Written by AbangNara | June 25th, 2015

Mempunyai jumlah pengikut di Instagram seramai 2 juta orang adalah satu perkara yang cukup mengujakan. Untuk seorang selebriti seperti Nora Danish, ia adalah satu tanda aras kepopularitian. Namun semakin ramai pengikut, semakin banyak ragam. Ada yang sentiasa memuji, ada yang tumpang gembira dengan kebahagiaan Nora Danish dan yang pasti, ada sekumpulan ‘haters’ yang sentiasa akan cuba mengkritik, menghina dan mengeluarkan kata-kata nista.

nora danish

Sebenarnya Abang Nara respek juga kepada Nora Danish (dan juga selebriti lain yang mempunyai ratusan ribu pengikut). Bukan senang nak tebalkan telinga buat tak tahu dan tidak membaca komen negatif yang dilemparkan kepada kita. Kalau Abang Nara lah, mesti dah naik angin dan terbakar jiwa raga. Namun Nora Danish memang ‘cool’ orangnya. Semua itu dianggap lumrah kehidupan. Kata Nora:-

Sedangkan pemimpin negara pun dikutuk, apatah lagi selebriti biasa seperti saya. Bagi saya, segala kutukan yang dilemparkan adalah lumrah dalam kehidupan.

Saya lebih suka tidak ambil tahu mahupun membaca satu persatu komen negatif peminat. Setiap komen, saya balas dengan ungkapan Alhamdulillah

nora danish

Sempoi juga teknik menjawab komen negatif dengan ‘Alhamdulillah’ ini. Confirm si pengkomen bengang. Kadangkala yang suka bagi komen pelik-pelik ini adalah attention seekers. Nak jadi popular sekelip mata jadi buatlah komen mengarut di Instagram artis-artis. Makin dilayan, makin syoklah diorang. Jadi tindakan Nora untuk jawab dengan Alhamdulillah sahaja memang satu keputusan yang bijak. Confirm mati kutu dibuatnya. Hehehe.

nora danish

Apa pun selamat berpuasa diucapkan kepada Nora Danish. Bulan puasa ini Nora Danish khabarnya tidak mengambil sebarang tawaran lakonan untuk menumpukan perhatian kepada keluarga dan ibadah. Suka juga Abang Nara tengok Nora dan Nedim petang-petang pergi pasar Ramadhan. Siap naik motor lagi. Comel sangat-sangat. Lagi beberapa gambar Nora Danish dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Leka main telefon sehingga kaki termasuk lubang longkang
nora danishnora danish

nora danish

nora danish

nora danish

nora danish

nora danish
nora danish

nora danish
nora danish

nora danish

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 responses to Segala Kutukan Yang Dilemparkan Kepada Saya Adalah Lumrah Kehidupan – Nora Danish

  1. Lovelyvic says:

    Alhamdulillah….

    0

    0
    • tomeiii says:

      Cute nyerrrrr … anak pasha … dah besar ni mesti cantek mcm pasha. Bibir monggelll ….

      0

      0
  2. Anonymous says:

    next story please… selfie boring..

    0

    0
  3. takde nama says:

    comelnye jemayma..

    0

    0
  4. takde nama says:

    comelnye anak pempuan Fasha tu..

    0

    0
  5. aku puasa says:

    “sedangkan pemimpin negara pn dikutuk”
    Backup bapak mertua ke tewwww….

    0

    0
  6. nora ketot danish says:

    nedim cepatlah lamar aku, pepek aku dah berlendir ni tunggu nak kawin ngan kau tapi kau buat bodo ajer. bila lagi kau nak masuk meminang aku, jangan nanti sampai badan aku dah kendur kau pun tendang aku. cepatlah pinang aku, tak tahan ni dah gatal, dah lama aku puasa ni hehehehehe

    0

    0
    • Anonymous says:

      nedim ni tak handsome apasal eh si nora ni suka dier. dulu jejai pun tak handsome jadi jugak laki dia kejap. kenapa eh nora suka pilih yang tak handsome.

      0

      0
  7. lallalalala says:

    DISLIKE!

    0

    0
  8. Joyah Pok Pek says:

    Napa kecik sgt sunglasses aviator mu itu..yang besar lg x de ke?

    0

    0
  9. dina says:

    x minat dah dia ni..

    0

    0
  10. acik says:

    senang je ND.. jaga perilaku, in shaa Allah xde la ramai yg mengutuk.
    dah ada anak yg da besar tu, hopefully ada hidayah dari-NYA utk awak..

    0

    0
  11. pening says:

    bumi tu bulat kan…pernah 1 ketike kt sini berderet support nora n berderet kutuk fasha….skrg nmpknye mcm ramai lg suke tgk life fasha yg teratur…ngn suami n anak2…x over…xslalu selfie n edit bg cantik…n suami yg low profile even kaye….maybe klu nora juz focus on polishing ur talent instead of exposing ur life n bf org xkn berkate2 sgt kot…

    0

    0
  12. helohelo says:

    boring. kaki edit gambar. .kaki selfie. boring.

    0

    0
    • Hhmm says:

      Kan kat luar bukan cun mana pun biasa aje. Peminat 2juta kutipan filem? Tak selaras dengan jumlah pengikut insta yang 2juta tu.

      0

      0