Written by AbangNara | July 31st, 2013

Sempoi jugak Lana Nordin ini rupanya. Walaupun dikecam hebat kerana khabar angin dirinya ditangkap tidak berpuasa baru-baru ini, Lana menganggap perkara tersebut hanyalah perkara kecil dan sudah lali dengan kontroversi sebegitu.

lana nordin

Kata Lana Nordin kepada Mstar Online:-

Gosip saya ditangkap tidak berpuasa sedikit pun tidak menjejaskan saya dan saya tak kisah pun apa orang nak kata. Sama ada betul atau tidak kesahihan berita itu, saya sudah membuat penjelasan. Jadi terpulanglah sama ada mereka mahu percaya atau tidak. Kalau saya tegaskan saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak semua yang percayakan saya.

lanaMenariknya, Lana turut mengakui yang dirinya sering ke kelab malam dan sudah biasa dengan tanggapan negatif orang ramai terhadapnya. Kata Lana lagi:-

Diakui, saya seorang yang gemar ke kelab, tetapi tidak pernah menyentuh alkohol atau dadah. Saya dah biasa orang selalu memberi tafsiran negatif berdasarkan apa yang mereka lihat secara luaran. Lebih baik saya ketepikan perkara itu dan meneruskan kehidupan seperti biasa

Hmmmmm. Mungkin selepas ini Lana boleh cuba pergi ke surau dan majlis-majlis kebajikan pula. Jangan hanya pergi kelab malam je. Pasti tanggapan orang ramai terhadap Lana akan berubah. Kalau dah pergi ke kelab malam, mestilah orang pandang serong. Tak kisahlah apa yang dibuat di dalam kelab malam tersebut. Tak gitu?

P.S: Proton Preve hatchback serba biru kelihatan di KL Sentral

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

95 responses to Saya Tak Kisah Pun Apa Orang Nak Kata – Lana Nordin

  1. Hooray says:

    cam beruk betina…

    0

    0
    • K Bye says:

      muka yg bakal menjadi perempuan simpanan vip dan gundek datuk gersang.

      0

      0
      • Bakal Penari Tiang says:

        dah le tak puasa.. menipu pulak tu. sudehhhhhh…..!!!!!!

        0

        0
        • lily gaga says:

          x minat retis yg muka cam ni…..cam bapok

          0

          0
        • gulahati says:

          Kami peminat setia percaya yang anda telah difitnah. Tabahkanlah hatimu. Pedulikan kata-kata jahat mereka.

          0

          0
        • Tuihhh says:

          la, si pompuan ketiak karat mcm ni pun ada jugak peminat ke? yucks

          0

          0
        • Bibik Bendi says:

          Kepala hotak kau tak kisah , aku tegur kau baek2 kau meroyan kt instagram tu napa ? sbb kau kisah la kan bangang . selamat bibik pose arini . kalo tk mmg panjang lg bibik tulis .

          0

          0
        • Alahai says:

          pergi disko tapi minum air batu sambil-sambil hilangkan stress je kan??????

          0

          0
        • Anonymous says:

          Allah!!ade jgk peminat setia???hahahahahaa
          ni skdar ambik hati ke hape??terkejut den c lana nih ade pmnat setia…setia tgk bdn yg terdedah ke hape??hehehee…

          0

          0
        • Tersungpungkur says:

          muka boyan cam ni ada yg minat ke? buang duit dan bil TNB je la haiiihhh

          0

          0
        • gulahati says:

          Hoi anoy 11.52 dan Tersungpungkur…

          Korang kalau tak minat dia, sila pindah negara. Korang ingat dia tak ada peminat? Bukan aku saja, jutaan lagi yang minat dia.

          0

          0
        • SimpliSenah says:

          Apa, Lana ada peminat ?

          Zzz..sambung tidur!

          0

          0
        • Anonymous says:

          gulahati:-
          hahahahahahhaahahaha…..smpai kene pindah negara law xminat lana????ko bia betikkk??law perlu pindah negara la kn aku rase ko sorang je kot yg tggl kt negara ni..xpun bbrapa ketol je yg tggl..lgi 97.9% terpaska pindah ngara..nk kate jutaan lg peminat lana ni ko mmg bohong la..xbaik taw tipu bln pose..hahaha

          0

          0
        • Lembu Gemok says:

          haaaa…baguih laa..tak kisah orang nak kata apa..pi meringkuk laa hang kat tempat lagho dan maksiat tu…hang ingat minum alkohol dgn dadah jaa ka haram dalam islam? habis hang dok seksi2 pakai cam pompuan terencat tak cukup kain tu, halal ka? aku kata mangkuk bangang kanggggg…marahhh…eiii..pompuan ni…hang dok diam ja laa dari dok berkata2..lagi hang berkata2 lagi aku rasa nak sepak muka hang!!!!

          0

          0
        • N9 says:

          g club mmg ko oder the o ais kan..lupe pulak..puiiiii

          0

          0
        • Anonymous says:

          kalau gulahati suka kat lana ni…bermakna perangai dia pn bimbo mcm si lana ni….

          0

          0
      • cermin says:

        memang la kau tak kisah; sebab kau tak popular.

        0

        0
        • miss ynwa says:

          memang la kau tak kesah lana oi..sebab hati ko pon dah sama hitam dengan kulit kau..setan banyak bertenggek kat pangkal hati ko…tu sebab lerr ko tak kesah…ape punye statement da…cube kalau heliza helmi yang kene mesti mati2 heliza kisah sebab …”tak kesah” jwpn yang mudah utk insan yang sering dihina cm ko…diulangi “sering” atas perbuatan ko sndiri..kahkah

          0

          0
        • Anonymous says:

          gulahati…ko ni dh x ad retis lain ke y ko suka selain minah berkarat ni…ko punya taste enth ap2…

          0

          0
        • Unta Berlipstick says:

          aku pernah nampak dia kat luar, jalan macam unta dgn kasut tinggi dia tu. ingat GRO dangdut mana sesat. kelakar siut ! :D

          0

          0
        • Abang Mail Kerbau says:

          tak naik langsung kain pelikat abang.
          buang masa abang tekan topik ni.
          lemang abang terus lembik.
          air tak cukup…

          0

          0
        • gulahati (GULAHATI SEBENAR)!!! says:

          BUKAN GULAHATI YG KOMEN.. SAPEKAH YG TAK MALU GUNA NICK GUA NI MENGAKU CEPAT.. GUA TENGOK ENTRI PASAL LANA NODEN PON GUA TAK MINAT APATAH GUA NAK MASUK TAPI INI KALI GUA SAJE NAK MASUK TENGOK TAK SANGKA NAMA GUA TELAH DIPERGUNAKAN……… MEMEY SHITTTTTTT SAPA YG FITNAH GUA SUKA LANA.. MACAM NAK TERBERANAK GUA DENGAR… PFFFFFTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

          0

          0
        • Anonymous says:

          SAKIT MATA HATI AKU BACA HURUF BESAR NGKO, GULA HATI. PEDULI APA NAMA NGKO APA PUN

          0

          0
      • telinga bernanah says:

        artis suam-suam kuku…next

        0

        0
      • K.A.A says:

        hanya tuhan je tau sama ada ko btol ke salah lana.. diam kerana benar bila dah bising sgt phm je la..

        0

        0
    • Anonymous says:

      MANUSIA KALO HATI DAH GELAP…MACAM NI LA STATEMENT DIA…NAUZUBILLAH

      0

      0
    • BUNKFACE NO.1 says:

      bile nak sedar diri, ko jgn berangan pamela aderson…kopek ko kecik jer, lagi satu pakai pakaian yg bertutup skit sebab badan ko byk daki hitam…masa yg ada ni baik pergi sental bdan ko guna skrub..kasi tonyoh hitam2 kasi keluar..aku geli pompuan daki2 hitam ni duk tayang2

      0

      0
    • didie @ says:

      x kisah apa org nk kata ya? ni mmg jenis x kisah ni. hukum agama pun dia x kisah sbb tu suka ke kelab mlm dan seksi2. kita ambik pengajaran la drpd dia ni. jgn tiru perangai mcm ni.

      0

      0
    • cap ayam says:

      persatuan GRO sedunia yg minat ka dia ni, kerana beliau merupakan ahli jawatan kuasa kelab GRO cap ayam sedunia, dan beliau juga merupakan pengasas bedak hitam cap BONTOT KUALI

      0

      0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      bagos lana u jangan kesah ape yg orang nk cakap kn pasal u….u teros kn idop u macm biasa …kalau ada Vip Vip offer n nk sapport u teroskn aje jangan malu n jangan segan terima aje pelawaan dia ….pada u kena tudoh yg bukan2 ngan peminat2 lebih baik buat betol2 puas hati ! kalau banyak duit n senang pon uuuuu bukan Nye orang lain sooooooooooo hepening kannnnnnnnnnnnnnn !!

      0

      0
  2. Propa Lana says:

    Takkan minum air sirap bandung aja kot di kelab. Penipu betul la perempuan ni…..

    0

    0
    • pelangi says:

      dia minum air coke ! hahaha

      0

      0
    • Anonymous says:

      Zappel pun bolehhhh

      0

      0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      helo ! tk semesti Nye gi kt kelab tu nk kena minom minoman kerassss !! minah jambu pon gi kelab tapi minah jambu tk minom minoman keras…minah jambu minom minoman lembek aje ngan isap rokok kire2 ok la tuuuu !!! asal orang gi kelab aje tudoh orang tu minom arak ape ni !! bwekk huh !! mengaaaaarot !!

      0

      0
      • Anonymous says:

        pengakuan anda membuatkan org melabelkan anda sebagai ……………
        xyah la g tmpat camtu…xelok pun..byk lg tmpt riadah utk release kepale hotak ko tuh….jgn la biarkan org label islam ni cmne..jgn la skdr islam keturunan…ko g tmpt camtu xde beze ngn org bkn islam..agama kita larang g tmpat camtu..setan iblis buat sarang tmpt camtu..ko xpenah pk ke tiba2 ajal ko dtg jemput bile ko duk dlm tu???malaikat xmntak kbnran kita nk ambik nyawa..pk la..xyah bangga sgt la g tmpat camtu…aku xkate yg aku xpenah jejak tmpat tu aku ni baik,warak..tp xsalah pun kita nk jd baik kn..kesian la dkt mak ayah kita..abg2,adik lelaki n suami..

        0

        0
        • minah jambu tukar kaler merah biru says:

          sape yg nk banggakn tempat yg macm itu !! minah jambu ada cakap yg minah jambu bangga ngan tmpat tu ! tkan ! ape ape saje lah diaa ni !!! orang nk lebel kn minah jambu ape tu dorang punye pasal lah ! gi jahanam ngan orang ! orang tu sape !! tkde kene mengena lah !! sape cakap jadi baik salah ! minah jambu tk cakap yg orang nk jadi baik tu salah huh ! mengarot !! bis orang2 yg masok kelab tu semua Nye setan lah eh !! jangan2 dorang lebih alim dari yg orang alim skarang ni huh !! hati dorang lebih mulia huh !! dh bagos dorang tk hipokrit !! tu yg penting !! eeeeeeeee jangan la minah jambu di jodoh kn ngan jantan eksen alim n hipokrit macm sial !!

          0

          0
  3. Kayra says:

    dah ko suka wat kontroversi. mcm mana org tak pandang serong

    0

    0
  4. husnuzon says:

    suka sangat teguran abg nara (Y)

    0

    0
  5. Muka Macam Nyah says:

    Kelas kau nyah. Ye lah nyah. Mampus kau la nyah !

    0

    0
  6. BUNGA says:

    x sentuh arak??
    duduk dgm arak jeeee kn?

    0

    0
  7. anak pAk Din says:

    erk……
    ibarat kucing klu nmpak ikan …. makan ke tidak… boleh caye ke tak minum???

    0

    0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      boleh ! boleh di percaya kan si lana ni tk minom arak ! sape cakap tk boleh di percaya? kt kelab macm2 air ada yg boleh di minom !!! bukan arakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk aje yg ada kt kelab tu !! cocacola ada …buah penumbok ada…kenape mesti kite nk minom arak? tk semesti Nye kan? kalau nk minom arak kt rumah pon leh minom ! tk semesti Nye nk gi kelab baru nk minom arakkkkk !

      0

      0
  8. cap ayam says:

    saya juga tak kesah bontot awak hitam mcm kuali

    0

    0
  9. Kusto says:

    1st time tgk nara komen mcm nih. Baru la bagus! Xde la asik menangkan artis je. Kadang2 tegur and sindir la jugak.

    0

    0
    • Anonymous says:

      KAAAAAAAAAAAAAAAN

      0

      0
    • mama gangnam says:

      “Mungkin selepas ini Lana boleh cuba pergi ke surau dan majlis-majlis kebajikan pula. Jangan hanya pergi kelab malam je. Pasti tanggapan orang ramai terhadap Lana akan berubah. Kalau dah pergi ke kelab malam, mestilah orang pandang serong. Tak kisahlah apa yang dibuat di dalam kelab malam tersebut. Tak gitu?…”

      #Terbaikkk…mmg mkn dalam klu si Lana Nordin ni bley faham statement diatas#

      0

      0
  10. paparazzzoo....no more stranger!!! says:

    dah laaa x lawa…buruk lagi perangai…errrk…berlambak org kat luar sna yg lawa segak gie molek perangainya x mcm kau

    0

    0
  11. paparazzzoo....no more stranger!!! says:

    reti pulak membezakan perkara yg terkutuk ke tidak…tak ada sapa yg nak menjatuhkan kau yg sememangnya x glamorous ittteew…attitude anda sendiri yg menjatuhkan maruah anda

    0

    0
  12. Every drop for nature says:

    Seketika cube ingat mati plak lana…(^_^)

    0

    0
  13. Mirai Suenaga says:

    Dia ni setaraf Julia Perez. Elok lah tu, bff~

    0

    0
  14. student bandung says:

    bodohnya artis bila mengaku suka pergi kelab malam tp tak suka org pandang serong kat dia..
    oh my…bodohnya artis malaysia

    0

    0
  15. Anonymous says:

    >Mungkin selepas ini Lana boleh cuba pergi ke surau dan majlis-majlis kebajikan pula. Jangan hanya pergi kelab malam je.<
    hahahaha….mmg terbaiikk lah psanan pnaja nih…taw xpe..ni kelab mlm jgk die ringankn kaki…cubelah terbuka ckt hati tu trima teguran..jgn pkaian je bleh terbuke…org tegur utk kebaikan..

    0

    0
  16. paukaya says:

    mcm pondan pun ade muke die..

    0

    0
  17. Kak Tipah Madu 14 says:

    Alaahhh.. korang kutuk2 dia pun, last2 kalo jumpa kat Pavi, Jom Heboh, jumpa tepi jalan, pompuan ni jugakk la yg ko layan kann! Nak bergambar, bersalam bagai.

    Hello… kalo betul2 x suka, x payah hiraukan dia, tgk kat TV trus tukar channel, jumpa dia kat jalan, wat dunno saja.. Mcm tu lah. Pompuan mcm ni dok harap job dgn stesen tv & media saja, cuba kalo xda sapa yg kisah (sokong) hasil kerja dia, kompem minta sedekah laa simpati bagai. Masa tu barulah kena buku dgn ruas!!! Masa tu barulah nk “hargai” orang..!!! Jadi mcm si Anjoulie Lavocah (pekenama jadah pompuan ni!!), last2 xdak sapa pun yg peduli. Job2 kat TV non hadoo.. Last2 jd jalang sajorkk.. Camtulah!! Sedeyyyhhhhh!!!!

    0

    0
  18. Anonymous says:

    gemar g kelab malam…statment y geli dri seorng retis…mcm mana le org x pandang serong kt ko..kalau dh gemar g kelab malam…fhm2 jer la…ko ni lana
    .dh le x cantik..perangai pn sama x cantik…

    0

    0
  19. aku lah says:

    oiii korang..panasnye api neraka oiiii…. xbaik ngutuk walau itu perkara benar dah mcm mengumpat..so bil mgumpat dosa org kita umpat tu dapat kat kita..udah2 la tu

    0

    0
  20. Kelakar says:

    ehhh…x sangka ye si lana itam ni ada peminat setia…kesian peminat dia..mesti peminat dia perangai sewel mcm lana ni…

    0

    0
  21. dido says:

    semoga lana dapat hidayah di bulan mulia ni

    0

    0
  22. DATO SITI NURHAI says:

    PERGI KE KELAB PUN BERDOSA… MEMANGLAH TAK SENTUH TP TGK ORG MINUM LEMPANG KANG

    0

    0
  23. gedebuih says:

    orang muka tak malu dengan tak dak maruah ja yang jenis tak kisah apa orang nak kata..buat statement macam pompoan dok tepi lorong2 gelap..

    0

    0
  24. Tetek Lana Besar says:

    Alahhhhh korang ni jeles ngn body i kan..xleh lentik cam i..tetek pn xleh semantap i..semua kerana cemburu..yg penting spe dpt body i..PUAS HATI uolss…muaaahhhhhh

    LN

    0

    0
  25. anonymous says:

    hidung tu tak ori..sekali tgk pun tahu..

    0

    0
  26. Anonymous says:

    Kte doakan yang terbaik..
    yg jahat x slmenye jahat
    Hanya Allah yang dapat memberi hidayah..

    0

    0
  27. comment says:

    apa lah bg statement mcm ni..dah tahu kau tu songsang dari kebanyakan muslim, pandai2 la bawak diri..bertaubat tak nak pulak..org menegur sebab org peduli..kewajipan utk sama tegur menegur..jgn la bagi statement bodoh mcm ni..

    0

    0
  28. huhahuha says:

    memang lah kawu sik kisah lana oii…sebab kubur masing2 kan. Tapi boh lupa, yg memandikan dan mengangkat jenazah kawu klak adalah orang di sekeliling kawu. Lain lah mun kawu sendiri yang polah..hehe. aku nang sik suka ngan artis kdk kawu.

    0

    0
  29. insan kerdil says:

    Moga kita smua mndpt hidayat sblm tibanya ajal.amin

    0

    0
  30. ataspagar says:

    K Bye…..Ape??? Muka mcm si Lana ni bakal menjadi perempuan simpanan and gundek datuk2 and vip??? Datuk2 or vip2 ni tak ade taste ke nak pilih org mcm ni wat teman tido…. nampak mcm muka bibik2 kat M’sia je. Ni bukan nak menghina, tapi kenyataan… Tapi tulah, kalau org lawa tak pulak cari publisiti murahan kan… or gih menjaja diri kat kelab2 mlm..

    0

    0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      tk kesah la jadi gundek lagiiii bagos ! duit pon masok ! pada jadi tunangan orang ! pastu dia tunang senyap2 ngan pompan lain lagiiii macm sial !!! puas hati jadi gundek ! bulan2 duit masok !! kalau dapt laki yg sah pulak senyap2 gi kawin kt Thailand ! jadi paling baik skali jadi gundek tkde ape yg nk di sakit hati kan tol tk ! betol tak !!!!!!!!!!!!!

      0

      0
  31. JeM says:

    Tak kisah? Betul ke nie Lana? Kat Instagram, kalau peminat tegur sikit pun terus marah. Siap maki peminat lagi. Sedangkan yang peminat tegur tu pun takde lah pedas sangat. Tapi tu lah kan, siapa yang makan cili dia yang terasa pedas.

    0

    0
  32. kak goyah says:

    muka cam perempuan sundal….malam hari pun takut tgk……x payahlah jadi pelakon ke penyanyi ka…confirm x lagu…..hahhaah

    0

    0
  33. Miharu says:

    Ni org kata “Base Bodo Tokleh Tegur,Cerdik Tokleh Ikut!!!”

    0

    0
  34. jemah says:

    aku pun x kesah ngn ape yg kau kata..blah la lana nordin..bkn trkenal sgt kau ni..famous sbb retis byk mslh je..puihh

    0

    0
  35. mak jah says:

    Kau pergi kelab memang lah orang fikir negatif. yang kau bodoh sangat pergi tu kenapa.

    0

    0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      helo mak jah oi ! u tk tau lagi keadaan di dlm kelab tu cmana…kalau u masok u tknak balekkkkkkk punyeeeeeeeeeeeee hepening habis ! minah jambu selalu kalau gi kelab mesti minah jambu balek pagi…..nk balek cepat tu satu macm punye malas lah !! jadi pada orang yg tk penah jijak kn kaki kt kelab tu jangan lah pikir yg bukan2 dengan orang yg selalu masok kelabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb !!

      0

      0
      • mimo says:

        untunglah slalu p kelab… so sadddd

        0

        0
      • Anonymous says:

        mcm mn xpk bukan2…tgk ko pun smpai blik pg br nmpak umh..
        lg 1 dah nm kelab kn syaiton iblis mmg blambak2 la..2 eko ni kalau bleh tgk ngn mta kasar mmg xmuat la ko nk masuk kelab..mmg tmpat parking dorang slain toilet.tmpat mksiat camtu bergaul laki pmpuan tu ko ckp kiteorg xyah pk bukn2????cakap bio la akal+otak kerjasama minah oiiii….jgn nk menghalalkan,mengiyakan bnda yg sememangnya agama kite cegah,tegah..aku nasihatkan ko xyah la g tmpat camtu wpun ko xbuat bkn2..manusia ni iman die brubah2..k

        0

        0
        • minah jambu tukar kaler merah biru says:

          minah jambu nk cakap iman minah jambu ni kuat tu tkde laaaaaaa tapi boleh la sikit2..

          0

          0
        • mak jah says:

          wei minah jambu tukar kaler merah biru. kau pun satu bodoh. tak boleh fikir. fikir pendek. tak de otak ke menghalalkan sesuatu yang haram? kau puasa ke tak ni? hahahaa. aku lagi sokong “anonymous” cakap tu. boleh fikir panjang. tak macam kau. bodoh . tak ada otak. sama macam lana nordin!

          0

          1
  36. lana nordin bajet cun says:

    buat bnde2 mcm tu pon x kesah. mesti la dia x kesah org nk ckp apa. masuk telinga kanan, kuar telinga kiri. nt ble pesan or nasihat pape, dia bls la, “kubur masing2. xkaco kubur ko pon.” hmm

    0

    1
  37. mariam kampung pantat says:

    laknat nordin, jom main mahjong! klu ko menang, aku blanje ko open table kat club. tp minum air katira je la. nak?

    0

    1
  38. NONANONI says:

    ADA KU KESAH!!…

    0

    1
  39. monalanakona says:

    Hmmmmm. Mungkin selepas ini Lana boleh cuba pergi ke surau dan majlis-majlis kebajikan pula. Jangan hanya pergi kelab malam je. Pasti tanggapan orang ramai terhadap Lana akan berubah. Kalau dah pergi ke kelab malam, mestilah orang pandang serong. Tak kisahlah apa yang dibuat di dalam kelab malam tersebut. Tak gitu? <—— best3. komen nara paling masuk akal setakat ni. haha

    0

    1
  40. bubibu says:

    pelik .. pelik …
    klu x kesah naper nak melenting ?

    0

    1
  41. jannah says:

    sape lana nordin ni?? x kenal pon.. die penyanyi ke?? lagi 1, kalau x kesah, knp nak melenting.. pakaian pon tidak mencirikan die seorang islam… islam hanya atas ic..

    0

    1
  42. […] Sumber: KoleksiCeritaBest melalui BeautifulNara […]

    1

    0
  43. […] Saya Tak Kisah Pun Apa Orang Nak Kata – Lana Nordin (92) […]

    1

    0
  44. […] Saya Tak Kisah Pun Apa Orang Nak Kata – Lana Nordin (93) […]

    1

    0
  45. […] Saya Tak Kisah Pun Apa Orang Nak Kata – Lana Nordin (94) […]

    1

    0