Written by AbangNara | December 21st, 2008

gambar seksi nabila

Recently got married, Nabila Amy Search make an appearance in an exclusive interview with RTM1. Look at what she wear during the interview. Maybe she’s in standby because after this she’s going home to satisfy her husband?

I hope Nabila Amy Search won’t wear this kind of sexy dress anymore. We almost can see her breast. But who knows, maybe her husband ask her to dress up like this because he wants to see her wife sexy style in television.

More sexy pictures of Nabila Amy Search by reading the full article.


gambar seksi nabila

gambar seksi nabila

40 responses to Sexy Pictures Of Nabila Amy Search (Lurah Dada)

  1. zulfiz says:

    per la nabila huda ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Anonymous says:

    betul ker gambar dia atau modified by someone ni?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. afzam says:

    nabila menampakkan lurah buah dada memang tujuannya begitu supaya orang ramai sukakan dia dan puji dia. dia rasa gembira bila dipuji, dia sengaja buatkan kaum lelaki sebak di dada menahan nafsu. apa nak buat, budaya hidup dia macam tu, papa dia takder masa nak menasihati dia, tekanan hidup di luar sana ramai yang inginkan perhatian, maka dia pun ingin mengambil kesempatan jugak, dia fikir masih belum terlambat untuk bertaubat jadi wanita yang baik. biarkan dia,

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  4. manbelon says:

    …ahli neraka…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • flower says:

      ntah x thu ler..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • cantikkk says:

      wahhhhhhhh,ssdp ko je hukum org!!! ko baik sgt ke????/

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pmint dauss af8 says:

        nta dea neh .
        sesedap ckp ahli nerake ,sume org pna wat slp .
        neh antara tuhan nan kite .kite jgn menilai org cm uh .
        crmen dri sndri dlu sblom ckp org uh .

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  5. anggur says:

    kuramg ajar ar korang nie… feshion sO korangfaham2 ler.. bentut

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • pocongcomei says:

      waklu..pesen…
      kalo ko org kapiaq xpe laa ckp cm tuh…
      nie dh sah2 ko org melayu, beragama islam…
      aku y cetek ilmu pom tahu bab hukum hakam agama nie..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  6. ni says:

    x sesuwai….x sesuwai…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. flower says:

    lurah dendam..hahaha..
    tutup la sikit..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. singaporean says:

    stop lah comment2 org. nie kan fashion. krg malaysia mmg kolot uh. lagi2 mat malaysia. melingas bila nmpk pompan. sbab 2 krg sumer bnyk anak luar nikah nie sumer. sebab tk expose. aiyoh. open minded lah sikit.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • kila87 says:

      fesyen nenek ang,ha kn ku da mncarut niy.ingt ang dok spore baguih sgt,haprak huh

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
    • flower says:

      ko yg kolot singaporen..
      dalam agama ada x ckap pkai mcm ni..
      lain ler kalau bkan islam..
      ko pk ler sendiri..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • syed says:

        bengong pny singaporean…
        pesen abah lu klu dh over…
        yg jd ank luar nikah tu sbb rmi sgt mcm nabila tu la…pastu lak rmi yg mcm ko..

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  9. Pontianakk says:

    Masya ALLAH.Sedarlah manusia.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  10. PakUsTat says:

    klo nk sangat famous bek bogel tros ^^ hehe
    aku org petame download gambe nye
    ceh acah je insaf la kmu wahai umat islam
    jangan la engkau jdi seperti gambar di atas

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. sukati says:

    sebenarnye kite ni dok sibuk kate org tu jahat,artis tu jahat tp dalam mase yg same kite x sedar yg kite ni pn same jgk tengah dok mengata org…so lu pikilah sendiri

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. lantaklah says:

    kite ni pun x tau ahli syurga @ neraka…so x yah ler nak labelkan org cam2.kalo gase bek sgt x yah lah tgk gambar 2.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. aqidah says:

    tak baik pakai baju seksi cam ni..kalu mati nanti nak jawab apa dengan ALLAH..perempuan kalau tak pakai tudung nanti akhirat ALLAH akan letakkan sekumpulan ular berbisa di atas kepala dan bakal di campak dalam neraka..fikir la kan ada akal..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. mata juling says:

    aduhai…
    sayangnya dia berbuat demikian…
    aku tak sampai hati nak melihatnya…
    x pelah..
    lepas ni biarlah terpelihara hendaknya….
    AMIN….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Tanpa Nama says:

    korang tau tak berat microfon tu yg dia sangkut kat baju dia tu dah 1 kilo tu yg jd mcm tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. alamak says:

    singaporean biasalah tak kolot. pasal tu tertindas di negara sendiri tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. mr macho says:

    jgan bergaduh ..dah tgk gambar mcm tu pun dah berdosa.ni dok bertengkar dan mengutuk org.dpt lg dosa.udah…udah la ye.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. tuan penasihat says:

    sedarlah nabila..perangai tak tumpah seperti pelacur,terlalu murah seperti di kedai RM2..
    ubahla sikap..ajal bebila masa akan datang.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  19. Mat gatal says:

    Klu sy dpt nabila,akn ku rms smpai abis susu

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  20. Seeing that i have been exploring temporarly for a pleasant study with reference to this one topic . Researching in Yahoo I lastly came across this web site. Reading these details I am relieved to convey that I get a good uncanny feeling I came across precisely what I needed. I most certainly will make sure to remember this web-site and check it out consistently.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Cory Benzer says:

    The author has written an informative article. You’ve created your level and there may be not a lot to argue about. It really is like a universal truth that you just can not argue with. With thanks for the data.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. antihipokrit says:

    mengutuk org bukan maen lagi yg kat atas tu…. padahal tgk gak filem blue….. tgk ppuan seksi menjeling bukan maen…. hipokrit la sedare2 ni….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  23. sesama manusia says:

    Wahai saudara dan saudari semua…..Jika tak suka tgk gambar Nabila begitu sila ubah kelaman lain. Itu adalah hak individu utk menentu haluan hidup. Kita sekalian belum tentu arah tujuan hidupnya. Jgn mudah mengunakan ayat yg pedih dan kasar pd sesama manusia. Dosa itu kita tak tau bila blh terjadi dan pahala juga tak tau bila blh kita dapat. Hanya tuhan saja yg boleh menghukum umatnya. Berhati2 utk meluahkan kata2 walau dimana kita berada. Belum tentu kita kesyurga atau keneraka.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  24. mamatklate says:

    hipokrik mende kawn,hukum agama tetap hukum,dah tau batas aurat kat mane tp xtutup bukanke lawan tuhan..ingt skit kawan..pompuan yg xtutup aurat menarik ahli keluarganya keneraka,ada hadis sahih lagi..walaupn aku iman xkuat tp aku bnci orng nak bela maksiat..kt sape nak lawan hukum allah,dari hadis tu korang faham2la maksud dia apa..menarik ahli keluarga ke neraka maknanya dia dok neraka dulu baru bleh tarik ahlinya..mintak jauhla..harap2 dia insaf dan bertabat..yg korng satu hal..nak bela sgt pehal..maki tetap kena maki..boleh lg nak bela..org islam ke apa aku xtau..jahil bab agama buat cara jahil..jangan nak memandai cakap..bleh murtad sbb jahil…bodoh sombong bg korang yg bela..bangang dan seumpamany layak tuk korang..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1