Written by AbangNara | December 30th, 2014

Wow. Abang Nara sungguh terkejut mendengar berita ini. Mana tidaknya, kini ada video berdurasi seminit memaparkan aksi seorang wanita yang bermirip wajah Fazura dengan aksi lucah sedang tersebar menerusi emel. Namun anda semua terutama peminat Fazura tidak perlu risau. Pelakon jelita ini telah pun tampil membuat penafian dan memaklumkan tidak pernah terlibat dengan mana-mana video lucah.
video lucah fazura Ini bermakna wanita di dalam video tersebut bukanlah Nur Fazura sebaliknya hanya orang lain yang mempunyai wajah seakan-akan dirinya. Fazura juga telah membuat laporan polis dan SKMM untuk memastikan penyebaran video itu tidak berlaku dan namanya tidak lagi dikaitkan dengan video tersebut. Kata Fazura:-

Saya tidak pernah terbabit dengan mana-mana video lucah. Saya juga mendapatkan nasihat undang-undang dan tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan terhadap penyebar video berkenaan.

fazura

Beberapa tahun yang lalu juga Fazura pernah menjadi mangsa fitnah apabila video lucah dengan wajah wanita yang mirip dengannya telah disebarkan oleh pihak tidak bertanggungjawab. Apa pun dengan penafian ini, diharap nama Fazura tidak lagi dikaitkan dengan video tersebut. Kesian Fazura di penghujung tahun 2014 ini banyak pula kontroversi yang melanda dirinya. Semoga tahun 2015 yang mendatang akan membawa sinar yang lebih terang. Sumber Harian Metro.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 responses to Saya Tidak Pernah Terbabit Dengan Mana-Mana Video Lucah – Nur Fazura

  1. kahkahkah says:

    facing up to…reality

    0

    0
    • Yahudi says:

      muka Faz kan macam mat indon , mmg la ramai pelandok dua serupa kat Sulawesi , dan selatan Sulu .

      0

      0
      • Anonymous says:

        VIDEO DULU2 TU BUKAN FAZURA LAA…PELAKON PORN THAI BERNAMA KAT YOUNG..MEMANG PELANDUK DUA SERUPA..

        0

        0
    • Orang Cerdik says:

      Oh Rozana

      Entah kumulai dari mana
      Semua bisjut & royi begitu saja
      Engkau datang dengan seribu alasan
      Membuatku jejaka bangla bingung

      Saat engkau mengenangkan jejaka bangla
      Aku berusaha mencari bisjut & royi
      Karena jejaka bangla menghargaimu
      Walaupun dibalik senyummu tersimpan RM10K

      Mungkin bangla tak seperti yang kau inginkan
      Membuat bisjut seperti royi
      Tapi itu yang membuatku tau
      Bahwa RM10K disitu
      Pantas saja engkau selalu menanyakan

      “Nak bisjut? Nak 10K?

      0

      0
  2. Yahudi says:

    muka Faz kan macam mat indon , mmg la ramai pelandok dua serupa kat Sulawesi , dan selatan Sulu .

    0

    0
  3. Entah le says:

    lantak ko la faz…ko ad buat ke x ad aku kesah…tpi biasanya retis ni pndi berkata2…

    0

    0
  4. Anonymous says:

    Haa.. jd jujur le dlm program hado ko kat E tu… katanyer nk jujurrr.. btol ke sbb gosip video lucah ni fazura kene reject kerabat? Tp dia ni mmg byk bad record pun. Naik turun court. Gaduh ngan retis itu ini.. Kontroversi ni kontroversi tu. Hai laa fazura.. itu la.. jd la good girl from the start cam dato siti ngan lisa surihani..

    0

    0
  5. KELOLO says:

    Makin kerap pulak controversy menyerang fazura semenjak ada reality tv sendiri. Yusry KRU pernah menyanyikan di dalam lagunya “Diam itu Pintar”…

    0

    0
  6. Kahkah says:

    Peribahasa untuk hari ini:

    Kalau tak ada angin,masakan pokok bergoyang pula

    Sekian.

    0

    0
  7. rock says:

    rancangan E ni mmg rancgn org kafir nk rosakkn umt islam.npe faz yg islm ni msuk program cmni?ape la jadahnye xde point. ade tunjuk dy solat x dlm tu? sje tnye..yela sejak masuk tu gaduh ngn org la fitnah psl sex la bla bla bla.xke rosakkan umat islam tu.? xpyhla bangga konon dpt masuk program antarabangse cmni.konon nk jdi cm omputih.patutnye fazura kene takut sbb dy jadi pilihan org 2 kafir n yahudi ni nk rosakkan dy dlm program cmtu.think about this guys.

    0

    0
  8. worty says:

    sure la kne fitnah kan psl sex.mcm ko xtau plak sejak masuk rancgn E ni.ala mcm kim kardashian tu.so???think think

    0

    0
  9. wadoyok says:

    Abis tu takkan dia nak kata “Ya, itu adalah saya dlm video itu.” Vangang.

    0

    0
  10. Saya says:

    Lawa nye fazura… Tak pe sabar jer faz… Biar kan org jer org mcm g2.. U relax jer…
    U dh report polis kan so relax…luv u faz…

    0

    0
  11. ain suzana says:

    kalau kita sdiri tak tengok, jgn beri komen berbaur fitnah. ingat lah dosa fitnah.

    0

    0
  12. nini says:

    Peminat2 Fazura tentu bangga cara hidup Fazura yang dipaparkan di E.
    Ramai2 lah yang nak jadi artis pas ni..

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Sejak keluar facing to Fazura..i perasan ramai peminat fazura dah tak minat dia. Diorang kata dia macam fake dan gaya hidupnya memalukan.. Tidak sesuai sebenarnya ditayangkan.. kalau boleh biar lah di tayangkan di Amerika. Kawan lelaki mat saleh yang selalu bersamanya di rancangan itu i baca entah mana dah lupa..ber bangsa Yahudi tapi dah tau sikit2 mengenali islam dari Fazura.

    0

    0