Written by serenity | December 31st, 2011

Banyak yang telah berlaku pada tahun 2011, dan dalam masa beberapa jam lagi, lembaran baru tahun 2012 akan membuka tirai. Bagi kami di BeautifulNara.com, mungkin tidak dapat memuaskan hati semua orang, tetapi telah berusaha yang terbaik untuk kesemua pembaca-pembaca yang dihargai. Kami bertuah kerana mempunyai pembaca yang reaktif dan responsif seperti anda semua. Jadi, di sini ingin kami ucapkan Selamat Tahun Baru 2012 walau di mana saja anda berada, dan walau bagaimana pun anda menyambutnya, kami berharap, semoga di tahun baru ini azam para sang pemimpi akan tercapai.

Terima kasih atas sokongan anda selama ini, dan jangan lupa untuk meneruskan sokongan anda. Anda semua adalah yang terbaik!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 responses to Selamat Tahun Baru 2012 Dari BeautifulNara.com

  1. layankan aje la says:

    1st~~

    0
    0
    • Menyampah kt org yg beriya nk 1st says:

      ade aku kisah?

      0
      0
      • aku heran giler says:

        haha sllu ada org dengki kalau org dpt 1st..biasa lah, bukan senang nak jadi 1st kat website yg begitu rmai orang suka nih..tahniah! hahahaha

        0
        0
  2. Queen.Of.Goldfish says:

    salam 1malaysia….

    selamat tahun baru kepada smua otai2 beautifulnara.com….

    moga tahun baru akan membawa sinar harapan y baru 2 all….

    happy new year~~~\\peace yawwwwww

    0
    0
  3. Selitone says:

    Selamat Tahun Baharu… Maaf Zahir Batin..

    0
    0
  4. afif says:

    selamat tahun baru…

    jemput la ke http://engineering-joke.blogspot.com/

    0
    0
  5. miss atika says:

    tahun 2011 yg sukar. hoping for a better year next year. slamat tahun baru jgak abg nara!

    0
    0
  6. kimmiber says:

    Selamat Tinggal 2011 yg bermula sgt sukar, alhamdulillah berakhir dgn detik yg sgt bersejarah dlm hidup kami sekeluarga…
    Selamat Tahun Baru 2012… aku tidak sabar mengharungi mu… lg 5 min jer… hehe…

    Selamat Tahun baru pada semua…

    0
    0
  7. Jacky Blog says:

    Happy New Years 2012

    0
    0
  8. […] Here : Beautiful Nara This entry was posted in Teknologi and tagged 2012, BARU, BeautifulNara.com, Dari, SELAMAT, […]

    0
    0
  9. dataseven says:

    Selamat Tahun Baru 2012 semua..

    0
    0
  10. arelan says:

    hepi new year 2012 abg nara!!!

    0
    0
  11. wanida says:

    happy new year 2012!

    0
    0
  12. leen says:

    Happy New Year.. tq Abg Nara, menghiburkan saya sepanjang 2011 ni, bila bosan boleh dtg sini..

    0
    0
  13. Kurus says:

    harap ada peningkatan n penghijrahan

    0
    0