. Sherry sudah ada kekasih baru yang merupakan seorang jejaka Mauritius.

Saya sudah ada kekasih dan kami telah menjalinkan hubungan sejak setahun lalu. Bagaimanapun saya tak boleh nak ceritakan siapa dia. Cukuplah yang orang tahu saya sudah berpunya. Apa yang saya boleh katakan, dia juga bekerja di dalam bidang yang sama cuma bukan sebagai pramugara. Dia sebaya saya iaitu 30 tahun.

Jejaka Mauritius pun jejaka Mauritius lah. Kalau dah memang jodohnya dengan orang luar, apa salahnya kan? Yang penting bahagia. Kepada Sherry, semoga percintaan anda akan berpanjangan sehingga ke jinjang pelamin. Sama-samalah kita doakan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

47 responses to Sherry Ibrahim Sudah Ada Kekasih Baru, Enggan Komen Isu Ashraf Muslim

  1. sha says:

    motif tanya si sherry? apa ke bangangnya reporter ..hadoii

    0

    0
    • emmm says:

      bnda dh lame blalu..wartawan meroyan ………….. zzzzzzzzzzzzz

      0

      0
    • Rigazzi says:

      tahu takpe. 1st of all, takda kena mengena pun. 2nd, memang bagus lah kalau tahu tak perlu bagi komen. nanti lagi complicated.

      0

      0
    • Anonymous says:

      baca kt blog2 hiburan, nk ikutkn kenyataan yg d gambarkn tntang ‘orang ke-3’ dlm rumahtangga AM & Dayana ialah; mereka sudah mengenali 1 sama lain sblm artis t’sebut b’kahwin mlalui sebuah program televisyen.

      klu tk silap sy, dulu AM prnh jd pngacara utk Gadis Melayu TV9. mungkinkh Sakinah itteeww adlh slh sorang peserta??? klu cmtu, sonanglh nk tau sapo empunyo namo…!!!

      0

      0
    • Lola says:

      Aku berdoa semoga Dayana tabah hadapi dugaan Allah ni.

      0

      0
    • kak timah says:

      KESIAN KAT WARTAWAN HIBURAN NI KAN XDE CERITA NK KOREK G TNYA PLAK PSAL ASHRAF NI KT SHERRY NI KANG TMBH PARAH PLK

      0

      0
    • K.A.A says:

      bg kat wartawan pratikal yg tanya memang la x boleh blah…

      0

      0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      bagos sherry jangan peduli si ashraf ni punye hal !! biar kn dia ngan bini dia ngan si sakinah tu yg kasi setle u buat bodoh sudah…

      0

      0
    • hantu susu says:

      tu sbb dorang jadi reporter.

      0

      0
  2. miss s says:

    doakan yg terbaek tuk ashraf..dan isteri dier

    0

    0
  3. locomoco says:

    dah lama sgt kisah ni berlalu.. mmg tak perlu kata apa2 diam-diam sudah….

    0

    0
  4. emmm says:

    bnda dh lame blalu..wartawan meroyan ………….. zzzzzzzzzzzzz

    0

    0
  5. politik says:

    betul2. takde motif pegi tanye dia ni. desperate reporter.

    0

    0
  6. apa pun tak boleh says:

    Wartawan pun dah takde org lain nak tanya ke.
    Apa pun tk blh ..

    0

    0
  7. che ta plastik surgery says:

    nasib sherry ni tak kawen dgn asyraf tu..

    0

    0
  8. mizz nurse says:

    wartawan hiburan memang camtu eh? setiap kali ada kontroversi pasal artis, wartawan mesti tanya komen kat ex-artis tu. memang ada dlm SOP dorang kot. akai adaaa?

    NONSENSE !

    0

    0
  9. Biskut Meri says:

    Wartawan ni la yg slalu nya buat sesuatu benda tu jadi makin complicated. nasib baiklah la si sherry ni bijak tak bg apa2 komen. nnti kalau dia komen lebih2,wartawan akan pusing kan lagi komen dia….jadilah cerita cinta 4 segi plak. Pesal wartawan ni tak pegi cari ex gf ashraf ni zaman dia skolah2 dulu ye?

    0

    0
  10. mama says:

    tapi dlm blog oh bulan dia komen lelaki berhak kahwin 4..kalau asyraf nk kwen 2 itu hak dia.. ermm… mane yg betul nie….

    0

    0
  11. Mirai Suenaga says:

    Wartawan hiburan memang bodoh. Setiap apa yang berlaku kat artis tu, mesti pergi cari ex diorang minta pendapat. Tak paham aku. Apasal kau tak pergi tanya mak bapa diorang ker? Orang yang sepatutnya di cari, tak mau cari. Yang tak de kena mengen, sibuk di cari!

    0

    0
  12. Anonymous says:

    nasib baik la ex asyraf sorang je…kalau ramai, jenuh nak cari semua..hahahaha

    0

    0
  13. kawan baik dayana says:

    nasib baik la ex asyraf ni sorg je..kalau ramai, jenuh wartawan nk interview..hahaha

    0

    0
  14. Anonymous says:

    apelah bodoh punye wartawan. cmane lah korg bg family korg mkn. motif ko g tanye org yg xde kena mengena tu apsal? nak org bergadoh sane sini ke?

    0

    0
  15. sai says:

    Baik kau diam je sherry. tak payah komen

    0

    0
  16. Bhoo says:

    Setiap kali ada cerita artis cerai ke putus cinta ke putus tunang ke kompom akan ada entry tanya pendapat tentang hal tersebut kat bekas kekasih… mcm takde bende lain plak nak cari

    0

    0
  17. busuk says:

    hari tue I naek Qatar Airways dari doha ke stockholm ternampak sherry jadik prmaugari

    0

    0
  18. muminlawtobe says:

    sepatutnya dayana jgn cpt sgt izinkn asyraf kawen lgi sbb anak…petua org tua diawal perkahwinan kita mesti pupuk kasihsayang, semai cinta dlm pasangan dan kukuhkan dlu ikatan perkahwinan. nk tambat hati suami layanan kena tiptop..sbb berkhidmat kpd suami adalah perkara utama dlm setiap perkahwinan. perkara kedua brulah berbincang pasai anak dan lain2. baru je kawen kan tak sampai 3 tahun. suami dan isteri kenalah berbincang dlm apa juga keputusan. ramai lagi pasangan yg dh lama kawen tapi tk dpt anak lagi. macam2 usaha depa buat… ada yg pg berurut naikkan kedudukan rahim, amalkan pemakanan, pergi berdoa dpn kaabah pun ada. haa punya nk dpt anak. ada jugak yg awal2 lagi dh pergi lah keklinik buat ivf. usaha dulu ye asyraf…

    0

    0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      mungkin bukan kerana anak lah ashraf nk kawin lagi satu…mesti ada sebab2 lain….hanye ashraf n sakinah aje yg tau sebab2 nye…pasal dorang dua ni dh sepakat nk buat dayana sakit hati….ashraf kate itu semua fitnah? kalau fitnah tkan si sakinah ni sangop tampil kasi kenyataan pasal si ashraf ni !! bang nara tolong siasat bende2 ni semua nyampah lah minah jambu ngan dua2 ekor ni !

      0

      0
  19. Zee says:

    Ape salahnya wartawan nak tanya dia, kan dia bekas kekasih and tunang Ashraf. Bila rumahtangga ade masalah, org selalunya akan pegi cari kekasih lama. Our feelings for someone will never changed even after many years pun, especially our first love. No one will forget their first love. Tapi dlm kes Ashraff ni bukan dia pegi kat bekas kekasih dia, dia cari org lain. Yelah mcm si Sakinah gatal ni kata, dia dah kenal Ashraf sebelum Ashraf kawin lagi. Kalau mcm tu kenapa tak kawin je masa tu, ni sebok pulak nak kacau rumahtangga org. Mmglah org yg merampas ni dia tak rase sakitnya tapi org yg kene rampas tu lah yg merana. Mmg betol, musuh utama org perempuan adalah org perempuan jugak. Madu ni manis bagi lelaki tapi pahit bagi perempuan. Walaupun si isteri membenarkan si suami kawin lagi, tapi hati dia hancur. lebih2 lagi mcm Dayana ni, baru jugak merasa nikmat perkawinan, dah jadi mcm ni. Bila dipikir2 rase geram pulak kat Sakinah, baik2 org tak tau psl kes ni, skrg habis satu malaysia tau, gara2 dia buka mulut. Kesian Dayana, mesti dia malu…. Sherry ni bagus takde nak komen lebih2.

    0

    0
  20. anne says:

    hmm.kesiann wife ashraf muslim ni. dah la doctor. sah satu hospital org bercerita. dkt sakinah pn kesian jugak sbb desperate sgt nk laki orang!!!

    0

    0
  21. Nia says:

    macam citer teduhan kasih la ashraf dgn bini dia ….kebetulan sherry akan blkon citer tu…cer check sikit.best tau citer tu…

    0

    0
  22. reformasi says:

    najib gile rasuah! Pengecut! Xde telor! Macai bn bodo duk bilang bulu najib

    0

    0
  23. Roundtable says:

    Buat ‘Refomasi’ anda perlukan rawatan mental sebelum penyakit anda bertambah parah.Lain isu yang dibincangkan lain pula respons anda.Simpati sesangat…nampak sangat blur …

    0

    0
  24. ataspagar says:

    Reformasi……Ni mesti anak didik si Anwar yg banyak menghasut & memfitnah org. Mmglah Anwar tau sngt psl rasuah & kroni ni sb dia yg mengamalkan bende2 ni semasa dia jadi menteri dulu, sb tu kene pecat. IT TAKES ONE TO KNOW ONE……..Kesian pulak, Aku miss Anwar masa dia bersama ABIM dulu, tak sangka bila ade duit & kuasa, blh berubah & jadi samseng pulak. Bawak2 lah bertaubat and pergi ke mekah, sudah2lah wat jahat kat org. Melayu mudah lupa….how true. Org yg kene tangkap sb banyak sngt mengutuk & menghina melayu dulu,KS, boleh org melayu bekerjasama balek. Sedar2lah melayu, kaum C ni duk celebrate sb melayu bergaduh & berpecah…..tapi melayu tak sedar2….

    0

    0
  25. cricket says:

    Ustaz Ashraf ni sama species dengan si Ustaz Akhil Hay, dua2 ustaz tapi perangai sama, Sama2 kawin and sama2 gatal melayan perempuan lain. Ustaz celup….Mcm Akhil dulu pandai berdakwah je, tapi siap gih dating kat tepi pantai and tengok wayang. Hai…ustaz zaman sekarang….

    0

    0
  26. yuni says:

    cian Dayana, semoga dia tabah disebalik musibah yg menimpa dia….payang emas sedang menunggu beliau nanti…

    0

    0
  27. ???? ?????? says:

    LA Direct??? ?????????A&F??Tee????? ????????????????? ??

    0

    0
  28. hit the nail on the head.

    0

    0
  29. ???? says:

    ??????????????????????????????????????????? ????????2013???????????????????????????????

    0

    0
  30. ????? ??? says:

    ??????????????????????????????????

    0

    0
  31. ????? ?????? says:

    ???????????????????????????????????????????????????

    0

    0
  32. ????? says:

    ?????????????????????????????????????????????????????????????????

    0

    0
  33. ????? ?? says:

    ????????????????????????????????????????????????????????????????

    0

    0
  34. ????? ??? says:

    ?????????????????????????????????????????????????????????????????

    0

    0
  35. ????? ?? says:

    ???????????????????????????????????????????????

    0

    0