Written by AbangNara | December 16th, 2014

Persembahan kumpulan Shiro yang dianggotai oleh Shahrol dan Ajak sememangnya dinantikan oleh Abang Nara setiap minggu. Iyerlah, masa Maharaja Lawak Mega musim sebelum ini, lawak mereka memang kelakar. Sayangnya untuk tahun 2014 ini, kumpulan Shiro masih kurang menyengat. Lawak biasa-biasa je. Boleh dikatakan kumpulan Zero punya lawak lagi kelakar daripada mereka.

sharol shiro

Kalau sebelum ini Shahrol pernah dikatakan berselisih faham dengan Jep Sepahtu, baru-baru ini pelawak tersebut dilihat bermasam muka terhadap pasangannya sendiri, Ajak. Ada dakwaan yang menyatakan mereka berdua pura-pura akrab dan profesional di hadapan orang ramai untuk menyembunyikan konflik yang tercetus. Namun menurut Shahrol, dia tidak berperang dingin dengan Ajak sebaliknya kecewa dengan produksi MLM2014. Kata Shahrol:-

Memang betul selepas persembahan malam itu saya marah, tapi bukan dengan Ajak. Saya geram dengan produksi sebab susunan props ketika kami buat persembahan tidak mengikut rancangan. Muka saya agak masam ketika berbual dengan Ajak mengenai hal itu di belakang pentas. Mungkin kebetulan masa saya mengadu kepada Ajak, ada yang ternampak dan tersalah sangka, jadi tersebarlah cerita begini.

shiro

Pastinya para peminat Shiro menarik nafas lega mendengar penjelasan Shahrol ini. Agak rugi kalau Ajak dan Shahrol bergaduh sesama sendiri lebih-lebih lagi ketika MLM2014 sedang berlangsung. Nanti tak dapatlah nak buat yang terbaik. Apa pun, diharapkan Shiro akan meningkatkan mutu persembahan mereka minggu ini. Jangan terlalu selesa dengan nama anda. Peminat sekarang sudah bijak dan tak takut untuk tidak mengundi mereka yang membuat persembahan tak kelakar. Sumber Harian Metro.

P.S: Produk kecantikan daripada najis lembu

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 responses to Shahrol Nafi Bermasam Muka Dengan Ajak

  1. Anonymous says:

    Apa apa jer lah….

    huaargghhh… ngantok.

    0

    0
  2. lady says:

    sy suka sharul ne…tall n hensem

    0

    0
    • Jenab says:

      Awak , sharul ni biasa2 je la awak .. sy org kluang selalu terserempak sebelah2 .. takde lgsg keinginan nak ajak bergambar . Lagipun , dia ni kerek .

      0

      0
      • MAKJEMAH says:

        ooo kerek kerr. padan la ada masalah dgn mcm2 org

        0

        0
      • yeke says:

        ari tu nmpk sharul kt karnival alamanda..ada sorg girl tu nk b’gmbr dgn dia tp asik kena rebut dgn org ln je..last2 nmpk sharul yg pggl that girl utk b’gmbr..kcian kot dgn girl tu tggu lma.lg pn that girl nmpk mcm chinese look.lawa..putih..sharul kan jenis mcm gedik jgk.pantang nmpk ppuan lawa,tgk la dlm betul ke bohong.

        0

        0
  3. sentap says:

    “Boleh dikatakan kumpulan Zero punya lawak lagi kelakar daripada mereka”… tak setuju langsung dgn statement abg nara. Zero tak layak nak compare dgn shiro. sbb zero lg kelakar, lg bagus dr sepahtu, virus, shiro, nabil dn yg lain2.. zero dan bocey je konsisten tiap minggu. kmpln laen hampeh. harap glamer je

    0

    0
    • Anon says:

      sebab tu undian utk Zero mencanak-canak naik skrg. Zero Bocey if tak g final tahun ni tak tahu la sbb dorang mmg lawak gila.

      0

      0
      • Mlm not funeeee says:

        Buat lawak at the expense of kaum lain (minggu lepas India) and mamat bocey sorang yg terjerit jerit tak tentu arah tu kau kata Kelakar?!!! Low class betul pemikiran!

        0

        0
  4. Anonymous says:

    Sharol ni gatal. Pantang tgk pompuan . Miang. Tgn tu gatal nak pegang2. Tgk dlm betul ke bohong. Bweekkk.., muka bukan hensem pun.

    0

    0
  5. Anon says:

    byk btol yg komen kata Shahrol ni miang gatal, tapi persoalannya disini betol ke Shahrol n Ajak gadoh? ada sapa2 yg blh jadi saksi selain Shahrol sndri? mana komen Ajak?

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Same script different cast

    0

    0
  7. liana says:

    kiuehaiweranakpoe bares poanhfand liana asurnla rja

    0

    0