Written by AbangNara | August 23rd, 2012

Pasti ramai yang terkejut apabila Jue Aziz dikatakan bercinta dengan Aidil Zafuan seperti yang dikeluarkan menerusi Metro Ahad baru-baru ini. Percintaan mereka dikatakan berputik selepas dikenalkan oleh Ayu Raudhah. Namun hari ini, menerusi suratkhabar Kosmo, Jue Aziz tampil menafikan yang dia mempunyai hubungan istimewa dengan Aidil.

jue aziz aidil

Jue mengakui mengenali Aidil namun hanyalah sekadar kenalan biasa. Malah Jue berkata yang semenjak dua ini dia sememangnya sibuk dengan penggambaran di luar Kuala Lumpur dan tak mungkin mempunyai masa untuk keluar berdua-duaan dengan Aidil. Kata Jue:-

Pertama sekali, saya ingin menegaskan yang saya memang tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa dengan Aidil seperti yang didedahkan. Saya sendiri agak hairan apabila nama saya telah dikaitkan sehingga boleh menimbulkan impak yang buruk. Bagaimanapun, saya akui memang mengenali Aidil dan sejujurnya ia sekadar kenalan biasa. Tidak lebih daripada itu. Kalau ada yang mengatakan kami dilamun cinta atau pernah keluar berdua-duaan, sudah tentu ia tidak benar sama sekali. Sejak kebelakangan ini juga jadual saya agak padat dengan aktiviti lakonan dan sering menjalani penggambaran di luar Kuala Lumpur. Jadi, tidak mungkin saya ada masa untuk keluar dengan Aidil, apatah lagi dengan statusnya yang masih lagi suami orang.

jue aziz

Jue juga memberitahu Kosmo yang dia mengetahui siapakah dalang di sebalik gosip ini. Malah Jue turut melahirkan rasa simpatinya kepada Ayu Raudhah yang tercalar reputasinya kerana dikatakan menjadi orang tengah memperkenalkan dia dan Aidil:-

Apa yang saya dapat tahu bukan nama saya seorang sahaja yang telah terjejas, malah ia juga memberi impak yang buruk terhadap Ayu. Walaupun hubungan kami tidaklah terlalu rapat, tetapi saya kasihan dengan Ayu apabila dia pula dituduh menjadi orang tengah.

Dan Jue memberikan masa seminggu kepada individu yang terbabit mengeluarkan gosip ini untuk tampil dan menunjukkan bukti yang dia mempunyai hubungan dengan Aidil. Jika gagal, individu terbabit haruslah memohon maaf secara terbuka untuk membersihkan nama Jue. Bagi Jue, kontroversi sebegini mampu menutup periuk nasinya di dalam bidang lakonan.
jue aziz aidil
Abang Nara masih tak boleh agak siapakah individu yang dimaksudkan oleh Jue Aziz. Namun itu semua tidak penting. Apa kata sempena Syawal ini, individu terbabit datang berjumpa dengan Jue Aziz dan memohon maaf. Pastinya lebih berkat mendapat kemaafan di bulan Syawal yang mulia ini. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

82 responses to Saya Tiada Sebarang Hubungan Istimewa Dengan Aidil – Jue Aziz

  1. hoho says:

    rita rudaini kottt….

    0

    0
    • fifi says:

      Pokok xkan goyang kalau xde angin yg goncang..begitu jgk dgn si jue ni… aidil xkan bergoyang kalau bkn ayu yg tlg jue goncangkan nya.. dua2 same jer.. individu? Siapa lg kalau bkn mereka sndiri… cehhhh!!!!!!

      0

      0
    • anakayam says:

      siapakah individu tersebut? atau orang ramai or para2 wartawan yang melihatnya?…..

      0

      0
      • Raja minah jambu 24jam mengadap computer dh tukar kaler says:

        sebetol nye orang tu tak adaaaaaaa saje je si jue ni nk kompius kn orang kate dia tau sape dalang nyeeeee sebetol nye benda ni semua tak adaaaaaaaa biasa lah kan dia pn nk cover kawan dia si ayu tu huh !!!

        0

        0
    • agak says:

      jangan lah nak agak2.
      rugi.
      jangan lah nak galak orang supaya agak sapa.

      0

      0
    • n says:

      artis memang selalu cover line ckp xde pe2. byk sgt dh artis mcm tu..mula2 ckp xde pe2 tp at last ada pe2 contoh mcm Norman hakim & memey..

      0

      0
    • Hamba Allah says:

      Ada kemungkinan Rita… x taula sape yg bsalah dlm hal ni @ masing2 bsalah.. renung2kan kjadian sblm ni..
      * org tua Aidil x restu smpai anak tpaksa kawin kat Songkla
      – nak salahkan sape klu org tua tima x de la jd mcm ni
      – klu Aidil x kawin tanpa restu x de la jd mcm ni
      – Rita dah berumur & dah ade pgalaman kawin.. klu matang nasihatkan Aidil x de la kawin tanpa restu
      – org tua Rita klu tak izinkan mereka kawin cara salah x de la jadi mcm ni

      * Rahsia kawin dah terbongkar famili Aidil x tima juga seadanya
      – dah melarat masalah barula org tua Aidil nak tima.. tp mcm dah tlambat… masala lama x settle timbul masala baru & kehadiran org lain lg rumit.. org tua Aidil plak keadaan kesihatan tak menentu.. sape yg susah

      TERLAJAK PERAHU BOLEH BERUNDUR
      TERLAJAK PERBUATAN MASING2 TERSUNGKUR

      0

      0
    • MinatNeelofa says:

      Tetek dia dah tak besar sangatlah. Dah kena uli kot?

      0

      0
      • mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm says:

        kalo kena uli jadi kecik @ besar? aku x paham la weh….bukan lg uli lagi besar ke??????????

        0

        0
    • hoho says:

      ni statement menyindir aku je…tu pun korg nk unlike ker? nmpak sgt dorg saje je nk kene kan rita. konon nye la ade yg saje buat cerita. padahal d blkg mmg btul nyer pongggg….

      0

      0
    • mmg dasar puaka betul la org yg dislike komen pasal si ayu & si jue ni.rasa nak bg penampar je.ntah2 kenalan ke,jiran @ sedara mare dorg kot?

      0

      0
  2. si puteh says:

    takkan la rita…….
    kesian dia jadi mangsa lagi…

    0

    0
    • Sasha Sandha says:

      Dapatkah selama nya kita bersama , menyatukan perasaan kau dan aku ,
      Dapatkah selama nya kita abadi , sesampai nya akhir nanti ??
      I <3 you Jejai .

      0

      0
  3. siamang blink blink says:

    ahhhhh!!!!!…sandiwara artis

    0

    0
  4. aku says:

    artis artis yang dulu cakap macan ni dah pun selamat kahwin macam fasha dan memey! wardina pun!

    0

    0
  5. Mummy Ita says:

    Jwpn klise sgt… Klu btl pun, mana ada yg nak mengaku..Sejarah dah membuktikan sbb pasangan2 yg sebelum ni pun bg jwpn cam 2 gak…. Bila kantoi nanti, mcm2 alasan yg x masuk akal akan keluar… Alahai artis…

    0

    0
  6. fifisuke says:

    doakan kan yo la mano2 yg baek.. buhsan dah ngan fi’il si aidil ;p

    0

    0
  7. jejaka comel says:

    mcm xde cite lain la wartawan skrg.. jue bukan femes pun.. stakat aidil yg dayus 2 pun xpyh nak amek taw la….. membosankan!! asyik2 nak bukak aib org… sudah2 la 2……….

    0

    0
  8. positivetinker says:

    emm…. aidil.. aidil.. settle kn la ape yg patut dulu kes ko dgn rita pun msh ko gantung x betali ,ada ati nk mengikat hubungan ngan orang lain, ckp2 la wat rita mcm tu… cian rita da la di tinggal kan suami dpat lak tau suami sedang bermadu kasih ngan orang lain … memamg jantan berhati kaldu la ko nie aidil…

    0

    0
  9. boni kacak says:

    haish. macam2 la

    0

    0
  10. sabariah kassim selamat says:

    kt twter rita kata, aidil msj dya, kata x knal dgn si jue nie.. jue kata dorang kwn besa, mknanya knal la tu.. hoho..

    0

    0
  11. Annafia says:

    Jue aziz dgn ayu tu sama saja.jue malu sebab aidil tu kan masih suami orang..kalau dah buat salah siapa yang nak mengaku.

    0

    0
  12. mayo says:

    ish xkan la rita..rita kan sibuk ngan anak2 dia.buang karan je la dia nak jaja cite jue & laki dia.minah ni menegak kan benang yang basah kot tu pasal cakap ade org lain yg wat cite…puiiiii!

    0

    0
  13. Boboy says:

    Jue dan ayu kan pelakon..maka dia orang blakonlah.tpi ending cta dia orang ni nanti taulah kebenaran.jgn saja ending cta ni nanti jue pula bcinta dgn laki ayu.

    0

    0
    • dara manisku says:

      hah yg ni aku suke. hahahaha. baru padan muka ayu.
      kadang2 rase ayu ni bias la..
      yela mentang2 da pakai tudung..
      mestila nak tunjuk baik…
      tapi belang x nampak..

      0

      0
  14. Wan Z says:

    When we read….we must read between the lines….She’s defending Ayu Rodah is admissible to guilt. Budak2 mentah.

    0

    0
  15. sssssssssssssssssssssssssss says:

    Tak pe..tak pe..perlahan2 ya..selami hati budi masing2 dulu ee…ada masa lagi ni..alah janganlah malu2..tapi tak ya juga golongan selebriti..kenalah hati2..ah senang cerita..biarlah rahsia……jangan sampai bocor rahsia sudahlah..rahsia tetap disimpan rapi lagi…tak dengan jue pun artis lain yang cun2 lagi mengoda banyak lagi…pilih2 jangan tak pilih ya……

    0

    0
  16. lelahaktuih says:

    anak beranak che wan ni suka wt bnde yg org xsuka.. cuba la insaf2..
    bleh palk cuba satukan org laindgn abg ipar.. elok baik kan dlu akak ipar tu dgn abg ipar.. ni tmbh mslh lagi.. sengal

    0

    0
  17. Umat Islam says:

    Kita x tau kisah sebenar, x yah la nak tuduh2. Cuma Allah je yg maha mengetahui. X payah la kita nak dpt dosa percuma, mengutuk org tu org ni. Kita pun x tau sapa betul
    sapa salah. Doakan je yg terbaik utk mereka. Nanti sbbkan artis2 ni kita dpt dosa kering. Berbaloi ke???

    0

    0
  18. jue says:

    “disebabkan gossip ni,hubungan saya dan Aidil semakin rapat kerana kami sentiasa berbincang untuk mencari jalan penyelesaian kepada masalah ini”dialog recycle..haha

    0

    0
  19. Walawey says:

    Pada aku masalah rumah tangga dorg ni asalnya berpunca dari family aidil. Kebanyakan zmn sekarang adalah ibu bapa tidak membenarkan ank2 kahwin awal setelah berjumpa psgn hati. Ini yg menimbulkan isu zina, anak haram, buang anak etc.Kalaulah dari awal family dorg terima rita sbg menantu dan kahwin di Malaysia kan senang. tiada yang mengapi2kan lagi. Memanglah restu dari family itu penting, tetapi berkahwin untuk mengelakkan zina itukan wajib. Restu keluarga bukanlah salah satu dari rukun kahwin. Berdoalah untuk melembutkan hati keluarga anda dengan pasangan yang dipilih. Allah kan ada *sorry, just 2cent of my opinion*

    0

    0
  20. sepinya........... says:

    aku dah bosan…aku dah bosann….hidup sendiri….boleh jugak kalau dapat laki rita yang dah nak jadi bekas tu pun…hensem dan kacak jugak siol…. berbaloi -baloi kalu dapat weh..macam hero dan heroin dalam drama dan filem…honeymoon selalu kalau aku dapat dia…proses dia nak ceraikan bini tua dia tu biar perlahan2 biar peminat terfikir2 kenapa juga…dan diorang tak boleh nak salahkan jue dan ayu puncanya…tak gitu…kata2 dari jue sendiri…he..he..he…ssssss..diam2 je dahlah ya….jue sedih tau…janganlah kacau kami…kami pun nak mulakan buku baru…dan percintaan baru…tak boleh ke….suka hati juelah dan zafuan ok….jangan marah semua….

    0

    0
  21. […] Pasti ramai yang terkejut apabila Jue Aziz dikatakan bercinta dengan Aidil Zafuan seperti yang dikeluarkan menerusi Metro Ahad baru-baru ini. Percintaan mereka dikatakan berputik selepas dikenalkan oleh Ayu Raudhah. Namun hari ini, menerusi suratkhabar Kosmo, Jue Aziz tampil menafikan yang … Continue reading → […]

    0

    0
  22. kedai-lelaki says:

    ada jodoh apa salahnyer…mantap beb!

    0

    0
  23. brani kerana bnar says:

    haaaa apa tggu lagiiii….klu btui org buat crita,semua ni fitnah SAMAN je lahhh…dunia artis kannn saman menyaman ni….ADA BRAN……????!!!

    0

    0
  24. lelaki says:

    kalau dah rita sendiri melalak dah tawar hati pd aidil, aidil boleh cari orang lain…bodohlah nak tunggu rita mulut pot-pet, dendam tak habis-habis…

    0

    0
    • mmmmmmmmm................. says:

      Ah sirita pun dah tak hingin lagi dengan laki dia yang tak matang tu…kalau dia betul2 cintakan sirita hingga kemati dan keakhirat..tak kisah kisahlah perangai sirita macammana pun terima seadanya..kekurangan dan kelebihan pasti ada pada semua orang..kekurangan boleh diperbaiki dan kelebihan boleh ditingkatkan lagi..barulah betul..ini tidak ikut kata hati dan pandangan orang2 tertentu…dah mati kutu..macam takde kejantanan langsung..kadang2 orang2 yang tak pot-pet2 tulah hati penuh kuman kau tahu…dalam diam2 main kotor itu lagi dashyattttt oiiiiiii…apa orang kata,kalau terkena mandrem orang yang terkena tu boleh jadi macam orang bodoh je kau tahu..dengar je cakap2 orang yang kenakan dia tu dah macam robot dah gamaknya…sampai cinta ke janji bersama orang tersayang dulu tu pun dilupakan terus…tu yang kacau bilau jadinya…..kalau siaidil boleh lawan tu semua tak kira dia matang ke tak dia boleh selamatkan rumahtangga dia lagi kalau dia benar2 kasih dan cintakan sirita lebih2 lagi dah ada anak dua ni..tak kesiankan sirita dan anak2nya lagi ke apa…kalau dia takde tu semua atau tak nak lawan hasutan2 syaitan tu..bermakna dia bukan lelaki yang bagus dan terbaik dan tak layak jadi suami dan papa kepada anak2nya…dan dah tentu takde kejantanan langsung dan permikiran masih tahap cetek………. sorry…ya………….

      0

      0
  25. honeywellz says:

    Ayu yg introduce sb dia menyampah N sakit hati kat Rita lah tu, kata dah berhijrah N bertudung. Jgn lah berhijrah tu dgn menutup kepala je, hati pun mau baik be…. Buanglah segala hasad dengki pd Rita N sesiapa saje. Kamu introduce Jue sb nak tunjuk pd Rita yg Aidil boleh cari yg lain kan?? Bawak2 bertenang…jgn cuba menyakiti hati org, mana tau satu hari apa yg kita buat kat org berbalik N terjadi pd kita pulak…..buat baiklah pada semua org…. LIFE IS TOO SHORT..

    0

    0
  26. myyra says:

    Statement dpd mulut Jue ini seolah2 mrujuk org yg mbawa cerita ialah Rita. Kerana Jue kata nama Ayu turut dibabit sama. Jangan sesuka hati nak mengagak bhw org yg mbawa cerita ini kpd wartawan itu ialah Rita. Dunia seni tempatan bukannya besar manapun. Kalau pnah kedua-duanya keluar bsama… tentu ramai org kat msia yg mgenali mereka tmsuk jugalah krew2 produksi. Jd dlm hal ini Jue tak perlu defend Ayu awal2 kalau benda tu belum pasti. Lbh baik buat pnafian kalau betul-betul tdk ada hubungan istimewa. Tak perlu kata saya tahu org yg myebar cerita ini. Nanti kalau org yg dituduh itu menafikan pula mcm mana… silap2 sampai saman menyaman pula. Buat ayu tu…. janganlah sibuk dgn hal mslah rmhtangga Aidil n rita. Wlpun suami awak tu kembar aidil. Awak tu ipar aidil. Awak tak de kuasa. Kalau mereka nak rujuk dan bpisah pun biar itu dr kputusan mereka sendiri.

    0

    0
  27. Chomel says:

    Sesuai plak aku tengok Aidil dgn Jue ni.. Seorg xda telok..Seorg lagi muka telok.. Haish.. apa aku merepek ni…

    0

    0
  28. takeiteasy says:

    at 1st mmg kta x da pe la , kwn je la ,knl pn x la apa2 la tp lepas 2 3 mggu kta plak
    “oh sy mmg syg dia….. bla bla bla bla bla ‘
    mcm x knl artis m’sia ni ramai da kmi tgk mla2 kta x da pa pas tu kawin dgn orang tu
    kpd semua wanita yg rampas suami orang u just believe in karma
    “WHAT GOES AROUND , COMES AROUND”
    so just wait till karma come bite u back
    percaya la jgn dok buat mcm tu kat org lain apa la best sgt nk rampas laki org ni
    klu laki tu dah boleh tggl kan bini dia yg dia cinta dulu n p kt pompuan lain so 1 hari nanti dia past akn tggl kan n p kat pompn lain
    percaya lah

    0

    0
  29. apanama says:

    ye ye je x de pape.. lps nih x yah sibuk2 nak tuntut jagaan anak kalau prgai cm nih.. buat je lah anak lain dgn pompuan nih..

    0

    0
  30. sham says:

    si Jue ni memang gatal pun lepas satu satu artis jadi boyfriend dia.. apa nak hairan kalu skrng tukar lg satu..

    0

    0
    • ntv6 says:

      jue, jue, ape2 pun teringat kat satu pertandingan yang dia masuk tu, time tu nak dekat last2 dah, dia antara orang 3 untuk dipilih jadi juara, entah macam mane, satu malam tu die keluar senyap2 dengan seluar pendek pi jumpa AKO. Ingat tak? so, juri pun pening nak pilih die jadi juara ke tak gara-gara keluar malam tu, patutnya tak boleh la kuar sebab kena kuarantin 3 bulan. Pastu nangis2, mohon simpati.. isk2.. sekian, maaf zahir batin..

      0

      0
  31. artis oh artis.. says:

    Malaysian Top Host laaa..

    0

    0
  32. artis oh artis.. says:

    Malaysian Top Host laaa

    0

    0
  33. MinatNeelofa says:

    Kebanyakkan orang yang komen kat sini, nampak dengki dan irihati dengan Jue Aziz, sebab badan dia langsing. Itulah, korang tak jaga badan, melantak macam nak giler, seluar orang saiz 27, korang saiz 40, Nak buat baju kurung orang beli kain 3 meter, korang yang mengata tu beli kain sampai 8 meter. Sudah–sudahlah mengata orang. Pergi kuruskan badan, besarkan tetek. Belajar hias diri, hias sahsiah diri sendiri sebelum mengata orang. Kawal sikit cara pemakanan tu. Muka masing masing dah bulat macam pinggan aku tengok. Ala ala bigmac/GCB/Super Whooper pun ada. sedarlah sikit. jangan asyik nak dengki kat orang je. Korang mengata Jue Aziz ke sesiapa artis ke, habis pahala korang semua sedekah kat depa tu. Aku tak nak kata lebih lebih, aku minat Neelofa je sebab badan langsing, tetek besar. Susu muda.

    0

    0
  34. Yang tahu cerita says:

    Apalah kebangang nya orang yang percaya gossip bodoh macam ni. bagi mereka yang tahu cerita mcm saya ni.. memang Jue tak ada kena mengena langsung dengan Aidil.! Buat wartawan dan mereka yang membuat dan menyebarkan gossip bodoh macam ni, tanggunglah dosa kerana mengeruhkan situasi Rita dan Aidil.

    0

    0
  35. Poyo aidil says:

    Buat jue.. Msalah ko kenal kan,… Kawan la mula2.. Nt timbul rase cinta… Mcm la kitaorg ni bodoh mcm ko… Org bodoh je percy ckp ko… Klu kokwn die ko g nasihat aidil tu ke lagi bgs.. Nak membongak katsni… Apa pun xleh

    0

    0
  36. alin says:

    perempuan jahat memang untuk lelaki yg jahat..dah kenalah tu.kpada yang mewujudkan perkenalan ni, awak pun ada suami..klau niat xelok, tunggu jelah nasib yg lbh buruk akan menimpa diri.pada rita, xkira apa yg terjadi teruskan kehidupan bersama-sama anak.xmati pun klau xada suami..malah lbh bahagia.lebih elok hidup xbersuami sepanjang hayat dari tinggal dengan suami yg xbertanggungjawab utk seminit..

    0

    0
  37. tombong says:

    Aidil ngok, dah ada bini ingatlah bini,mas:-)

    0

    0
  38. Anonymous says:

    sape2 y duk area kuala besut ganu or tok bali klate tau ape status jue ni…elok lh tu bni org n laki org nk bskandal…alahai jue…tobat lh…wartawan2 y handal…g cri info jue kawen ank tauke ikan kt kuala besut…jue adik ipar tauke kdai ikn bkar kt tok bali…terjah…

    0

    0
  39. cik says:

    org dah berak tepi jalan,,,, sapa nak mengaku… kes rita & aidil tak settle settle… ni ado pulak ala ala nak menuduh cik rita lagi… siannnnn,,,, lepas ni keluarkan citer baik lagi… menuduh ler lagi.. kata pulak si rita ni sihir laki, aidil… bodo!!! mcm xde pegangan agama… keje nak menuduh sana sini… dah tau benda salah… jgn laaa buat…yg jadi mangsa… anak-anak rita… mana lerr pergi sifat kepimpinan aidil sbg bapak… bab suami, dah hancur dah.. kalau kapten kapal nyer senget, hmmmm… jgn nak salahkan isteri dan anak-anak… berat beratttt tanggungjwb lelaki..

    0

    0
  40. zalia says:

    Bila iman dan x takutkan Allah x der dlm diri,gitulah jadinya, sang suami patutnye lepaskan si isteri dgn cara elok, bukan dgn cara tak matang tue,

    0

    0
  41. yela... says:

    xsuke aidil !!!!!

    0

    0
  42. rinn says:

    aidil nak yg lbh mantap..montok..hehe..makin ramai yg benci kat ko ayu..xbaik hancurkn umhtgga org..nnt trkena kat ko blk…langit xslalunye cerah…ko ingat 2…

    0

    0
  43. mak jemah says:

    x abih2 dgn memohon maaf secara terbuka.aadddoooiiii laa…dunia artis murahan ni semua.jue? sapa jue? famous ka? apa ada kena mengena dgn Ayu Raudhah pulak? tercalar teruk ka nama dia? dah mmg artis x famous hampa ni.buat pi lah mcm mana pun.mujur ada gossip..kalau x dak gossip ada org kena hampa ka??

    0

    0
  44. mak jemah says:

    X suka jue n ayu raudhah dua2 sama gemuk,.patut lah jadi best friend. tgk org ada anak dua mcm anak dara u!! slim..bombastic!!! lalalalalalalalalalalalalalalala

    0

    0
  45. Anonymous says:

    jueborrr aziz & ayu rodok?? dua2 tak pernah minat…

    0

    0
  46. kuang3 says:

    huh buruk beno dress si jue aziz ngn rembut plesu khunin dia tuh.such a FASHION DISASTER!

    0

    0
  47. Anonymous says:

    hidup cam roda…dulu rita ngan aidil pun camtu la…mula tu dua2 tk ngaku…dah ngandung baru inform dah nikah….pas ni kalo aidil jadi kawin dgn si jue ni atau retis lain jgn la jadik kes lagik…pemain bola skrg ni asal nama naik ckit..mula la hanyut…retis pun sama…balik2 citer yg sama…gosip cinta-kawin-cerai

    0

    0