Written by Bella | April 5th, 2016

Dua tahun menyulam cinta, ramai yang ingin melihat pasangan Sherry Ibrahim dan Fattah Amin bersatu sebagai suami isteri  sehinggakan ada yang sanggup buat cerita bahawa penghijrahan Sherry adalah kerana beliau ingin berkahwin dengan Fattah.

Menafikan gosip berkenaan, Sherry menyerahkah soal  jodoh kepada takdir meskipun mengakui beliau sering dihimpit dengan soalan tentang perkahwinan.

Soal jodoh biarlah masa yang menentukannya, walaupun saya akui pada umur sekarang, ia soalan lazim yang sering ditanyakan kepada saya.

Saya pun tiada kuasa untuk menjawab secara tepat soalan itu. Doakanlah yang terbaik, itu sahaja yang termampu.

Kami tahu ramai mendoakan yang terbaik buat Sherry Ibrahim dan Fattah. Tidak apa, biarlah kedua-duanya betul-betul bersedia untuk memikul tanggungjawab dalam rumah tangga terlebih dahulu.

Sumber Berita : Utusan Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 responses to Sherry Ibrahim Serahkan Soal Kahwin Kepada Takdir

  1. melati says:

    dh tua tu, tak yah lew kater serah kat Takdir..!!!!..serah diri jew lah, Driver lori pun terima jer lah…..

    0

    0
  2. melati says:

    btol lew saya ckp…maner ader jejaka idaman Malaya lg??? contoh Lelaki idama Malaya ..Dato Sheikh Muzzaffar, sekejap jew Doktor dh kebas…setakat Retis sedu Kelindan lori jew yg layak…

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Kesianlah dekat Syerry ni. Dok menunggu pada yang tak pasti. Mak ayah si fattah memang tak suka dekat ko sebab dah berusia dan seksi. Cari jela orang lain. Lama lama makin tua, makin tak laku nanti.

    0

    0
  4. Puteri Jelita Rupawan says:

    sherry ni taste mmg muka hensem je ye? dulu serap muslim…ni fatah pulak…aku dari dulu fikir tang mana yg cantiknya dia ni. muka keras n x cantik langsung…aku rasa lawa sherry al hadad lagi…even chubby tapi muka dia ada manisnya…dia ni…entahla…

    0

    0
    • anon says:

      hey, semua org nak yg lawa, sape nak dpt laki or bini yg burok. Tapi jodoh kita mmg dah ditentukan, nak wat camne…
      Mcm aku, bercinta dgn lelaki yg paling hensem & baik, tup tup lelaki yg tak hensem & jahat bomohkan aku. Lagipun mmg dah jodoh tu kuat, dlm tak sedar kawen jugak. Pahtu merana sb bkn rupa je yg tak lawa, perangai pun tak lawa jgk. Dah nasib badan…..kdg2 tu aku salahkan takdir jgk..

      0

      0
    • che ton says:

      memang awak ni p j rupawan bercakap x mcm org Islam.
      bukn rupa kita ni Allah yang jadikan. Kenapa mesti menghina. Ingat .. klu rupa anda lawa.. kalau Allah nak tarik.. bila2 masa je.
      sekali Allah bagi herot muka awk sebb strok..amacam.. Nauzubillah

      0

      0
  5. anna says:

    jgn dok kutuk orang sgt…terutamanya perempuan.. kita tak tahu takdir kita kedepan mcm mana? kita jamin ke.. kita akan kahwin n bhagian…kita jamin ke kita punya anak pada msa akan dtg.. kita jamin ke kita ni mndpt rahmat Allah… moga kita smua berubah kearah kebaikan…

    0

    0
  6. anna says:

    jgn dok kutuk orang sgt…terutamanya perempuan.. kita tak tahu takdir kita kedepan mcm mana? kita jamin ke.. kita akan kahwin n bhagian…kita jamin ke kita punya anak pada msa akan dtg.. kita jamin ke kita ni mndpt rahmat Allah… moga kita smua berubah kearah kebaikan… doa yg baik2 ja

    0

    0
  7. N says:

    confirm yg mengutuk Sherry tu gemuk gedempol n serabai, sape2 tengok pun x selera rasa mcm nak muntah hijau. sekarang ni kan musim lelaki muda cari pompuan lebih tua sebab matang dan ada otak bila buat sesuatu. bukannya setakat nak tunjuk bagus kat blog hiburan. dan biasanya pompuan yg lebih tua umurnya tu slim dan tau menjaga badan betul ta kawan2?

    0

    1