Written by Bella | September 11th, 2016

Sejak Fattah Amin putus cinta dengan Sherry Ibrahim, ramai orang mula mengaitkan Mira Filzah bersama aktor itu. Lebih dasyat lagi, ada peminat fanatik yang hendak sangat mereka bercinta sehingga membuka akaun Instagram khas gabungan nama  Fattah dan Mira.

Namun, Mira sekali lagi menegaskan beliau sekelumit pun tidak mempunyai sebarang perasaan cinta buat Fattah. Malah, mereka berdua tidaklah begitu rapat seperti yang disangkakan.

Hubungan kami sekadar rakan artis, tidak lebih daripada itu. Kami juga tidak begitu rapat seperti mana yang disangka sesetengah pihak.

Bukan kali pertama namanya dihimpit gosip percintaan, Mira bagaimanapun tidak mudah melatah dan sedar ia adalah asam garam kehidupan sebagai seorang selebriti.

Ditanya mengapa beliau belum lagi mempunyai insan istimewa didalam kehidupannya, Mira memberitahu buat masa ini beliau ingin memberikan sepenuh tumpuan kepada kerjayanya sebagai pelakon yang baharu sahaja ingin mengukuhkan namanya di dalam industri lakonan tempatan.

Bukan tidak mahu bercinta, cuma masanya belum tiba. Ada baiknya saya fokus terhadap kerjaya terlebih dulu.

Biasalah, bila seseorang artis wanita cantik dan masih solo pasti mereka akan dihimpit pelbagai gosip cinta. Lebih-lebih lagi kalau mereka mempunyai jumlah peminat yang ramai dan agak fanatik, tentu ada sahaja harapan mereka untuk melihat artis pujaan mereka bercinta dengan mana-mana pelakon lelaki.

Sumber Berita : Kosmo!

16 responses to Saya Tidak Rapat Dengan Fattah – Mira Filzah

    • minah jambu - safety first says:

      mintak2 janna nick yg akan menang di anugarah planet muzik singapore nanti ye tak lupa jugak ngan aida jebat lov uuuu….

      0

      0
    • kentut padu bau plastik lama says:

      aq asyik kentut berangin banyak kurang bau…. angin ni… dah kurang kentut padu… kena banyak minum air mineral niii

      0

      0
  1. minah jambu say no to DRUG says:

    kawin suda laaa…asek asek cakap saya tk rapat ngan fatah ..kalau rapat pon atas soal kerja huh ! boleh tahan jugak u ni eh mira huh ! hipokrit u menjadi2 pulak..terus trang aje lah yg u tu suka ngan si fatah sampai fatah dh tknak ngan sherry lagi ni mesti berpunca dari u jugak yg tk habis2 nk mengatal ngan fatah..!!

    0

    0
  2. Anonymous says:

    NAK RAYA DAH WEH . Udah le tuuu !!!

    1

    0
  3. Merentas Jem Lebuh raya says:

    Dah la .. Tak perlu nak bergosip MALAM RAYA nie ! Selamat Hari Raya .

    0

    0
  4. Anynomous says:

    Nara….mana gosip pasal gmbr bogel atikah suhaimi 2?bn ni lembapla update story..

    0

    0
  5. what a life!!! says:

    tak paham..kenapalah korang benci sgt ngn mira filzah ni..dia kate tak pun korang tak percaya..kate ye lagi la kena maki..ishh…cube lah positif sikit..mira ni budak pandai kot..mase trek selebriti, straight A je die dapat mase sekolah..mak keje hebat..adik beradik sume kerjaya hebat2..takkan lah die nak mamat mcm fatah tu..taste die up lg kot..tp tak tahu lah kalau taste die mmg suka artis2 ni..

    0

    0
  6. Ko hsp says:

    Saya tak rapat, hanya teman berkongkek je

    0

    0
  7. Nyampah says:

    Ye ye je lah kau kan Mira Filzah. Asyik gosip kauuuu je.

    0

    0
  8. minah jambu - safety first says:

    selamat hari raya semua…semoga peminat2 minah jambu di berkati dn di murah kan rezeki lebih2 lagi abang nara camat hayi yayeeee…

    0

    0
  9. Episod cinta luka says:

    Berepisod2 cite psl ni je. Sm gk ngn cinta berok emma xcukup umo ngn boipren dia. Puuuii

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Alahai.kata tak rapat tapi ambik gambar tenung2 mata & pegang bunga.macam bunga kahwin aje.Dia ni memang suka ambik gambar dengan lelaki rapat2 ye.Dengan Adi putra pun macam tu.Punya banyak gambar rapat badan dengan Adi.Jangn buat malu imej perempuan bertudung boleh tak?

    0

    0
  11. Tak habis2 says:

    Pompuan ni tak habis2 keluar gosip pasal jantan. Kaalau reti jaga nama, jaga tingkah laku takde nya benda mcm ni keluar. Kalau takde angin masakan pokok bergoyang..

    0

    0
  12. melati says:

    aduiiii …Memalukan Mira Filzah ni….kemetot & badan macam tong taik..!!! pakaian macam tukang masak Tom Yam..!!! walaupun saya kurang minat Fazura , tapi cuba bandingkan Fazura dgn Mira Filzah ni..??? Fazura baru lew Artis Malaysia …malu saya kalau omputih tanya Mira ni Artis Malaysia kew ??? Mira Filzah kalau lew awak terbaca ni , saya cuma nk bagitahu cara awak dressing & rupa awak serupa tukang masak Tom Yam ….sumpah ni…!!!

    0

    0