Written by serenity | December 31st, 2011

Banyak yang telah berlaku pada tahun 2011, dan dalam masa beberapa jam lagi, lembaran baru tahun 2012 akan membuka tirai. Bagi kami di BeautifulNara.com, mungkin tidak dapat memuaskan hati semua orang, tetapi telah berusaha yang terbaik untuk kesemua pembaca-pembaca yang dihargai. Kami bertuah kerana mempunyai pembaca yang reaktif dan responsif seperti anda semua. Jadi, di sini ingin kami ucapkan Selamat Tahun Baru 2012 walau di mana saja anda berada, dan walau bagaimana pun anda menyambutnya, kami berharap, semoga di tahun baru ini azam para sang pemimpi akan tercapai.

Terima kasih atas sokongan anda selama ini, dan jangan lupa untuk meneruskan sokongan anda. Anda semua adalah yang terbaik!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 responses to Selamat Tahun Baru 2012 Dari BeautifulNara.com

  1. layankan aje la says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 16
    • Menyampah kt org yg beriya nk 1st says:

      ade aku kisah?

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 3
      • aku heran giler says:

        haha sllu ada org dengki kalau org dpt 1st..biasa lah, bukan senang nak jadi 1st kat website yg begitu rmai orang suka nih..tahniah! hahahaha

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  2. Queen.Of.Goldfish says:

    salam 1malaysia….

    selamat tahun baru kepada smua otai2 beautifulnara.com….

    moga tahun baru akan membawa sinar harapan y baru 2 all….

    happy new year~~~\\peace yawwwwww

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  3. Selitone says:

    Selamat Tahun Baharu… Maaf Zahir Batin..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • kacangpeas says:

      Motip mintak mahap zahir dan batin? Kau ada hutang Abang Nara eh? :P

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  4. afif says:

    selamat tahun baru…

    jemput la ke http://engineering-joke.blogspot.com/

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. miss atika says:

    tahun 2011 yg sukar. hoping for a better year next year. slamat tahun baru jgak abg nara!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  6. kimmiber says:

    Selamat Tinggal 2011 yg bermula sgt sukar, alhamdulillah berakhir dgn detik yg sgt bersejarah dlm hidup kami sekeluarga…
    Selamat Tahun Baru 2012… aku tidak sabar mengharungi mu… lg 5 min jer… hehe…

    Selamat Tahun baru pada semua…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  7. Jacky Blog says:

    Happy New Years 2012

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. […] Here : Beautiful Nara This entry was posted in Teknologi and tagged 2012, BARU, BeautifulNara.com, Dari, SELAMAT, […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. dataseven says:

    Selamat Tahun Baru 2012 semua..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. arelan says:

    hepi new year 2012 abg nara!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. wanida says:

    happy new year 2012!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. leen says:

    Happy New Year.. tq Abg Nara, menghiburkan saya sepanjang 2011 ni, bila bosan boleh dtg sini..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. Kurus says:

    harap ada peningkatan n penghijrahan

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0