Written by AbangNara | May 14th, 2013

Fuh ~~ Memang besar sungguh nama-nama yang bakal membuat persembahan di Konsert Malam Amal Bersama 3 Diva. Sharifah Aini, Khatijah Ibrahim dan Uji Rashid kesemuanya hebat-hebat belaka. Mendengar nama mereka pun Abang Nara dah cukup teruja dibuatnya.
divaKonsert Malam Amal Bersama 3 Diva akan berlangsung pada 12 Jun ini di Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur. Walaupun timbul khabar angin menyatakan Uji Rashid menarik diri daripada konsert ini kerana tidak menghadiri sidang akhbar yang dijalankan baru-baru ini, perkara tersebut ternyata tidak benar. Ketiga-tiga mereka disahkan bakal beraksi.
diva
Semoga Sharifah Aini, Khatijah Ibrahim dan Uji Rashid dapat memberikan yang terbaik di dalam konsert ini kelak. Beberapa keping gambar lagi dengan membaca entri ini sepenuhnya.
danakcmP.S: Nak sambung belajar tapi tak cukup duit? Jangan risau sebab DanaKCM sudi membantu anda. Lawati www.danakcm.my untuk info lanjut.

diva

diva

diva

diva

diva

diva

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

45 responses to Sharifah Aini, Khatijah Ibrahim & Uji Rashid Jayakan Konsert Malam Amal Bersama 3 Diva

  1. miss mong says:

    bercinta sudah lama..berkasih dn bermesra..aduhai bestnya khatijah ibrahim nyanyi lagu ni

    0

    0
    • malazyia says:

      artis yg low class..apa pencapaian pada dunia..?? setakar berlegar-legar dalam Malayzia jelah

      0

      0
      • Anonymous says:

        xperlu pencapaian pada dunia jika niat dihati ikhlas nk beramal..lagi pun mereka nie buat konsert amal..kau faham amal???kesian klu ade di antara anda yg tidak faham erti amal??ini yg tuhan akan nilai..lebih baik beramal pd negara sndiri kn..x gitu???simpati pd mereka yg terlalu bangga mencerminkan akhlak sndiri melalui kata-kata yg kosong..

        p/s:xperlu susah payah masuk blog ni semata-mata mahu buat kmi rakyat Malaysia jadi kurang sopan seperti anda..fikirkan..

        0

        0
      • Indon Pergi Kau Tolol says:

        hoi Indon kat atas ni…belah la bodoh. Dasar IQ selevel kerbau.

        1

        0
        • malazyia says:

          i’m Singaporean, kesian negara Malazyia dipenuhi indon

          0

          0
        • Punah says:

          oh……..singapodah… lalalalalala

          0

          0
        • Huk Huk Huk says:

          …rakyat Spore masuk M’sia nak jadi artis..sebab dinegara mereka tak diperlukan. kasihan kan?

          0

          0
        • Anonymous says:

          mengaku dari Spore konon…padahal dari pulau Batam.

          hahahahahahhaha

          0

          0
        • Anonymous says:

          kau takyah klentonglah ‘malazyia’.. kau muncul kat blog ni semata2 nak provoke, mengutuk, mengeji kan? dari mana2 pun kau, kau tetap lahanat hanjing! semoga kau mampos dgn kebinasaan!

          0

          0
      • kak timah says:

        MANUSIA YG BERHATI BUSUK LOW CLASS MACAM MALAZYIA APA PENCAPAIAN ANDA PADA DUNIA??????SETAKAT BERLEGAR LEGAR KT DUNIA KUTUK2 ORG MCM DIRI TU BGUS SGT???????????ELOK DI HUMBAN KE NERAKA JAHANAM ORG MCM KO X LAYAK HIDUP KT DUNIA NI

        0

        0
        • Anonymous says:

          kak timah tu hati busuk jugak. u know what i mean..renungkan sebentar apa yg kak timah dah buat pada pengomen kat sini

          0

          0
        • Anonymous says:

          puiiiihhh, kak timah berlagak suci…padahal lebih teruk dari malayzia…malayzia dia buat jahat terang2..kak timah?? malas aku nk cakap…aku tak jahat mcm kak timah

          0

          0
      • Anonymous says:

        ada pengomen gila dari SINGAPORK !!!!!!

        0

        0
        • malazyia says:

          melayu boleh buat apa…ekonomi negara kau dikuasai cina, melayu hanya tahu nak free..kerja malas

          0

          0
        • likeicare says:

          aku rasa la ko ni mmg indon ni… kalo singapork x kan la ko x terkesan yg negara ko ni la yg cina pegang dah berzaman…? lagipun english ko very low class, kalo singaporkean for sure you’ll have a better command of english, tul x? kesian ko…

          0

          0
        • malazyia says:

          who cares..betul lah kan malayzia dikuasai cina…padan muka org melayu..pemalas, ko tu yg terasa aku ckp hal cina..nampak sangat, dengar-dengar melayu malayzia berpecah-belah hahahaha..jom datang Singapore…gerek sehhh

          0

          0
        • Nara dungu aku suka says:

          Sah indon duduk malaysia. Babi punya indon. Pergi gentel biji kelentit ko sendiri, jangan kavau sini.

          0

          0
    • malazyia says:

      thread tak laku..kalau buat konsert mesti tak laku jugak wkakakakka

      0

      0
    • kak timah says:

      MANA KAK UJI XDE PON ?????????HARAP KAK UJI NYANYI LAGU TERUKIR DI BINTANG BAWAK PINGGAN, PERIUK BELANGA N TONG GAS OK, LAWAN DGN SI AIZAT YG BAWAK CAWAN MERAH BELI KAT IKEA OK

      0

      0
    • Olga says:

      KAK PAH, KAK UJI N KAK KATHY BERSARA JE LAH DUDUK UMAH BG DIVA2 BARU MENYANYI PLAK

      0

      0
    • Anonymous says:

      DAH RUPA MCM BUAH KUNDUR AKU TENGOK MUKA KAK PAH… SPECIES YG SAMA DGN UMIE AIDA….

      0

      0
    • Nara ni tau ke tak? says:

      Dato’ Khatijah Ibrahim
      Dato’ Syarifah Aini

      Nara ni bongok betullah, tak tau ke protokol?

      0

      0
  2. malazyia says:

    guys…look at their fashion…. so low class

    0

    0
    • che ta plastik surgery says:

      wey mangkuk!org singapore tu bagus sgt ke????org singapore pon ramai masuk malaysia jadi artis fofular.tak tau malu!sedar la diri tu sket!so jgn nak rendah2kan org malaysia.ko pegi berambus lah!

      0

      0
    • Malaysian Best says:

      Singapork sundel! syiohhhhh…

      0

      0
    • Anonymous says:

      malazyia ni binatang laknat yg sengaja nak huru-hara kan pembaca blog ni, laknatullah betul

      0

      0
  3. Anonymous says:

    Takot aku tengok muka kak pah y skg ni…

    0

    0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      betol tu semakin hari semakin terok muka dia….minah jambu suka muka dia yg dulu cantekkkkk aje…tapi time tu pipi dia lm gelembong lagi…jangan marah ye tok pah ni bukan hina cuma bebual kosong aje tol tk bang nara?????????? bang nara tolong siasat kenape dh lama Malique tk muncol kt Tv? macmana muka dia yg sekarang ni?????? ok !!! lov u bang naraaaaaaaaaaaa !

      0

      0
  4. I got this web page from my pal who told
    me regarding this site and at the moment this time I am visiting this web site and reading very informative articles at this place.

    0

    0
  5. biarkan mereka, mereka artis veteran, tak perlu dicerca!!! mereka jauh berganda lebih baik dari artis menonggek macam Alyah

    0

    0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      kite bukan nye cerca tapi kite cuma cakap pipi tok pah ni gelembongggg bibir dh tebal n idong dia dh semakin kembanggggg tu aje bukan nye kite2 ni hina muka dia ! cuma kite cakap muka dia semakin terok tu hina ke !!!!!!

      0

      0
  6. minah jambu tukar kaler merah biru says:

    terok Nye muka tok pah tu ! pipi dh gelembong idong Nampak makin kembang pulakkkkkkkkkkk bibir atas bawah makin tebal ! apeeeeeee nk jadi ngan muka dia ni…….nk cantek punye pasal …jadi makin terok !! khaty bagos muka dia ori tkde botox….mana uji Rashid nama mu terukir di hati ku??

    0

    0
  7. adsnero.com says:

    fusssh..!!! aku pada kak pah…

    0

    0
  8. Yesterday, while I was at work, my cousin stole
    my apple ipad and tested to see if it can survive
    a twenty five foot drop, just so she can be a youtube sensation.
    My apple ipad is now destroyed and she has 83 views.
    I know this is entirely off topic but I had to share it
    with someone!

    0

    0
  9. honeywellz says:

    l’m a big fan of Kathy, and also Kak Pah….. Hmm…l love Kathy’s “Ku pendam sebuah duka”…. Suara dia orang ni sedap…

    0

    0
  10. Dolton Bibiyana Layola Al-Muslem says:

    hawat burok bebenor muka nek pah nih? mcm monyet kena langgar motokar je aku nengok…bengkak sana sini….watever

    0

    0
  11. ????????????????????? ???? ?????????????????????????????

    0

    0
  12. I like you Sharifah Aini. You are a good person

    0

    0