Written by AbangNara | September 5th, 2014

Comelnyaaaaaaaaaaaaaaa. Eeeee. Rasa nak cubit-cubit je anak Awal dan Scha ini. Nama penuh si comel ini ialah Lara Alana Ahmad Awaluddin. Serius mata besar sangat. Gambar Lara Alana ini diambil ketika berusia 2 minggu. Sekarang ini confirm lagi comel kan? Tak sabar nak jumpa depan-depan. Nak cubit.

lara alana

Terima kasih diucapkan kepada Awal dan Scha kerana menepati janji untuk berkongsi wajah puteri kesayangan mereka di laman sosial. Pasti para peminat sedang gembira dan seronok sangat dapat menatap wajah Lara Alana. Sama-samalah kita doakan agar Lara Alana membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah apabila dewasa kelak. Amin.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

51 responses to Scha & Awal Dedahkan Wajah Anak, Lara Alana

  1. cikarale says:

    cantik!

    0

    0
  2. Kiahpropa says:

    comelnyee…..

    0

    0
  3. hadeakukesah says:

    Subhanallah, indahnya ciptaan tuhan :)

    0

    0
  4. melati says:

    Tak hingin nk tgk dah,,,dah byk org kutuk baru nk tunjuk,,,tulah lain kali jgn lah perasan macam awak tu Victoria Beckham….

    0

    0
    • adamjannah says:

      melati…anda kena la hormat pendirian schawal…diorang lebih berhak terhadap bayi mereka…

      0

      0
  5. Alyah panggil jais untuk diserbu says:

    Lara Alana : “Kenapa kamu semua sibuk hal saya” ?

    0

    0
  6. Mak Ros says:

    Ok je nama Lara Alana ni daripada Scha & Awal ni letak nama LAURA kang terkejut pulak melayu-melayu yang sensitif tu….

    0

    0
  7. loveydovey says:

    comel sangat2.. Alhamdulillah.. hormati la keputusan mereka bila nak tunjuk muka baby lara ni….

    0

    0
  8. Anonymous says:

    dah xbrp exctd sgt dah… sptutnya ps lahir tunjuk lps tooo br xyah tnjuk sampai lps pntg… mc myg sll dibuat org…

    0

    0
  9. hj amir says:

    comelnyerr lara …..

    0

    0
  10. sotong hitam says:

    ini bukan perasan tapi hak individu tak salah pun! kalau menyampah jgn baca dn komen…next!…

    0

    0
  11. Thanks for sharing your thoughts about malaysia artist.
    Regards

    0

    0
  12. mummy says:

    Olololo,,,,,,comelnye…bulat mata…dah besar nanti lara mesti cantik…

    0

    0
  13. AtieRA says:

    Tak tunjuk bising, dah tunjuk pun bising.

    0

    0
  14. Menyampah dengan keyboard warrior says:

    Manusia yg duk ckp buruk tu berlagak suci je..Mmg dasar hati busuk!
    Ada je yg tak kene ngan mata ko kan. Pegi cuci la hati ko tu weh!

    Tunjuk pun bising, tak tunjuk pun ko bising. Eh suka ati dorang la bukan ko bg dorang makan pun. Bukan dorang menyusahkan mintak duit ko pun. Blerghhh!

    Nota kaki: Aku igt org China je yg ade skeptikal minded…kat sini pun ramai rupanya.
    Mental kelas ketiga!!

    0

    0
    • Anonymous says:

      atleast negara China tu maju . Dorang jadi skeptikal sebab kat sana semua bangsa cina. Orang Malaysia pulak walaupun hidup berbilang tapi perasaan busuk tu agak kuat. Tu pasal negara kita x maju2….sedih !

      0

      0
      • Anon bodoh sembang kuat says:

        Cara awak tulis memang macam tak sedar diri kan Anonymous?
        Siapa kata negara Malaysia tak maju? Kamu buta ke?
        Yang patut sedih adalah kamu tu.Pity you.

        0

        0
      • Biar buta huruf jgn buta perut naaa..xmaju lagi ka..? Habis selama ni hang mkan batu ka..?? Sehari xmkan nasi pun dh bsing..biar hodoh jgan bodo bangang bengap..hdup aman damai mlainkan klu hang suka brmsuh dgn org..nmpk sgt xbersyukur dgn nikmat yg ada..mgkin xprnah puas atas sgalanya..

        0

        0
  15. nok gebuzzz says:

    sesuai ngan nama sbb cantik org nyer…..gerammmm….

    0

    0
  16. Xoooyyyy says:

    She’s gorgeous. Such a little darling. Semoga Lara Alana membesar dgn sihat sempurna menjadi muslimah kebanggaan ayah ibu. Congratulations Awal & Scha.

    0

    0
  17. melati ati cam hanjeng says:

    Melati mmg sah2 kapiaq…bg cth pon org kapiaq gak…

    0

    0
  18. Anonymous says:

    Subhanallah..comelnya baby Lara!!

    0

    0
  19. milda says:

    Ciptaan tuhan comey belaka

    0

    0
  20. minah jambu idop umno ! merah biru says:

    besar Nye mate anak u schaaaaaaaaaaaaa comel betol ! helo laraaaaaa u sooooo sweet n cuteeee skaliiii ‘ manje Nye diaaaaaaaaaaaa aaaaaaala tayangggggg hehe……minah jambu lama tk dokong budak kecik..almaklom lah anak kakak minah jambu dh besar gedabakkkkk dorang dh tk cute lagiiiiii minah jambu macm nk lempang aje !

    0

    0
  21. si dia says:

    Lara alana maksudnya the beautiful laurel

    Nama adalah doa. Setiap kali panggl adalah ibarat kt mendoakan

    Nama penting. Didikan juga penting.

    Nak betulkan, kalau atas kami dlm bhs arb alaina
    Alana dlm arab ketinggian kami

    0

    0
  22. so says:

    so??????

    0

    0
  23. pupus says:

    Adalah menjadi kewajipan bagi kedua ibu bapa untuk memberikan nama yang baik kepada anak-anaknya. Berhati-hatilah dalam memilih dan memberikan nama kepada anak-anak. Pilihlah nama yang dianjurkan oleh Islam atau sekurang-kurangnya nama yang membawa maksud yang baik.

    0

    0
  24. sahabatpena28 says:

    salam… lahir sorg lagi ummat Muhammad S.A.W kt muka bumi ni..Alhamdulillah.. anak2 tu amanah Allah utk kita…so didik dgn agama scukupnya..br dia blh survive kt dunia ni.. smg awal n scha dapat tunaikan tanggungjwb dan pastikn amanah Allah ni knl Allah knl agama dgn sbaiknya…jgn sia2kn hdp dia dgn hiburan smata dan dunia yg smntara ni…wallahualam…

    0

    0
  25. Anonymous says:

    Majule sangat negara kita ni samapi pendapatan purata kita RM5900….
    X yah le BRIM kalo cam tu????

    0

    0
  26. PA KU DULI says:

    nape aku tengok muke anak awal scha ni mcm biase je..tgok mata budak tu btol2..mcm sebelah ke lain sebelah ke lain..juling sebelah ke..hehe..soryy..pada pendapat aku la

    0

    0
  27. PA KU DULI says:

    hidong abis2 ikut hidong scha yg bengap tu…hahaha

    0

    0
  28. Nidia says:

    Do you have a spam problem on this blog; I also am a blogger,
    and I was wanting to know your situation; many of us have created some nice procedures and we are looking to
    exchange techniques with other folks, why not shoot me an email if
    interested.

    0

    0