Written by AbangNara | October 24th, 2013

Kesian juga Abang Nara sebenarnya terhadap Sharnaaz Ahmad ini. Tak habis-habis ditimpa kontroversi. Asal ada benda tak elok je, mesti nama Sharnaaz yang terpacul keluar. Terbaru, Sharnaaz dikatakan menjadi punca keretakan hubungan pasangan Uqasha Senrose dan Pekin Ibrahim.

sharnaaz dan pekin

Kemesraan hubungan Sharnaaz dan Uqasha dikatakan sehingga ke tahap Uqasha datang ke rumahnya untuk menonton DVD. Namun Sharnaaz menafikan dakwaan tersebut dan menerangkan yang dia hanya berhubung dengan Uqasha ketika di set penggambaran. Kata Sharnaaz:-

Saya tidak tahu perkara ini. Saya hanya berhubung dengan Uqasha ketika di set pengambaran sahaja. Hendak kata mesej sampai ke rumah, rasanya tidak ada.

Saya rasa, buat masa sekarang, lebih baik saya jumpa Pekin dahulu untuk mengetahui perkara sebenar. Kalau saya beri komen yang melampau tanpa mengetahui perkara sebenar pun tidak elok rasanya.

Kes pukul pun tidak selesai lagi, sudah datang kontroversi baru. Banyak sangat kontroversi sampai saya pun sudah penat nak melayan semuanya.

sharnaaz

Susah juga menjadi lelaki kacak macam Sharnaaz nie kan? Ada sahaja cerita yang kurang enak didengar mengaitkan wanita dengan dirinya. Mungkin Sharnaaz kena mandi bunga untuk buang badi (gurau-gurau jer). Hehe. Apa pun diharap pertemuan Pekin dan Sharnaaz nanti berlangsung dalam suasana baik dan tidak timbul sebarang pergaduhan.

running man book

P.S: Anda penggemar Runningman? Ikuti aksi mendebarkan, kelakar pecah perut, dan drama air mata. Kini, siri Runningman diterbitkan dalam bentuk komik yang pasti mencuit hati. Stiker percuma untuk setiap pembelian komik ini. Dapatkan segera di www.bookcafe.com.my atau kedai-kedai buku berhampiran anda sekarang!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

31 responses to Sharnaaz Ahmad Nafi Dakwaan Jadi Punca Keretakan Hubungan Uqasha & Pekin

  1. Anon says:

    iklan runningman kat bawah lagi menarik perhatian aku..hihi…

    0

    0
    • amoi says:

      Auta jgk dia neh…kalau ya pun mengaku je lah ko rampas tunang org…dah desprate sgt kot sbb nak tunjuk dkt shila dgn botak yg ko pun dah ade awek lg cun…kalau betul, mengaku je…xyah jd mcm retis2 yg sblm ni..nafi punye nafi..sekali betul..hahaha

      0

      0
      • Saksi says:

        Takdela cun mane Uqasha ni. Nampak die dgn Sharnaaz ni dekat Sunway Pyramid 12.30 malam. Agak2la nak nafikan ponn. Mcm org tak kenal. Mcm die dating dekat Pluto kan. Pape ntah.

        0

        0
        • dena says:

          kesian…xtahu sapa betul sapa salah… yg pasti kesian kt pekin pasal putus tunang..apalah nasib dpt tunang cenggini haaa….

          kalau shahnaz salah nasib ko lah shahnaz…nasib ko akan jadi mcm pekin plak esok… tp kalau shahnaz tak salah kesian jugak la…asek2 kena tuduh je yg bukan2…tp nk wat camne, adatlah duk lam industri yg serba gile ni…

          tp uqasha…hm….kesian jugaklah….muka lawa2 tp jenis x reti nk setia lah pulak

          0

          0
        • Shila says:

          Ha, lain kali pukul la lagi…kan dah kena. Hahhahaahaha…pada muka. Ketawa lagi…Muahahahahahhahaha

          0

          0
    • PONDAN GERSANG says:

      TASTE SGT KAT ABG SHARNAAZ NI,MESTI HEBAT DI RANJANG NI,TERINGIN SGT KE RANJANG NGN ABG SHARNAAZ AUMMMMMMMMMMMM

      0

      0
  2. Malu Dong Ahhhh!!!! says:

    Sekarang nie susah nk percaya dengan segala penafian dari golongan retis nie coz nafi nafi nafi, at the end semuanya benar lagi betoi2 belaka…dah banyak contoh dah..paling latest si AZ & WZ…

    0

    0
  3. dark_angel says:

    huh..boley percaya ke statement ni??

    0

    0
  4. nickname baru says:

    umakaiiiii..biar betui? kalau btul, pastilah uqasha tergoda. Kacak bergaya sharnaaz ni haaa..

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Pekin kena dress up mcm Sharnaaz, ni selekeh je! tengok muka pun x selera.

    0

    0
  6. xoxo says:

    x mustahil kot.. uqasha pon merenyam semacam jek aku tgok.. lepas 1, 1 la ko uqasha..

    0

    0
  7. Honeybee says:

    Hmmm…nampak dier tengah makan dengan uqasha kat dip&dip bangsar ;)

    0

    0
    • Saksi says:

      Hmm samala. saya pon pernah nampak Uqasha dgn Sharnaz dekat Sunway Pyramid.

      Mase tu pukul 12.30 tgh malam. Bertepuk tampar. Nak nafikan pon, agak2la. Awak tu dikenali, bukan orang tak nampak. Nak nafi ape lagi.

      0

      0
  8. elly says:

    Kacakkk la sangat…..

    0

    0
  9. hani says:

    ouh pelis la sharnaz kacak.. muke suam2 kuku je!

    0

    0
  10. Anonymous says:

    kacak ke?

    0

    0
  11. Jesse Pinkman says:

    Patut la awek aku Shila Amzah xnak kat mat bangla nie…Org punye pon nk sarbattt

    0

    0
  12. […] Sharnaaz Ahmad Nafi Dakwaan Jadi Punca Keretakan Hubungan Uqasha & Pekin (14) […]

    0

    0
  13. otomen taro says:

    haa?? sharnaz kacak??? xleh blah taste nara nih..

    0

    0
  14. Anonymous says:

    poyo… tak minat pon dgn jantan ni….bukan hensem pon, lagak aje berlebih….

    0

    0
  15. wow wow says:

    kacak ker?? tgk muka dah lah tak selera…perot boyak lak tu…gigi…eeiiiii…kotor…geli ar….tgk dia berlakon dlm Mira Sofea tu mcm menggambarkan diri dia…mulut busuk cam longkang je…ayat2 kuar dr mulut mcm biasa diucapkan….Uqasha…pikir sendiri lah….

    0

    0
  16. kiah propa says:

    amboi sampai ke umah sharnaz, ukasya ni…diaorg ni duk menumbuk sambal sambil tgk dvd ke? atau duk wat dvd tumbuk sambal…kat umah tu..

    0

    0
  17. […] Sharnaaz Ahmad Nafi Dakwaan Jadi Punca Keretakan Hubungan Uqasha & Pekin (21) […]

    0

    0
  18. LaLa says:

    da macam hero tamil ak tengok dia ni.

    0

    0
  19. minah jambu merah biru says:

    helo uqasha ! u jangan nk bermateai dulu lah selagi u maseh nk mengatal ngan jantan lainnnn u kan muda lagi n maseh jambu buat ape nk ada jantan2 semua ni ??? buang masa aje lah…lebih baik cari duit banyak2 untok fmili n diri sendiri kn bagos ! dari u permainkn perasaan jantan2 kn tk baik cangitu ! u buat orang cngitu nanti u pon akan dapat balasan sama macm u buat si pekin tunang u tu…jangan mentang2 u tu jambu u suka2 nk permainkn perasaan oranggg…..helo shahnas ! u pecaya ngan pompan ni ?????? takot nanti nasib u sama macm si pekin…

    0

    0
  20. ohoiii says:

    muka macam bangla jual carpet yg aku selalu beli tu.

    0

    0
  21. kodok ngorok says:

    adoyai…..poyo r korg ni..ak mmg anti tol gn retis2 talam 2muka ni.sume sama je.cam haram g.sume xnk mngaku last2 da kntoi..mcam pelaqqq….
    *tangan kt bahu mta tgok ats~

    0

    0
  22. Doraemon says:

    Eeeee yucks! cube tgk gambar no 2 tu, ketiak shahnaz basah kot!

    0

    0
  23. […] Sharnaaz Ahmad Nafi Dakwaan Jadi Punca Keretakan Hubungan Uqasha & Pekin (30) […]

    0

    0