Written by Bella | August 25th, 2016

Sudah  setahun bercinta, Sharnaaz Ahmad akui beliau sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga bersama kekasihnya Noor Nabila.

Mereka sudah berbincang mengenai hal perkahwinan dan kini menyerahkan urusan seperti peminangan kepada keluarga. Sharnaaz merancang untuk menikahi Noor Nabila pada tahun depan.

Pada usia ini, saya sudah sedia memikul tanggungjawab sebagai suami serta membina keluarga. Saya berharap ia dapat direalisasikan tahun depan.

Walaupun hasrat ini sudah saya suarakan kepada Nabila, semuanya harus mengikut adat bermula dengan majlis merisik disusuli peminangan.  Namun, kalau boleh saya enggan ‘mengikat’ bakal isteri terlalu lama. Kami mahu bertunang tidak lebih dari enam bulan.

Ditanya mengenai ciri-ciri Noor Nabila yang membuatkan Sharnaaz jatuh hati kepadanya, Sharnaaz memberitahu Noor Nabila merupakan seorang wanita yang cukup merendah diri serta sederhana meskipun dilahirkan dalam keluarga yang senang dan mewah.

Nabila sebenarnya mempunyai banyak ciri yang membuatkan dirinya disenangi. Selain bijak dan tahu apa yang dimahukan dalam hidup serta kerjaya, dia kurang suka kepada kehidupan glamor.

Walaupun dilahirkan dalam keluarga senang, dia tetap bersederhana dan merendah diri. Memang sepanjang bersamanya, kami ada bergaduh. Adatlah, orang bercinta. Namun, kami terus serasi dan paling penting keluarga memberi restu.

Alhamdullilah, akhirnya Sharnaaz sudah betul-betul bertemu dengan wanita yang sesuai buat dirinya dan saling melengkapi antara satu sama lain. Iyalah, kalau sudah sayang cepat-cepat jadikan hubungan itu halal, tiadalah yang ingin mengkriti mereka lagi. Hehe.. Kami harap segala perancangan mereka untuk berkahwin berjalan dengan lancar.

Sumber Berita : BH ONLINE

 

20 responses to Sharnaaz Ahmad Rancang Nikah Dengan Noor Nabila Pada Tahun Depan

  1. Anonymous says:

    Nabila oiii tadah bdn la ye kna pukul nnti.. xtakot ke adoii..

    0

    0
  2. ye ker? says:

    “dia kurang suka kepada kehidupan glamor.”

    0

    0
  3. nok gebuzzz says:

    kawin cepat2 la…..x habis2 cite kehulur hilir berdua..kalah laki bini,byk sgt kontroversi dari kualiti si sharnaaz ni skrang….

    0

    0
  4. melati says:

    semuga Pompuan ni simpan lew ubat tahan sakit byk2 & Duit ….faham2 jer lah…

    0

    0
  5. Ngekngok says:

    Ohhhhhhhhh. Belum kawen rupanya…. Mati2 aku ingat diorang dah kawen. Eloklah tu korg kawen, tak baik ke hulu ke hilir tanpa ikatan yang sah.

    0

    0
  6. Komeng says:

    Jangan lupa jemput ND Lala. Mungkin dia org paling happy sekali.

    0

    0
  7. naruto says:

    kt pic no 2 tu ttbe cm ternampak love bite kt leher Nabila tu.hahahahah..
    sory klo mate hakak salah tgk,.

    0

    0
  8. Anonymous says:

    tahun depan baru nak nikah? jantan haprak.. nnti tahun depan kata takde jodoh..

    0

    0
  9. Fido Dido says:

    Ni leh geng dgn Nora Danish… holiday mcm dah kawen, tp kawennye idok.

    0

    0
  10. cik brown says:

    dia kan janda.. pe lg nak tunang2…. eeeee geli btul lah. kbai

    0

    0
  11. johnny bravo says:

    Eee….mkn angin berdua2an, dah mcm laki bini. Bodohnya si sharnaz ni, wat apalah perempuan murahan, janda pulak tu, nak dibuat bini. Eee….ruginya…dah lah tak lawa.. Dah dpt main, takyah kawenlah…
    Nabila….kat mana maruahnya ?? Perempuan gedik murahan..

    0

    0
  12. el says:

    tiap begambar raut wajah nabilla hampir sama sahaja

    0

    0
  13. anonn says:

    meroyan lagi lopak kali ni..

    0

    0
  14. pemerhati bebas says:

    sembang je lebih..hujung tahun nanti statement kami xde jodoh…blom tibe tahun dpn dah putus…alasan shanaz panas baran..kaki pukul….wait n see jela…

    0

    0
    • Anonymous says:

      yang penting…sharnaz dah merasa….tak ingin ke rasa yg virgin pulak sharnaz?? rugi tau..tak kawen anak dara…hahaa

      0

      0
  15. X says:

    Dua2 muka xde seri..lobos saja lobang ituuuuuu!

    0

    0
  16. tik tok says:

    Bangla lagi

    0

    0