Written by AbangNara | June 4th, 2013

Pastinya ramai lelaki di luar sana yang kecewa mendengar berita ini. Si cantik manis, Maya Karin mengakui yang dia kini sedang dalam proses mengenali seseorang. Namun begitu, hubungan mereka berdua masih belum di tahap serius. Jadi masih anda peluang untuk anda.

maya karin

Faktor jarak menjadi faktor utama hubungan Maya dan lelaki tersebut masih belum ke peringkat seterusnya. Kata Maya:-

Saya sekarang sedang mengenali seseorang. Sedang berkawan. Dah lama juga kenal. Tapi dia duduk jauh. Jauh beribu-ribu batu. Sebenarnya saya masih lagi sedang fikir tentang sama ada nak jadikan hubungan ini serius atau tidak. Saya go with the flow. Kalau jadi, jadi lah. Kalau tak jadi, tak apa.

maya karin

Rasanya sudah lama juga Maya Karin tidak menempuhi alam percintaan selepas kegagalan dalam perkahwinan pertamanya dahulu. Sebelum ini, Maya Karin pernah dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan Remy Ishak. Nampaknya hubungan mereka ternyata hanya sekadar kawan. Kepada Maya, cepat-cepatlah mencari teman hidup untuk dijadikan suami di masa hadapan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 responses to Saya Sekarang Sedang Mengenali Seseorang – Maya Karin

  1. miss mong says:

    bestnya tgk maya main sajli..

    0

    0
    • momokgemok says:

      tiak masam lg ke x????

      0

      0
    • Belacan Kering says:

      mat salleh la tu kan….duduk jauh beribu-ribu batu.

      0

      0
    • nora hot mama says:

      korg yg kutuk maya msti tak tawu..yg maya ni klu jmpe live, sgt manis orgnye.. kurus kecik je… lg lawa dari lisa surihani taw…

      0

      0
    • Anonymous says:

      Maya ni serba serbi nak rahsia, klu Remy ckp jelah Remy. Org tak heran pun, lainlah kalau anak raja Arab Saudi ke apa..!! jika dgn Remy sekalipun org dah tak peduli lagilah sbb korang selalu sgt kan berkepit sana sini.. Elok sgtlah klu korang nak kawin dari dok buat camtu…

      Tolonglah artis cam gini.. Klu bg statement dgn niat nak org pening2 fikir pasal kau, kononnya kau seorg yg suka berahsia atau nak buat gempak atau cari publisiti.. Tak payahlah Maya…. Bosan..!! Next please…!!!

      0

      0
    • gelly gelly says:

      x minat gan heroin tua.. ak masih muda nak retis yg ranum2.. peace :)

      0

      0
    • MAYA KARAN says:

      MAYA KETIAK BUSUK SEBAB TU LAKI DIA LARI

      0

      0
  2. mizz nurse says:

    sweetnya maya :)

    0

    0
  3. missy elly says:

    takkanla maya nk melayu kan..dia mesti pilih mat salleh

    0

    0
  4. kak piah says:

    mat salleh mane plak maya oii…nape tk balik je pd kj?

    0

    0
    • KAK SIAH says:

      betul tu. nape tak balik pd kj?

      0

      0
      • Anonymous says:

        Balik dgn KJ?? Klu berani silalah balik dan berdepan dgn Nori Abdullah, silap haribulan jd mcm Altantuya ler kau

        0

        0
        • pizza says:

          Hahahahaaa, this one aku setuju. Ingat si bini nk jd batang kayu tengok jer? Laki dia dh menteri youuuu, harus la defend habis2san.

          0

          0
  5. kecoh siak says:

    pasal ni pn nk kecoh n nk bagi tahu semua org…kalau sdh betul2 jadi baru la kecoh x ap…tengok mcm si izuue tu..bercinta pn x kecoh..sado2 dh nk kawin…cuba la jgn ikut rentak si cik ta tu…kecoh jer lebih…berkepit sana sini…kawinnya entah zaman bila…

    0

    0
  6. Anonymous says:

    bukan dia la yg kecoh bengong….wartawan punyer keje la. mesti tnyer mcm2 dkt die.

    0

    0
  7. minat maya says:

    suka maya tapi carilah org m’sia ker.. napa nk cari jauh2.

    0

    0
  8. Ramona Kum Kum says:

    ye ye je ‘saya tengah fikir nak buat lagi serius atau tidak..’ ntah2 laki tu yg pikir seribu kali nak kat kau yg ketiak busok tu ke tidak, kang duit abes buat beli deodoran je

    0

    0
  9. Mayang Sari says:

    Dah nampak kertu…

    Jeng,jeng, jeng… Mamat Arab pulak kot…

    0

    0
  10. xoxo says:

    err..taste maya ni memang foreigner ke?hmm..

    0

    0
  11. Anonymous says:

    NADIYA NISAA LEBIH CANTIK DRP MAYA KARIN, NADIYA NISAA HEROIN PALING POPULAR, PALING HEBAT N PALING CANTIK JELITA SEKALI KAT MALAYSIA…..

    0

    0
  12. Mat K says:

    Maya…

    Jom kita re-couple? :p

    0

    0
  13. minah letoop says:

    serabai la dini..ader aku kesah..perasan lawo..puuuiii..

    0

    0
  14. Anonymous says:

    Alasan aje cakap beribu batu. Padahal takda pun. Takda lah wartawan dapat cari kalau jauh jauh. Propa aje

    0

    0
  15. amit says:

    Seswai sangatla pilih matsaleh,nsb bek tak jd dgn remy ishak nt rugi dapat sisa2 matsaleh,dara da kene ambek matsaleh,yuks. .

    0

    0
  16. mat tajam says:

    Kalau jadi, jadi lah. Kalau tak jadi, tak apa…copy paste jap ayat si maya ni..
    alaaa muka cantik bole la cakap macam ni..
    sorang pergi sepuluh mari tapi bab ketiak masam + hangit ni..aku nak tanya gak..ye ker??? sebab sebelum ni aku pun pernah dengar orang bercerita tapi masa tu tak lak aku tanya cerita selanjutnya

    0

    0
  17. diva 80an says:

    ketiak mmg hangit la dia ni ..tak dapat imagine aaron pelok dia kat ombak rindu ..weee ..

    0

    0