Written by AbangNara | October 5th, 2009

scha fahrin putus cinta

Uish. Terkejut kami dengar cerita putus cinta Scha dan Fahrin. Maklumlah sebelum nie nampak memang hangat. Nampak berapi-api cerita cinta diorang nie. Tapi semalam Harian Metro dah keluarkan cerita yang diorang berdua nie confirm dah putus cinta. Salah siapa agaknya ye?

Teori kami ialah wujudnya badi program Sehati Berdansa. Dulu dengan Linda Onn pun Fahrin putus cinta masa tengah host rancangan nie. Skang pun ngan Scha pun sama gak. Tapi ada berita panas yang kami dengar cakap sebenarnya Scha sebenarnya bercinta dengan Awal Ashaari. Gosip jerlah tapinya. Betul atau tak kami tak tau.

Kesian kat Fahrin. Bukan senang nak dapat awek selawa dan sebaik Scha nie. Inilah orang kata bercinta bagai nak rak. Kalau dah tak ada jodoh, memang tak boleh buat apa-apa. Mungkin ada silap kat mana-mana antara mereka berdua nie. Marilah berspekulasi.

Buat Scha, moga tabah. Buat Fahrin, gunakanlah kehenseman anda untuk mengorat awek-awek lain. Ramai yang sudi lagi tue.

262 responses to Scha Dan Fahrin Confirm Putus Cinta

  1. aries_april says:

    PLA DAH….

    0
    0
  2. Penari Poco2 says:

    boring ah…ceta pasal cinta artis nie…
    cinta…putus…cinta…putus…
    dah ler ceta pasal si fahrin…xder artis laki lain ker yg
    putus cinta nie…???

    0
    0
    • aries_april says:

      poco…
      smbg page sblah….
      laki dia mmg orng area umah aries…
      tp stay KL lma dah…
      umah dia sblah bngunan umno caw kebun sireh..
      banglo colour ptih…
      bsar gak la…

      0
      0
      • Penari Poco2 says:

        ooooo….camtue…
        kira kaya banget lar tue…
        rugi kalo ko x rampas dari umie…
        hehehehe…

        0
        0
  3. aries_april says:

    korang tngk x iklan tuk mlm ni nya awan dania?
    nk trgelak la nengok katiak scha,
    :-)

    0
    0
  4. aries_april says:

    i’ve 2 go…
    ada meeting lak…
    geram tul la cmpny ni….
    :-)
    clearner pn nk meeting2x…
    cam la aries x tau keja mngelap ni…
    smua dlm pala otk ja….

    ari tu mnta tea lady x kasi…
    klau x…ddk pantry ja…
    :-)

    0
    0
    • Penari Poco2 says:

      mting lar, jgn x mting…
      lap sekali muka pengerusi tue ngan kain basah…
      hehehehe…

      0
      0
  5. pingkypanthers says:

    laa nape?

    0
    0
  6. purple says:

    adoyai… cian dyeorg… anyway, tabahkan hati….huhuhu

    0
    0
  7. EclipsE says:

    ala ney sume gimik nak naik kan rating sehati bdansa…
    dh tau la…
    aku br jmpe fahrin smlm…
    dia pon ckp gimik jer…
    tp dia suh aku diam2 jer…jgn pecah lobang..hehehehe…

    0
    0
  8. Delimasaraa says:

    huk aloh larrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr……………

    abe fahrin ni gapo lah masaloh………….ensem, meme ensem……tp gak pompuan semua tak lekat………cedih tol…

    abe fahrin, saraa kim salm…..tak jawab dosa, jawab gatal…ekekeke

    0
    0
  9. Penari Poco2 says:

    minat fahrin. tp boring gak asyik2 ceta pasal pts cinta dier…

    0
    0
    • pingkypanthers says:

      kalau ko yg brcinta ngan dia gerenti smpai ke jinjang plamin….

      0
      0
      • EclipsE says:

        fahrin ney ade badi kot…
        kena mandi bunga bwh tangga umah aku 3mlm…
        wktu bln mengambang…
        sure jodoh dia lekat…tp dgn aku jela…huhuhu..

        0
        0
        • Delimasaraa says:

          lepas mandi bawah tangga, pi duduk bawah pokok ketapang 3 malam…..pastu dok atas kubur………baru leh kawen

          0
          0
  10. tetikus laptop says:

    saya solo saya solo…boleh saya masuk line? hua hua hua hua…

    0
    0
  11. cayunkbear says:

    eyh..
    btl ke???
    or just skdr gosip jer…

    0
    0
  12. yula says:

    morning suma

    putus la pl
    mcm2 artis ni

    0
    0
  13. bellybutton says:

    hah see, see. bf aku punyela puji2 scha ni sgup tggu fahrin lg thn la..bla..bla.. siap compare scha punye determination dgn aku lg. tgk2 da putus.

    0
    0
  14. pingkypanthers says:

    agaknya rancangan sehati berdansa ni khas tuk pasangan yg putus cinta(pengacara dia lah)…

    0
    0
  15. EclipsE says:

    asal sore scha tue garau cam jantan?
    xmanis lngsg…
    xsesuai dgn org nya…

    0
    0
  16. Delimasaraa says:

    sehati berdansa gakk dipersalahkan….tukar tajuk jerlah…

    jadi sehati berpisah…………ke apa ker

    0
    0
  17. ammey says:

    hye suma….
    emm btl ke,emm npa leh jdik lagu nie…
    emmm ksian diorg…
    law scha xleh stia gan fahrin meh amy take part heehehehehheheh……………………..

    0
    0
  18. ras says:

    pewitttttttttttttttt…………….

    0
    0
  19. pingkypanthers says:

    ape2 jerklah….
    aku laparrrrrrrrrrrr…………….
    niiiiiiiiiiiiii…………….

    0
    0
  20. yula says:

    asal jet2 ni dok lalu lg ats umah aku
    memekak ja

    0
    0
  21. yula says:

    violet n antu
    aku ade tnggal add baru aku
    kat ym korang
    aku nk ad korang xtau email korang
    huhuhu..

    0
    0
  22. pingkypanthers says:

    bila dpt nengok ank kmbar ziana zain yerk….
    (lari tajuk jap)

    0
    0
  23. yula says:

    tu dah bg add aku kat ats

    0
    0
  24. ANneDeSilva says:

    morning….

    0
    0
  25. ANneDeSilva says:

    aries ada x?
    on YM sat…

    0
    0
  26. ain says:

    i think..fahrin lagi sesuai tok elly mazlin…wah gitu…
    suke tgk lakonan dorang kt anna maria..

    0
    0
  27. Akak Leen says:

    putus cinta?… x pe…dua2 cantik & hensem, bleh cari lain…
    bkn dulu ada scha ckp yg fahrin nih jenis suka control2? ke akak silap baca? ntah….aku pun dh lupa…

    0
    0
  28. Penari Poco2 says:

    wah…
    bkn main lg ko skrg yerk antu…
    mana ko menyorok tue…
    aku ader jerk ko lari…
    ko lari jerk aku ader…

    0
    0
  29. yesssssssss…………………..
    pts gak akhirnya…………
    x pelah putus b4 dh kawen……..
    klo dh kawen kang pas 2 cerai ag susah turun naik court,nk jwb dgn peminat ag…..
    ag pon fahrin patut dpt yg ag bettter dr scha nih….
    realy dun like her nose…..joking…
    huhuhuhuhuu…..
    fahrin x pe ye i ade tuk u….hihihihi

    0
    0
  30. ammey says:

    weh korg p mna bisss….

    0
    0
  31. Jojio says:

    Sebenarnya Scha tu ada scandal ngan aku….ha ha ha

    0
    0
  32. ANneDeSilva says:

    fahrin lak scandal dgn anne..huuhuhu
    dia mang hensem..
    badan ketol2…
    anne penah jupe dgn dia..

    0
    0
  33. pening says:

    Ala..kesian lak dgn c Fahrin ni..da 2 kali x jd..kne mandi bunga la kau Fahrin oii…

    0
    0
  34. ben47o9 says:

    nape orang xsuka bergossip tentang nabi ke, syurga ke, asyik artiiiiiiiiiiis je!..

    0
    0
  35. ANneDeSilva says:

    fitnah kot sume nie…

    0
    0
  36. gossip girl says:

    alahai!!! sian nyer…
    kempunan la ko parihun….

    0
    0
  37. yula says:

    ade org suke ade jg yg xsukenye

    0
    0
  38. violet says:

    wawa
    xder cite len ker….
    bosan

    0
    0
  39. nurul says:

    aloooo…ai comenya scha

    0
    0
  40. gossip girl says:

    dorg ni sbnrnya mmg padan pun…
    secocok gitu…
    xper la klu xder jodoh…
    kumbang bkn seekor, bunga bkn sekuntum…
    xdpt scha dapat aku pun ok jg parihun…
    hahaha

    kengkawan setuju x??? sila angkat kaki yer…

    0
    0
  41. Jojio says:

    Brkenan gitu2 jer la….

    0
    0
  42. yula says:

    bosan laa…xde topic len ka

    0
    0
  43. gossip girl says:

    ada topik kt ohbulan…
    baik pya…

    0
    0
  44. aries_april says:

    anne cri aries napa?

    yula…
    ko nya yg mn 1?
    ada 2 la…
    confuse la….

    0
    0
  45. aries_april says:

    aries tnggu anne kat YM…

    0
    0
  46. tOmEii says:

    askum….
    adoyaii mcm2 la arts skrg nie……
    dl duk canang cni sne loving kapel la…..
    tup2 clash plak…….
    ape2 aje la…….

    0
    0
  47. violet says:

    aduh..
    pnt…

    antu sume rokok naek r…

    ada sapa cari aku x?huhu

    0
    0
  48. violet says:

    weh
    next page jom..
    cuci mata untuk kaum lelaki.
    :)

    0
    0
  49. tipah says:

    bia la kat drg nk kapel ke pts ke…itu hak drg…2 bab bile org tny drg ni bercinta ke x drg pn xnk kecoh2..tkt da jd camni,peminat mule la nk salahkan fahrin la..salahkan scha la…aku juz bg pendapat je k…huhuhu…teremo sudee….

    0
    0
  50. LiM says:

    mereka saje yg tahu situasi mereka . .spekulasi kite x sampai ke mane pon mlaenkan tuan punye badan bcerita sendiri gnan kite . . waaa ;p

    0
    0
  51. hothotheat says:

    wakakakaka..
    kalakar r awan dania..ketiak basah..
    no wonder la jd model iklan rexona..
    hu3

    0
    0
  52. azmee67 says:

    Bosan harga barang naik sekarang? Layari pinjamanwang.blogspot.com

    0
    0
  53. jed hijau says:

    dua2 pelakon ni akak tak minat…

    dua2 sengal….

    0
    0
    • joned says:

      aritu scha siap ckp klu fahrin x saba mesti dah lme dia tingglkn scha..
      pastu putus pulak.. ermm.
      sian fahrin. mke hensem tpi bnyk mslh cinta.

      0
      0
  54. halimah jongang says:

    la kesiannye…maybe lovers need a little time away kot…

    0
    0
  55. la dolce amira says:

    alamak
    putus lah plak
    ingat dh nk kawen

    0
    0
  56. dayang senandung says:

    hurmm confirm gimik jer ni..
    nk hot kn sehati berdansa la ni..
    name pn astro..mcm2 ada la..

    0
    0
  57. eirul says:

    kesian.. dah takde jodoh..

    ape kata suh fahrin takle si heliza…

    cam sepandan jer walau xsame tinggi..hehe

    0
    0
  58. lanToK LeW says:

    nape jadi camni lak abe fahrin???huhuuhu ke abe fahrin tunggu caye???hehehhehe….opss…menggatal la plak…ihih ; )

    0
    0
  59. Lil Princess says:

    Ala Scha ni bagi i x la lawa sangat…lawa skit pada Linda Onn jer…Fahrin gak yang hensem…lagi satu kelakar sangat Scha masa iklan Gua muzik…”aku gila muzik…”…macam hape jer…macam robot pun ader…lagi satu…nape dia eja nama dia Scha…memula i x reti nak baca…lepas tu kawan bgtau baca sha…la..napa x eja Sha je? Pelik. Macam x de fungsi je C kat nama dia tu.

    0
    0
  60. noritta says:

    nape tak update agy cite2 terbaru.. asal on9 ni jek…

    0
    0
  61. Yan says:

    Bagus…bagus…aku pikq siFahrin nie masih ingat kat Linda Onn…sbn….Scha nie ada rupa Linda Onn…..Fahrin balik ngan Linda Onn lahhh…Scha is not a good girl u noe

    0
    0
  62. ieqa_1995 says:

    jodoh di tgn tuhan…biarlah org nak kter aper…klu x der jodoh nk wat cmner..x kesah la dier baik or jht klu x der jodoh nk wat cmner!!!its ok kak cha..jgn pth hati..mju ke hadapan!!ceh ayat x bleh bla…

    0
    0
  63. MAMA says:

    Allah dah tentu jodoh Fahrin mana yang putus mujur belum kahwin, lagi pun memang tak sesuai langsung untuk Fahrin. Sedar lah wahai Scha dan Linda anda glamor kerana Fahrin,nanti anda akan dikecewakan oleh orang lain hanya tunggu lambat atau cepat. Fahrin buatlah sembahyang istikharah dalam hal ni lebih baik memohon jodoh dari Allah. “wanita muslimah “

    0
    0
  64. nina says:

    mamat ni hensem jek tp beku … tk seromantis di kaca tv
    klu aku pun busan dpt balak beku mcm nie

    0
    0
  65. leeroy says:

    lantak kamu orang la

    0
    0