Written by AbangNara | December 8th, 2008

Video of Hindustan male actor, Shah Rukh Khan receiving the title Dato’ from Melaka goverment. Melaka is a country of Malaysia. He looks gorgeous wearing Malaysia traditional dress.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 responses to Shah Rukh Khan Video Receiving Dato’ At Melaka

  1. flower says:

    ntah pepe..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. ni says:

    xperlah
    org dh nak bg…dia nih amik jek….
    bak kate org..rezeki jgn ditolak….musuh jgn dicarik…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. […] Khan ini memang sangat bertuah. Ada isteri yang cun, anak-anak yang comel dan yang paling penting dapat gelaran Dato’ dari negara yang tak ada kaitan dengan dia pulak tue. Negara mana ek? Lupa dah kami. […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. iQa says:

    ncem l0orh.. syg gler dh kawen..!!! hakhakhak…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. sadis says:

    pelik

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. amanda says:

    ermm… rasanya mmg minat giler gak ngan shah rukh ni… apa 2 pun tahniah je ar.. coz malaysia ni btl2 murah hati ar bg gelarang dato ngan org yg bukan penduduk malaysia.. nampaknya gelaran untuk dato sekarang tidak ada maknyanya sudah…?? fikir2 kan la..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. obiet says:

    huhuhu….i luv shah rukh khan….dia real sgt dlm berlakon…..bez sgt….sume watak bole bawa….x bosan tengok movie dia..walaupun da lama…hehehe…xpa la…dia dpt gelaran dato’….rezekinya la….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0